Дата проведення ______________________ Клас ______________________
Тема. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування для дітей.
Мета: навчальна: формувати практичні навички складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у навчальному середовищі;
розвивальна: розвивати алгоритмічне і логічне мислення;
виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика»;
формування ключових компетентностей:
Тип уроку: урок-гра.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація, Smart дошка.
Програмне забезпечення: середовище електронного виконавця Скретч.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Привітання, перевірка присутніх, перевірка готовності учнів до уроку.
З яким ви настроєм прийшли сьогодні на урок(смайлики).
ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.
Гра «Подорож країною АЛГОРИТМІКА»
Тема сьогоднішнього уроку «Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування для дітей».
На сьогоднішньому уроці ми здійснимо подорож у цікаву країну. Під час подорожі ми маємо краще сформувати практичні навички складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у навчальному середовищі Скретч; розвивати алгоритмічне і логічне мислення, формувати вміння узагальнювати, міркувати.
А щоб наша подорож була цікавою, проведемо її у вигляді гри. Поділимось на дві команди. За правильні відповіді команди будуть отримувати бонуси у вигляді комп’ютерів. Яка команда отримає більше бонусів, та переможе і отримає приз у вигляді високого балу у щоденник.
Назва цієї загадкової країни зашифрована у ребусі.
Отже, наша країна Алгоритміка
1. Перша наша зупишка називається «Хто швидше»
2. Друга зупинка «Доповнити блок-схему»
Як з другої блок-схеми можна зробити не повне розгалуження?
3. Зупинка «Склади правильний алгоритм»
Перед вами є конструктор LEGO і алгоритм. Завдання: сконструювати відповідь (піраміду) за поданим алгоритмом.
5. Зупмнка «Сенсорна» Завдання з сайту learningapps.org
Вправи для очей. Заплющили очі. Відкрили очі і подивились на дошку. Побудуцте очима коло спочатку за часовою стрілкою, потім проти часової стрілки. Побудуйте очима трикутник. Квадрат.
ІІІ. Під’їжжаємо до міста Комп’ютерне. Чи знаєте ви правила поведінки в каб інформатики?
Практичне завдання
Завдання. Створити скрипт, в якому Рудий Кіт запитує учня приклад на множення. Якщо учень відповідає вірно, Кіт говорить: «Молодець!», а якщо відповідь невірна, Кіт говорить: «Вивч таблицю множення!»
Технологія виконання завдання.
Згадайте правила безпечної роботи з комп’ютером.
Додаткове завдання. Створити скрипт для такого проекту
1)
2)
ІV. Підбиття підсумків уроку
Фронтальне опитування
1. Чи покращили ви знання з теми алгоритм з розгалуженням?
2. З яким ви настроєм ідете з уроку? Смайлики
V. Домашнє завдання
Накреслити блок-схеми алгоритму розгалуження з життєвих ситуацій.