Сучасні підходи та методи роботи зі слабозорими дітьми в умовах інклюзивної школи
У багатьох школах є сліпі та слабозорі діти, але більшість вчителів мало навчені працювати з такими учнями. Крім того, багато шкіл мають сильний упереджений погляд на дітей з обмеженими можливостями; вони часто не можуть забезпечити своїх студентів необхідним пристосуванням. Ось чому так важливо мати інклюзивні класи для всіх дітей.
Працюючи з учнями з вадами зору, вчителі повинні вжити заходів, щоб зробити свої школи доступнішими для всіх учнів. Наприклад, деякі зміни, які ви можете внести, включають використання великих книг і посилення лекцій викладача. Крім того, було б гарною ідеєю призначити вчителя очима та вухами класу. Таким чином учитель може негайно повідомити персоналу про будь-які проблеми, які виникають у класі. Вчителі ніколи не повинні боятися просити про пристосування - вони необхідні для створення доступного середовища в класі.
Діти з вадами зору або слуху часто стикаються зі значними проблемами, намагаючись вчитися. Крім того, вони часто стикаються з упередженням з боку однокласників, які не розуміють, чому вони інші. По суті, це змушує студентів з обмеженими можливостями відчувати себе так, ніби їхні вчителі не піклуються про те, як їхні обмежені можливості впливають на їхнє навчання. Ось чому так важливо, щоб вчителі демонстрували свою турботу, забезпечуючи пристосування для своїх учнів з обмеженими можливостями.
Багато проблем, з якими стикаються учні з вадами зору, пов’язані з недостатньою розумовою підготовленістю вчителів. Багато вчителів витрачають мало часу на роздуми про те, як краще пристосувати своїх учнів із вадами зору. Це призводить до різних помилок, які ускладнюють навчання цих дітей. Щоб вирішити цю проблему, вчителі повинні витрачати час на підготовку до кожного уроку з учнями з вадами зору. Таким чином вони можуть уникнути типових пасток, які негативно впливають на освіту цих дітей.
Інклюзивні класи є життєво важливою частиною інклюзивної освіти, інакше ніхто ніколи не почуватиметься комфортно, звернувшись із проханням про пристосування. Школи повинні розуміти, наскільки важливо зробити свої класи доступними для всіх учнів. Лише тоді ми зможемо надати кожному рівні можливості досягти успіху в житті без упередженого втручання!