Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування для дітей

Про матеріал
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування для дітей. Урок-гра
Перегляд файлу

 

Дата проведення ______________________    Клас ______________________

Тема. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування для дітей.

Мета: навчальна: формувати практичні навички складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у навчальному середовищі;

розвивальна: розвивати алгоритмічне і логічне мислення;

виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, відповідальність, самостійність, зацікавленість предметом «Інформатика»;

формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися - самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; прогнозувати результат такої діяльності, докладати зусиль до його досягнення, доводити роботу до кінця;
  • математична - генерувати різні способи розвязування проблеми, уміння аналізувати;
  • соціальна - здатність до співробітництва у групі, мобільність;
  • здоров’язбережувальна – знати правила безпечної роботи з комп’ютером;

Тип уроку: урок-гра.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація, Smart дошка.

Програмне забезпечення: середовище електронного виконавця Скретч.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання, перевірка присутніх, перевірка готовності учнів до уроку.

З яким ви настроєм прийшли сьогодні на урок(смайлики).

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

Гра «Подорож країною АЛГОРИТМІКА»

Тема сьогоднішнього уроку «Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування для дітей».

На сьогоднішньому уроці ми здійснимо подорож у цікаву країну. Під час подорожі ми маємо краще сформувати практичні навички складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у навчальному середовищі Скретч; розвивати алгоритмічне і логічне мислення, формувати вміння узагальнювати, міркувати.

А щоб наша подорож була цікавою, проведемо її у вигляді гри. Поділимось на дві команди. За правильні відповіді команди будуть отримувати бонуси у вигляді комп’ютерів. Яка команда отримає більше бонусів, та переможе і отримає приз у вигляді високого балу у щоденник.

Назва цієї загадкової країни зашифрована у ребусі.

H:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\a.gifH:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\l.gifH:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\g.gifH:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\o.gif    H:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\koma1.jpgH:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\80.jpgH:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\koma2.jpgH:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\koma2.jpg    H:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\m.gif    H:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\koma1.jpgH:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\718.jpgH:\Наташа\Атестацыя 2019\відкритий урок\koma2.jpg

 

Отже, наша країна Алгоритміка

 

1. Перша наша зупишка називається «Хто швидше»

  1.     Що таке алгоритм?
  2.     В якій формі можна подати алгоритм?
  3.     Коли ти в своєму житті виконував алгоритм?
  4.     Команда – це…
  5.     Виконавець алгоритму – це…
  6.     Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
  7.     Що таке проект?
  8.     Навести приклад програмного середовища для алгоритмів.
  9.     Що таке алгоритми з розгалуженням?
  10.     Чи є речення «Лунає дзвінок» командою?

 

2. Друга зупинка «Доповнити блок-схему»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як з другої блок-схеми можна зробити не повне розгалуження?

 

3. Зупинка «Склади правильний алгоритм»

  1. Як відкрити проект в середовищі Scratch?
  2. Як зберегти проект в середовищі Scratch?

 

  1. Завдання «Покажи правильний розв’язок алгоритму»

Перед вами є конструктор LEGO і алгоритм. Завдання: сконструювати відповідь (піраміду) за поданим алгоритмом.

 

5. Зупмнка «Сенсорна» Завдання з сайту learningapps.org

 

Вправи для очей. Заплющили очі. Відкрили очі і подивились на дошку. Побудуцте очима коло спочатку за часовою стрілкою, потім проти часової стрілки. Побудуйте очима трикутник. Квадрат.

 

ІІІ. Під’їжжаємо до міста Комп’ютерне. Чи знаєте ви правила поведінки в каб інформатики?

Практичне завдання

Завдання. Створити скрипт, в якому Рудий Кіт запитує учня приклад на множення. Якщо учень відповідає вірно, Кіт говорить: «Молодець!», а якщо відповідь невірна, Кіт говорить: «Вивч таблицю множення!»

Технологія виконання завдання.

Згадайте правила безпечної роботи з комп’ютером.

  1. На робочому столі в папці Практичне завдання відкрити заготовку Таблиця множення.
  2. Додати команди, яких не вистачає в скрипті.
  3. Для запитання Кота скористайтеся вкладкою Датчики.
  4. Створіть повне розгалуження із вкладки Керувати
  5. Створіть скрипт за заданим сценарієм:
  6. Створіть скрипт за заданим сценарієм:

  1. Збережіть роботу у своїй папці
  2. Зробіть висновок чи навчилися ви створювати повне розгалуження у  середовищі Scratch.

 

Додаткове завдання. Створити скрипт для такого проекту

1)

 

 

 

 

 

 

2)

 

 

 

 

 

 

ІV. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

1. Чи покращили ви знання з теми алгоритм з розгалуженням?

2. З яким ви настроєм ідете з уроку? Смайлики

 

V. Домашнє завдання

Накреслити блок-схеми алгоритму розгалуження з життєвих ситуацій.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням

Номер слайду 2

Мета урокунавчальна: сформувати практичні навички складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у навчальному середовищі;розвивальна: розвивати алгоритмічне і логічне мислення;виховна: виховувати вміння узагальнювати, міркувати, самостійність.

Номер слайду 3

Розгадайте назву загадкової країни АЛГОРИТМІКА

Номер слайду 4

«Хто швидше»Що таке алгоритм?В якій формі можна подати алгоритм?Коли ти в своєму житті виконував алгоритм?Команда – це…Виконавець алгоритму – це…Хто або що може бути виконавцем алгоритму?Що таке проект?Навести приклад програмного середовища для алгоритмів. Що таке алгоритми з розгалуженням?Чи є речення «Лунає дзвінок» командою?

Номер слайду 5

«Доповнити блок-схему»

Номер слайду 6

«Доповнити блок-схему»

Номер слайду 7

«Склади правильний алгоритм»Як відкрити проект в середовищі Scratch?Як зберегти проект в середовищі Scratch?

Номер слайду 8

Покажи правильний розв’язок алгоритму.

Номер слайду 9

Вправа для очей

Номер слайду 10

Практичне завдання. Створити скрипт, в якому Рудий Кіт запитує учня приклад на множення. Якщо учень відповідає вірно, Кіт говорить: «Молодець!», а якщо відповідь невірна, Кіт говорить: «Вивч таблицю множення!»

Номер слайду 11

Створіть скрипт за заданим сценарієм:

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

zip
Додано
11 грудня 2023
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку