Створення ситуації успіху на уроках географії

Про матеріал
Створення ситуації успіху на уроках географії Мета: ознайомити слухачів курсів із технологічними операціями щодо створення ситуації успіху на уроках географії. Завдання: - розгляд проблеми пошуку в навчальному процесі; - ознайомлення із особливостями уроку географії; - пошук шляхів формування творчого мислення - практичне опрацювання технологічних операцій створення ситуацій успіху на уроці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення ситуації успіху на уроках географії Розумова праця чи не найважча праця для людини. Мріяти легко і приємно, але думати важко. К. Д. Ушинський

Номер слайду 2

Школа - це дозвілля, радість, тобто інтерес.

Номер слайду 3

Як активізувати процес навчання?

Номер слайду 4

Дуже важко навчити дітей слухати, але не менш важко навчити їх говорити.

Номер слайду 5

Шляхи формування творчого мислення

Номер слайду 6

Структура і логіка проблемного пошуку учня і наукового пошуку близькі

Номер слайду 7

Найважливішим процесом навчання є ... гра!

Номер слайду 8

Ніхто не заперечує той факт, що саме позитивні емоції можуть стати найважливішим стимулом для дитини в навчальній діяльності

Номер слайду 9

Варто дитині відчути, що відкриття зроблене за допомогою подачі вчителя... радість успіху може потьмяніти

Номер слайду 10

Зняття страху допомагає подолати невпевненість у власних силах, нерішучість, боязнь самої справи і оцінки оточуючих.

Номер слайду 11

Зняття страху «Ми всі пробуємо і шукаємо, тільки так може щось вийти». «Люди вчаться на своїх помилках і знаходять інші способи вирішення». «Практична робота досить легка, цей матеріал ми з вами проходили».

Номер слайду 12

Авансування успішного результату допомагає вчителю висловити свою тверду переконаність у тому, що його учень обов'язково впорається з поставленим завданням. Це, в свою чергу, вселяє дитині впевненість у свої сили і можливості.

Номер слайду 13

Авансування успішного результату «У вас обов'язково вийде». «Я навіть не сумніваюся в успішному результаті». «Ми з вами зможемо все».

Номер слайду 14

Приховане інструктування дитини у засобах і формах здійснення діяльності допомагає дитині уникнути поразки, досягається шляхом натяку, побажання. «Можливо, краще всього почати з.....». «Виконуючи роботу, не забудьте про.....».

Номер слайду 15

Внесення мотиву показує дитині заради чого, заради кого здійснюється ця діяльність, кому буде добре після виконання: «Без твоєї допомоги твоїм товаришам не впоратися...»

Номер слайду 16

Персональна винятковість позначає важливість зусиль дитини в майбутньому або здійснюваної діяльності: «Тільки ти і міг би....». «Тільки тобі я можу довірити…». «Ні до кого, крім тебе, я не можу звернутися з цим проханням...»

Номер слайду 17

Мобілізація активності або педагогічне навіювання спонукає до виконання конкретних дій: «Нам вже не терпиться почати роботу... ». « Так хочеться скоріше побачити...»

Номер слайду 18

Висока оцінка деталі допомагає емоційно пережити успіх не результату в цілому, а якоїсь його окремої деталі: «Тобі особливо вдалося пояснення». «Найбільше мені в твоїй роботі сподобалося...». «Найвищої похвали заслуговує ця частина твоєї роботи».

Номер слайду 19

Ви успішно впоралися із завданням. У таких успішних вчителів можуть бути тільки успішні учні. І нехай загальний успіх виведе вас на дорогу щастя! Дякуємо за увагу

ppt
Пов’язані теми
Географія, Презентації
Додано
16 червня
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку