Сучасні підходи до навчання: «Сінгапурська методика» на уроках української мови та літератури»

Про матеріал
Сучасні підходи до навчання: «Сінгапурська методика» на уроках української мови та літератури» Сучасні підходи до навчання: «Сінгапурська методика» на уроках української мови та літератури»
Перегляд файлу

 

Сучасні підходи до навчання: «Сінгапурська методика»

на уроках української мови  та літератури»

 

 

ДЖОТ ТОТС (Jot Thoughts) - «запишіть думки» - навчальна структура, в якій учасники голосно промовляють придумане слово на задану тему, записують його на листочок і кладуть в центр столу лицьовою стороною вгору. Не

Завдання

 

Знайдіть слова, які б мали такі значення при читанні

 

                          Зліва                                Справа         

 

  •          листяне дерево

бук

  •          розряд речей за якістю

сорт

  •          злак

рис

  •          домашня тварина

 

кіт

  •          відсутність сварок

мир

  •          геометрична фігура

куб

  •          канат

трос

  •          молочний продукт

сир

  •          спеціально підготовлена площа для сільськогосподарських робіт

тік

  •          місто

Рим

 

СІМАЛТІНІУС РАУНД ТЕЙБЛ  (Simultaneous Rally Table) - «одночасний Релли тейбл» - навчальна структура, в якій 2 учні одночасно виконують письмову роботу на окремих листочках і по закінченню одночасно передають один одному.

 I. Фонетика, орфографія

 

  

 

Завдання                 Відповідь

 

7’Я

40 А

100 ЛИК

100 РОЖ

100 РОНА

100 ЛЯР

МІ 100

100 ЛИЦЯ

3 ЗУБ

ПІ 2 Л

3  ГА

Р 1 А

100

МИ

С 3 Ж

ВІ 3 ЛА                                                                          ЛО

ГА

КО

ВА

СТАВ

КА

РУЧ

НИК

ПО

РА

Сім’я

Сорока

Столик

Сторож

Сторона

Столяр

Місто

Столиця

Тризуб

Підвал

Тривога

Родина

Намисто

 

Стриж

Вітрила

Підлога

 

Підкова

 

Підставка

 

Підручник

 

Підпора

ВІДГАДАЙТЕ МЕНЕ ЗА ЗВУКАМИ

 

СТЁ ЗЕ КЛАС (Stir the Class) - «перемішати клас» - навчальна структура, в якій учні мовчки пересуваються по класу для того, щоб додати якомога більше ідей учасників до свого списку. (Слайд 20)               

Фрагмент уроку: тема «Фонетика».5 клас

 

Фонетичні загадки

 

1.Приголосний, глухий. Моя пара - [3]

2.Голосний, ненаголошений. Можу уподібнюватися до [и]

3.Приголосний, дзвінкий. Не маю пари. Знайдіть мене у слові лексика.

4.Голосний, ненаголошений. Можу уподібнюватись до [у]

Описание: Картинки по запросу картинки про учнів дитячі                                                                      (СЕЛО)

 

 

1.Приголосний, дзвінкий, не маю пари .Знайдіть

мене у слові мати .

2.Приголосний, дзвінкий, без пари. Разом з голосним, що є у слові хата,

  позначаюсь однією буквою .

3.Приголосний, глухий. Моя пара - [д]

4.Голосний ненаголошений. В алфавіті позначаюсь першою літерою. Мене легко пізнати за запахом .

 

                                                                        (М’ЯТА )

 

 

 

Описание: Картинки по запросу картинки про учнів дитячі

 

 

 

 

(Це загадки, в яких слова відгадують шляхом заміни в них однієї букви іншою)

   З и я плаваю у морі ,

З і – ловлю мишей в коморі .   (Кит- кіт )

 

   Коли я з д – росту на гілці ,

Коли ж із т – пливу по річці .   (Плід – пліт )

 

   З дзвінким усе я заливаю , 

З глухим на дереві зростаю .   (Злива – слива)

 

   З е бульвари прикрашаю ,

З и сокирі помагаю .   (Клен – клин )

 

 

Фрагмент уроку: тема «Загадки».5 клас

 

 

 

 

(Це загадки , за умовами яких з певного слова шляхом додавання, викидання або вставки звука (чи складу ) утворюється нове слово )

Дроворуби його мають ,

ним колоди розбивають ;

якщо букву пропустити,

в річці слід його ловити .   (Клин – лин )

                                             Люблять нас усі збирати

Описание: Картинки по запросу картинки на тему чорнобривці                     після дощика в ліску ,

                     а як букву г відняти ,

                     будем плавати в ставку.    (Гриби – риби )

 

 

 

 

 

 

(Відгадування таких загадок , де пропущено повне слово , сприяє запам’ятанню правильного наголосу в ньому )

 

   У кожного із нас бажання :

художнє слухати …   (читання )

Останній тисячний був метр ,

скінчився врешті…(кілометр )

   Хай заучить для порядку

той ,кому це невтямки :

лапки – в птаха чи звірятка ,

а в правописі - …(лапки)

 

 

 

 

Описание: Картинки по запросу картинки на тему українаКрасивий ,щедрий рідний край

І мова наша солов’їна .

Люби ,шануй, оберігай  

Наш край , що зветься …(Україна)

 

Виводить букви і слова

Усім потрібна штучка.

                                               В руці виблискує здаля

       Зручна учнівська ...(ручка)

 

 

Описание: Картинки по запросу картинки про учнів дитячі   Є чарівник у школі в нас ,

Ану впізнайте , хто він ! 

Озветься – тиша йде у клас ,

Озветься ще раз – гомін .

Щоб не спізнитись на урок

Нам голос подає…(дзвінок)

 

 

 

 

 

Одпочить коли сідаєш ,

Хоч – не – хоч його згадаєш .

 

Описание: Картинки по запросу картинки на тему чорнобривці   Бере все – все у руки ,

Ремесла всі вивчає ,

А як «відремонтує» ,

     То тато день «мудрує».

 

Мово рідна , мово українська ,

            О найрідніші , найпрекрасніші слова !

Віки тебе терзали сили грізні ,

    Але ти , мово , усе – таки - жива !

 

 

 

 

docx
Додано
5 вересня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку