Урок 40 10 клас ____________ (дата)
Тема: Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.
Практична робота № 8.
Мета:
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, зошити, підручники, MS Access.
Тип уроку: комбінований урок.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
1) Привітання із класом
2) Перевірка присутності учнів на уроці.
3) Перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
IV. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя.
V. Засвоєння нових знань
Об’єкти СКБД Access
1.Таблиця — організація збереження даних у вигляді двовимірного масиву. Вона є основним об’єктом БД. Решта — похідні від таблиці.
2.Робота з підручником –ст. ________________.
3. Пояснення вчителя супроводжується показом на ПК.
Запуск MS Access
Створення нової порожньої бази даних
1) Запустіть програму Access із меню Пуск або за допомогою ярлика.
2) Виконайте одну з наведених нижче дій.
Створення нової веб-бази даних
1) У розділі Наявні шаблони виберіть пункт Нова веб-база даних.
2) Праворуч в області Нова веб-база даних уведіть ім’я файла бази даних у поле Ім’я файла або використайте запропоноване ім’я.
3) Натисніть кнопку Створити.
Буде створено нову базу даних і відкрито нову таблицю у вікні табличного подання даних.
Створення нової локальної бази даних
1) У розділі Наявні шаблони виберіть пункт Нова база даних.
2) Праворуч в області Нова база даних уведіть ім’я файла бази даних у поле Ім’я файла або використайте запропоноване ім’я.
3) Натисніть кнопку Створити.
Буде створено нову базу даних і відкрито нову таблицю у вікні табличного подання даних.
Ознайомлення з інтерфейсом та структурою MS Access
Зовнішній вигляд програми подібний до інших програм пакету Microsoft Office, які ми вивчали раніше. Але є важливі відмінності:
VІ. Фізкультхвилинка
VІІ. Первинне усвідомлення набутих знань
VІІІ. Застосування нових знань, умінь та навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Хід роботи.
Вправи для очей.
IX. Підсумки уроку
Рефлексія
VІI. Домашнє завдання
Опрацювати параграф підручника п.____, опрацювати конспект.
|
|