«Сучасний професійний педагог: фахівець чи експерт?»

Про матеріал
Професійний стандарт - вимога закону України "Про освіту". Професійний стандарт - це 5 трудових функцій і 15 професійних компетентностей педагога. В презентації розглянуто аспекти їх набуття, стратегію складання на основі професійного стандарту індивідуальної освітньої траєкторії освітянина-фахівця та шляхи набуття педагогом статусу експерта.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Зоя ЧИНОВАТА, викладачка математики та фізики. ВСП «ХАРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ДЕРЖАВНОГО БІОТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУСУЧАСНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ПЕДАГОГ: ФАХІВЕЦЬ ЧИ ЕКСПЕРТ?

Номер слайду 2

Зоя ЧИНОВАТАвикладачка математики та фізики Харківського фахового коледжу харчової промисловості Державного біотехнологічного університетувикладачка вищої кваліфікаційної категорії, викладачка-методисткатренерка освітніх тренінгів Всеукраїнських науково-практичних конференцій ІППО, ПЕДРАДА, ПІФАГОРпризерка та суддя щорічних Всеукраїнських конкурсів «Педагог-новатор» 2023 та 2024амбасадорка оcвітньої онлайн платформи Classtimeспікерка освітніх вебінарів платформи ВСЕОСВІТАchinovata@gmail.com

Номер слайду 3

ГЕНІЯМИ НЕ НАРОДЖУЮТЬСЯ!Малкольм Гладвелл

Номер слайду 4

ПРАВИЛО 10 000 ГОДИН3 години практики на день20 годин на тижденьпротягом 10 років

Номер слайду 5

1. БАГАТОРАЗОВІ ВИПРОБУВАННЯ ЗІ ЗВОРОТНІМ ЗВ’ЯЗКОМФіліп Тетлоквузькі спеціалісти прогнозують гірше, аніж би вони просто вгадували;повторюваний досвід з подібними подіями;експертів, які не пройшли довготривалої підготовки, неможна вважати спеціалістами зі статусом «Експерт»

Номер слайду 6

2. ВАЛІДНЕ СЕРЕДОВИЩЕвідповідає реальному світові;стабільне;хоча б частково передбачуване;у середовищі з фактором випадковості часто трапляються помилки

Номер слайду 7

3. РЕГУЛЯРНИЙ ФІДБЕКмиттєвий зворотній зв’язок;відкладений зворотній зв’язок

Номер слайду 8

3. РЕГУЛЯРНИЙ ФІДБЕКконсультантиалгоритми

Номер слайду 9

ФАХІВЕЦЬ ЕКСПЕРТ10 000 годин практики;прогнозоване середовище;чисельні повторення зі своєчасним фідбеком;тисячі годин усвідомленої практики

Номер слайду 10

ДОСВІДЧЕНЕ «НЕВІГЛАСТВО»«Професор знає не більше студента, та його невігластво краще організовано» Едгар Дейл

Номер слайду 11

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ТА ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІДнавчанняпрактикадискусіядемонстраціявідео і аудиочитаннялекція

Номер слайду 12

ОСОБИСТИЙ БРЕНД ВИКЛАДАЧАпрофесійне зростання;фахові компетентності;інноваційні методики;якісне освітнє середовище;цифрові інструменти

Номер слайду 13

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ«Професійний стандарт – це затверджені в установленому порядку вимоги до компетентностей працівників, що слугують основою для формування професійних кваліфікацій»стаття 39 Закону України «Про освіту»

Номер слайду 14

5 ТРУДОВИХ ФУНКЦІЙнавчання учнів предметів (інтегрованих курсів);партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу;участь в організації здорового, безпечного, розвивального, інклюзивного освітнього середовища;управління освітнім процесом;безперервний професійний розвиток

Номер слайду 15

15 ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

Номер слайду 16

МОВНО-КОМУНИКАТИВНАТимлідер. Фрилансер. Диджиталізація. Реве Та Стогне Дніпр Широкий, Човен З Циганами Жене. Копірайтер. Фідбек. Стайлінг. Чизбургер. Гриль. Тирамісу. Арахіс. Бісквіт. Бріош. Криндж. Токсик. Сториз. Директ. Бейзік. Шеймінг. Коста-Рика. Рив’єра. Пуерто-Рико. РішіРіанна. Моріарті

Номер слайду 17

ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНАінтегровані уроки

Номер слайду 18

ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНАSTEM - ІГРАШКИ

Номер слайду 19

ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВАнетикетбезпечний зум. GPT-чат (плагіат та антиплагіат)як це працює?чи замінить штучний інтелект вчителя?фабрика рефератів

Номер слайду 20

ПСИХОЛОГІЧНАгледінг VS булінгговорити не про те, що не можна робити, а про те, що варто робити«комфортити» VS «булити»підтримка новеньких в класідопомогти словомподілитисявислухатипобути поручпомовчати разом

Номер слайду 21

ПСИХОЛОГІЧНА«Планеті не потрібна велика кількість «успішних людей». Планета відчайдушно потребує миротворців, цілителів, реставраторів, казкарів і люблячих усіх видів. Вона потребує людей, поряд з якими добре жити. Планета потребує людей з мораллю і любов'ю, які зроблять світ живим і гуманним. А ці якості мають мало спільного з «успіхом», як він визначається в нашому суспільстві» Далай Лама

Номер слайду 22

ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНА«В кожній людині є сонце, дозвольте йому сяяти!»ресурсрозумприродадушатілопозитивні стосунки з іншими людьмизближення з іншими людьмибезпечне середовищепозитивне ставлення до свого я. ШУКАЙТЕ ТЕ, ЩО НАПОВНЮЄ РАДІСТЮ!

