2 КЛАС
Тема.Створення зображень за зразком.
Мета: навчальна: формувати вміння створення найпростіших зображень за зразком;розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, графічний редактор Paint.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Продовжте речення.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Зверніть увагу на деякі з цих рисунків. Вони утворені з прямих ліній, кругів, трикутників. Як ви вважаєте, чи можна такі рисунки створити в графічному редакторі?
ІV. Вивчення нового матеріалу
Комбінувати об’єкти в графічному редакторі дуже цікаво і просто. Спочатку об’єкти необхідно виділити, а потім перетягнути в потрібне місце.
Для виділення об’єктів існують спеціальні інструменти.
Для обертання зображень слід скористатись інструментом Повернути та обрати один з варіантів.
Коли ти малюєш, наприклад, літак, то на твоєму малюнку він буде завжди меншим за справжній літак. А коли ти малюєш комаху, то зазвичай вона виявляється більшою, ніж справжня комаха.
У цих випадках говорять, що об’єкти намальовані в масштабі. Масштаб показує, на скільки зображення більше або менше за реальний предмет.
У графічному редакторі є інструмент, який дозволяє роздивитися навіть найдрібніші об’єкти на малюнку.
Масштаб збільшує або зменшує малюнок
Цікавинка Перший український мальований мультфільм «Казка про солом’яного бичка» з’явився в 1927 році. Він не зберігся. Залишилося всього декілька кадрів, що були надруковані в газетах, журналах і книгах.
V. Засвоєнняновихзнань
1. Фізкультхвилинка
Раз! Два! Всі присіли,
Три, чотири — нахилились,
Потім вгору підлетіли.
Із струмочка дружно вмились.
П’ять, шість — всі веселі
Крутимось на каруселі.
Дев’ять, десять — відпочили.
Сім, вісім — в потяг сіли
Й за навчання дружно сіли.
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості
Вихідне положення — ноги на ширині плечей, руки в боки.
Колові рухи руками вперед і назад. Весь час стежити за кінчиком великого пальця. Повторити 3-4 рази.
VІІІ. Підбиття підсумків уроку
Можна заохотити дітей проведенням конкурсу рисунка. Наприкінці уроку можна нагородити переможця грамотою.