Тема програми: Відпрацювання обліку.
Тема уроку 3.2: Інструктаж з техніки безпеки, охорони праці. Засвоєння прийомів відображення господарських операцій на рахунках синтетичного та аналітичного обліку. Субрахунки.
Тема програми: Відпрацювання обліку.
Тема уроку 3.2: Інструктаж з техніки безпеки, охорони праці. Засвоєння прийомів відображення господарських операцій на рахунках синтетичного та аналітичного обліку. Субрахунки.
Мета уроку:
а) навчальна визначення понять «рахунок бухгалтерського обліку» та «подвійний запис», засвоєння принципів класифікації бухгалтерських рахунків, набуття навичок складання бухгалтерських проводок та використання Плану рахунків бухгалтерського обліку.
б) розвивальна навчитися визначати порядок дебетових і кредитових оборотів та кінцевих залишків на активних і пасивних рахунках. Усвідомити зміни, зумовлені господарськими операціями в складі засобів та джерел їх утворення, їх типи. Засвоїти порядок складання оборотної відомості за синтетичними рахунками. Усвідомити зумовленість рівності трьох пар підсумків в оборотній відомості.
в) виховна виховувати навички самостійної роботи, працездатність та відповідальне ставлення до праці, чуттєве розуміння, повагу до товаришів і старших, любов до обраної професії. Вчити старанності, уважності і охайності в оформленні і веденні бухгалтерських документів. Виховувати почуття особистої відповідальності за виконувану справу, самостійність, бережливість та сприяти професійному становленню майбутніх бухгалтерів.
Тип уроку: урок вдосконалення вмінь та формування навичок.
Дидактичне забезпечення - інструкційна картка, практичне завдання, облікові регістри, опорний конспект, план рахунків бухгалтерського обліку, конспекти, калькулятор.
Міжпредметні зв'язки: «Охорона праці», «Бухгалтерський облік».
Хід уроку
І. Вступний інструктаж
Фронтальна бесіда:
1.4. Повідомлення мети уроку
Майстер оголошує тему та мету уроку виробничого навчання. Тема програми «Відпрацювання обліку». Тема уроку «Засвоєння прийомів відображення господарських операцій на рахунках синтетичного та аналітичного обліку. Субрахунки».
Коротка характеристика змісту уроку.
Майстер налаштовує здобувачів освіти на спільну співпрацю.
Сьогодні на нашому уроці виробничого навчання ми повинні здобути уміння та навички засвоєння прийомів відображення господарських операцій на рахунках синтетичного та аналітичного обліку. Перед нами стоять такі завдання:
Пояснення послідовності роботи здобувачів освіти на уроці виробничого навчання
Майстер повідомляє, що для успішного виконання поставлених завдань сьогодні на уроці ми будемо працювати з презентацією та з роздатковим матеріалом.
Інформування про спосіб оцінювання результатів роботи
Оцінювання здійснюватиметься згідно оціночного листа шляхом накопичення балів за кожне завдання, виконане на уроці виробничого навчання.
ХІД ЗАНЯТТЯ.
2.1 Пояснення виконання практичних завдань.
Майстер в/н послідовно показує кожний крок виконання завдань на прикладах з роздаткового матеріалу, а саме:
2.2 Практика на прикладах
Майстер в/н показує правильність записів в «Журналі реєстрації господарських операцій». Пробне виконання учнями заповнення «Журналу реєстрації господарських операцій».
Необхідною умовою засвоєння здобувачами освіти умінь та навичок в заповненні «Журналу реєстрації господарських операцій» є безпомилкове виконання завдання, адже від цього залежить успішна самостійна робота кожного здобувача освіти.
2.3 Керована практика
Здобувачі освіти, в присутності майстра, практикуються в заповненні роздаткового матеріалу, що містить «Журнал реєстрації господарських операцій», на основі отриманих даних а також бухгалтерських проведень, що виникають в процесі господарських операцій, оборотів за звітний період, початкового сальдо в Балансі, здобувачі освіти складають кінцевий Баланс на звітний період.
Роль майстра підтримувати зворотний зв'язок, уважно спостерігати та реагувати на всі запитання здобувачів освіти та консультувати їх.
Після відведеного часу, на виконання самостійної роботи, майстер перевіряє разом із здобувачами освіти правильність виконання завдання.
Здобувачі освіти самостійно, без допомоги майстра, виконують роботу виданого завдання.
Мета незалежної практики полягає в тому , щоб закріпити уміння та навички нових знань, з даної теми.
Майстер при цьому спостерігає, перевіряє та корегує роботу здобувачів освіти.
Домашні завдання диференційовані:
1