Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Практична робота №8

Про матеріал
Урок спланований за новою програмою 2018 року для 10 класу, але використовую підручник Рівкінд 11 клас рівень стандарту, бо нових нема.
Перегляд файлу

Урок  40                                    10 клас                       ____________ (дата)

 

Тема: Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.

Практична робота № 8.

Мета:

  •               навчальна:  сформувати поняття: таблиця; конструктор; поле; запис; пояснити: етапи роботи з базами даних; навчити створювати таблиці, вводити і редагувати дані різних типів;
  •               розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  •               виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, зошити, підручники, MS Access.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

 І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом

2) Перевірка присутності учнів на уроці.

3) Перевірка готовності учнів до уроку.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1.               Бліц -опитування:
  •                   Що таке БД?
  •                   Які є типи БД?
  •                   Опишіть основні поняття реляційної бази даних.
  •                   Що таке система управління базами даних? Для чого вона призначена?
  1.               Перевірка д/з в зошитах.

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

 

IV. Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя.

 

V. Засвоєння нових знань

  1.               Пояснення вчителя супроводжується коротким записом конспекту уроку.

Об’єкти СКБД Access

1.Таблиця — організація збереження даних у вигляді двовимірного масиву. Вона є основним об’єктом БД. Решта — похідні від таблиці.

  1. Форми — допомагає створювати інтерфейс користувача і може використовуватися для введення, редагування або відображення даних.
  2. Запити — об’єкти для вибору та фільтрування даних таблиці за визначеними критеріями.
  3. Звіт — формування документа.
  4. Макроси — опис дій у вигляді послідовності команд та їх автоматичного виконання.
  5. Модулі — програми на Visual Basic, які розробляє користувач для реалізації нестандартних процедур.

2.Робота з підручником –ст. ________________.

3. Пояснення вчителя супроводжується показом на ПК.

Запуск MS Access

Створення нової порожньої бази даних

1) Запустіть програму Access із меню Пуск або за допомогою ярлика.

2) Виконайте одну з наведених нижче дій.

Створення нової веб-бази даних

1) У розділі Наявні шаблони виберіть пункт Нова веб-база даних.

2) Праворуч в області Нова веб-база даних уведіть ім’я файла бази даних у поле Ім’я файла або використайте запропоноване ім’я.

3) Натисніть кнопку Створити.

Буде створено нову базу даних і відкрито нову таблицю у вікні табличного подання даних.

Створення нової локальної бази даних

1) У розділі Наявні шаблони виберіть пункт Нова база даних.

2) Праворуч в області Нова база даних уведіть ім’я файла бази даних у поле Ім’я файла або використайте запропоноване ім’я.

3) Натисніть кнопку Створити.

Буде створено нову базу даних і відкрито нову таблицю у вікні табличного подання даних.

Ознайомлення з інтерфейсом та структурою MS Access

Зовнішній вигляд програми подібний до інших програм пакету Microsoft Office, які ми вивчали раніше. Але є важливі відмінності:

  •                  потрібно спочатку зберегти новостворену базу, а вже потім створювати в ній об’єкти, подальше збереження програма пропонує виконати в разі зміни будь-якого об’єкта бази даних;
  •                  відсутня робоча область, потрібно спочатку створити певний об’єкт;
  •                  панель інструментів може змінюватись, наприклад, залежно від того, з яким об’єктом працювати.

 

VІ. Фізкультхвилинка

 

VІІ. Первинне усвідомлення набутих знань

  1. Вправа Перевірте себе ст. ________

 

VІІІ. Застосування нових знань, умінь та навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи.

  1. Створіть нову БД «Країни світу».
  2. Заповніть даними  підготовленими вдома.
  3. Збережіть БД.

Вправи для очей.

 

 

IX. Підсумки уроку

Рефлексія

  •               Що нового сьогодні дізналися?
  •               Чого навчилися?
  •               Що сподобалось на уроці, а що ні?
  •               Чи виникали труднощі?

 

VІI. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.____, опрацювати конспект.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Івашків Ольга
Додано
22 лютого
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку