Елементи фірмового стилю:товарний знак — оригінальний напис повної або скороченої назви фірми;фірмовий лозунг — ("слоган" від англ. slogan) — девіз фірми;фірмовий колір або поєднання кольорів;фірмовий комплект шрифтів;фірмові поліграфічні константи — постійний формат, спосіб верстання тексту та ілюстрацій, стиль ілюстрацій та текстів;єдине музичне оформлення, що супроводжує всі рекламні об'яви;фірмовий блок — об'єднані в композицію знак і логотип, а також різні надписи (країна, адреса, телефон, телекс, факс, інколи "фірмовий лозунг")
Практична робота: Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм. Уявіть собі, що ви власник фірми, яка випускає певну продукцію. Визначіться із назвою фірми, продукцією, яку випускає та аудиторією споживачів товарів. Виконати завдання згідно інструкційної картки. Інструкційна картка1. У графічному редакторі створити логотип фірми.2. Зберегти роботи у власну папку.3. Створити рекламу для вашої фірми, користуючись програмою Word.4. Зберегти роботи у власну папку.5. Продемонструвати роботу вчителю.