Номер слайду 23

ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНАмої потребинайпотужніша базова потреба – щоб мене любилине звинувачувати, а пояснювати, що тебе не влаштовуєщо ти від мене чекаєш, а не чому ти так вчинивякщо я не вмію плакати – я не вмію радітидитині потрібний безпечний дорослий, безпечне середовище та емпатіяпотреби дозволяють встановлювати контакт на рівні сердець і бачити один в одному людину

Номер слайду 24

ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНАтеорія «розбитого вікна»токсичні людипідрив соціумусоціальна інфекціяменш етичний кодекс поведінкизусилля у стримуванні навіть невеликих порушеньпозитивна сторона моральної інфекціїповедінка, за якою спостерігає суспільство, має більший вплив на тих, хто за нею спостерігає

Номер слайду 25

ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНАТЕСТ: Перевірте, наскільки заряджені ваші «батарейки»

Номер слайду 26

ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНАПерш за все я хочу, щоб мене любили…Якщо мене не можна любити, я хочу, щоб мене поважали. Якщо мене не можна поважати, я хочу, щоб мене впізнали. Якщо мене не впізнають, я хочу, щоб мене прийняли. Якщо мене не можуть прийняти, я хочу, щоб мене помітили. Якщо мене не можуть помітити, я хочу, щоб мене боялися. Якщо мене не можна боятися, я хочу, щоб мене ненавиділи. Якоб Хольдт

Номер слайду 27

ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВОправила класу – як для учнів, так і для вчителівчастку «не» - не використовуємодовіра, свобода, відповідальністьненасильницька комунікація. Що для тебе важливо?Що для мене важливо?Звірься з тим, хто поруч, чи він тебе розуміє

Номер слайду 28

ПРОЄКТУВАЛЬНАправила класу – як для учнів, так і для вчителівчастку «не» - не використовуємодовіра, свобода, відповідальністьненасильницька комунікація. Що для тебе важливо?Що для мене важливо?Звірься з тим, хто поруч, чи він тебе розуміє

Номер слайду 29

ПРОГНОСТИЧНА«Індивідуальна освітня траєкторія — персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб’єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання». Закон України «Про освіту»

Номер слайду 30

ПРОГНОСТИЧНАосвіта – соціальний ліфтдосягнення в середній і старшій школі впливають на все подальше життядіти із заможних родин приречені на успіх

Номер слайду 31

ПРОГНОСТИЧНАдиференціаціярівень здібностейспеціалізаціяобирають не діти, а вчителіпрограми відрізняються лише за рівнем складностідоля дитини вирішується у віці 11-12 роківіндивідуальна освітня траєкторіядекілька обов’язкових предметівсамостійний вибір інших предметів (допомога консультанта з навчання)форма навчання, матеріал, темп навчання, власні цілі та оцінюваннядинамічні групи, інші школи, позашкільні заклади, підприємства

Номер слайду 32

ПРОГНОСТИЧНАІндивідуальна освітня траєкторія дає шанс кожній дитині проявити себе та в майбутньому зайняти гідну нішу в соціумі. Звісно, процес реформи буде поступовим, але освіту майбутнього навряд чи можна уявити без цього поняття

Номер слайду 33

ОРГАНІЗАЦІЙНАплан уроку за 5 хвилиннавіщо це потрібно учням? «замануха»«липкість»оцінюванняключові словадиференціаціяепізоди урокуціліпост історія фільмпригодащо залишиться в голові?тест вікторина змаганняграмотність математичні навичкитим, кому важко і тим, кому малопаузицентри уваги мова тіла

Номер слайду 34

ПРАВО НА ВІДКЛЮЧЕННЯ100 онлайн звернень щодня1 година вільного часу надень на відповідіголовний більпідвищення тискупсихолгічні проблемиавтовідповідач1 година вільного часу на відповідідомовленість про телефонний дзвінок або особисту зустрічвідповіді на типові запитанняприймальний частелефонувати без попередження недопустимо!

Номер слайду 35

ПРАВО НА ВІДКЛЮЧЕННЯпрофесійна автономія

Номер слайду 36

ФАХІВЕЦЬ ЕКСПЕРТ10 000 годин практики;прогнозоване середовище;чисельні повторення зі своєчасним фідбеком;тисячі годин усвідомленої практики

Номер слайду 37

ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ!chinovata@gmail.com

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
26 жовтня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку