Покрокова інструкція зі створення вправи типу "Пазл" у сервісі LearningApps для перевірки знань учнів з теми "Офісні програми: Word, Excel, Access, Powerpoint"
Створення вправи «Пазл»
|
|
|
Тема «Офісні програми: Word, Excel, Access, Powerpoint» (11 клас – повторення)
№ |
Завдання |
Візуальна підказка |
1 |
Завантажити сервіс за посиланням https://learningapps.org |
|
2 |
Зареєструватися на сервері:
Якщо на сервері вже є особистий акант, ввійти як користувач, ввівши до відповідних полів данні реєстрації: e-mail та пароль |
|
3 |
Оберіть мову інтерфейсу серверу |
|
4 |
Обрати рядку під логотипом серверу посилання «Створення вправи» |
|
5 |
Обрати зі списку запропонованих вправ піктограму «Пазл» В результаті завантажиться вікно «Пазл», в якому можливо переглянути приклади вправ |
|
6 |
Обрати кнопку «Створити нову вправу» |
|
7 |
В поле Назва вправи введіть «Офісні програми: Word, Excel, Access, Powerpoint» |
|
8 |
В поле Опис завдання введіть короткий опис завдання, н-р, «Оберіть терміни, що відносяться до заданої програми. Натиснути на програму - обрати термін з пазлу» |
|
9 |
В ділянці Тло оберіть кнопку «Пошук зображення» |
|
10 |
В ділянці Вибрати Зображення … оберіть піктограму «Перетягніть зображення сюди або клацніть для вибору» |
|
11 |
Завантажте зображення Пікторгами: Робочий стіл – папка LearningApps - матеріали для вправ – файл Піктограми. Властивості символів та абзаців
Підтвердити завантаження файлу
|
|
12 |
В ділянці Розмір пазлів обрати 4х3
|
|
13 |
В ділянці Група термінів та терміни введіть групи: Група 1 – EXCEL Група 2 – WORD Група 3 – ACCESS Група 4 – POWERPOINT |
|
14 |
До ділянки Терміни 1 через роздільник «;» ввести властивості пристроїв Групи 1: Група 1: EXCEL Терміни 1: аркуш; комірка; адресація |
|
15 |
Аналогічно, Група 2: WORD Терміни 2: документ; форматування; розмітка сторінки Група 3: ACCESS Терміни 3: форма; запит; звіт Група 4: POWERPOINT Терміни 4: слайд; презентація; анімація |
|
16 |
Заповнити поля Зворотній зв’язок та Довідка (за необхідності) |
|
16 |
Обрати кнопку Завершити редагування та переглянути вправу |
|
20 |
Обрати кнопку Продовжити редагування або Зберегти вправу |
або |
РЕЗУЛЬТАТ
|
|
|
Вчитель інформатики: Безкороваєва Н.В., БПЛ №62