Сучасна реклама та фірмовий стиль

Про матеріал
Презентація до уроку "Сучасна реклама та фірмовий стиль". Містить у собі головні поняття, терміни, приклади та практичні завдання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Сучасна реклама та фірмовий стиль

Номер слайду 2

Давайте поміркуємо: Що таке реклама?З якою метою використовують рекламу?Чи впливає реклама на свідомість людини? І як це відбувається?Що таке тренд?

Номер слайду 3

Сучасна реклама. Реклама — популяризація товарів, видовищ, послуг з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників; поширення інформації про когось, щось для створення популярності.

Номер слайду 4

Сучасна реклама. Відповідно до законодавства України!Реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена у будь-якому форматі та у будь-який спосіб і призначена сформувати обізнаність споживачів та інтерес до певного товару.

Номер слайду 5

Види реклами: Масова 2. Адресна 3. Інтерактивна 4. Нетрадиційна5. Нетоварна

Номер слайду 6

Масова реклама. Газети Журнали. Радіо. ТБ

Номер слайду 7

Адресна реклама. Поштова розсилка. E-mail

Номер слайду 8

Інтерактивна реклама. Кіоски. Веб-сайти

Номер слайду 9

Нетрадиційна реклама. Тату Повітряні куліВізки з товарами і т.д.

Номер слайду 10

Нетоварна реклама. Соціальна Пропагандиська

Номер слайду 11

Фірмовий стиль. Фірмовий стиль – це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських елементів, що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів.

Номер слайду 12

Елементи фірмового стилю:товарний знак — оригінальний напис повної або скороченої назви фірми;фірмовий лозунг — ("слоган" від англ. slogan) — девіз фірми;фірмовий колір або поєднання кольорів;фірмовий комплект шрифтів;фірмові поліграфічні константи — постійний формат, спосіб верстання тексту та ілюстрацій, стиль ілюстрацій та текстів;єдине музичне оформлення, що супроводжує всі рекламні об'яви;фірмовий блок — об'єднані в композицію знак і логотип, а також різні надписи (країна, адреса, телефон, телекс, факс, інколи "фірмовий лозунг")

Номер слайду 13

Групи товарних знаків: ОбразотворчіСловесні КомплексніОб'ємні

Номер слайду 14

Вимоги до товарного знака: ПростотаІндивідуальність. Охороноздатність Зовнішній вигляд Легкість вимовляння

Номер слайду 15

Практична робота: Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм. Уявіть собі, що ви власник фірми, яка випускає певну продукцію. Визначіться із назвою фірми, продукцією, яку випускає та аудиторією споживачів товарів. Виконати завдання згідно інструкційної картки. Інструкційна картка1. У графічному редакторі створити логотип фірми.2. Зберегти роботи у власну папку.3. Створити рекламу для вашої фірми, користуючись програмою Word.4. Зберегти роботи у власну папку.5. Продемонструвати роботу вчителю.

pptx
Додано
28 січня 2023
Переглядів
3012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку