Зоя ЧИНОВАТАвикладачка математики та фізики Харківського фахового коледжу харчової промисловості Державного біотехнологічного університетувикладачка вищої кваліфікаційної категорії, викладачка-методисткатренерка освітніх тренінгів Всеукраїнських науково-практичних конференцій ІППО, ПЕДРАДА, ПІФАГОРпризерка та суддя щорічних Всеукраїнських конкурсів «Педагог-новатор» 2023 та 2024амбасадорка оcвітньої онлайн платформи Classtimeспікерка освітніх вебінарів платформи ВСЕОСВІТАchinovata@gmail.com
МОВНО-КОМУНИКАТИВНАТимлідер. Фрилансер. Диджиталізація. Реве Та Стогне Дніпр Широкий, Човен З Циганами Жене. Копірайтер. Фідбек. Стайлінг. Чизбургер. Гриль. Тирамісу. Арахіс. Бісквіт. Бріош. Криндж. Токсик. Сториз. Директ. Бейзік. Шеймінг. Коста-Рика. Рив’єра. Пуерто-Рико. РішіРіанна. Моріарті
ПСИХОЛОГІЧНА«Планеті не потрібна велика кількість «успішних людей». Планета відчайдушно потребує миротворців, цілителів, реставраторів, казкарів і люблячих усіх видів. Вона потребує людей, поряд з якими добре жити. Планета потребує людей з мораллю і любов'ю, які зроблять світ живим і гуманним. А ці якості мають мало спільного з «успіхом», як він визначається в нашому суспільстві» Далай Лама
ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНАмої потребинайпотужніша базова потреба – щоб мене любилине звинувачувати, а пояснювати, що тебе не влаштовуєщо ти від мене чекаєш, а не чому ти так вчинивякщо я не вмію плакати – я не вмію радітидитині потрібний безпечний дорослий, безпечне середовище та емпатіяпотреби дозволяють встановлювати контакт на рівні сердець і бачити один в одному людину
ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНАтеорія «розбитого вікна»токсичні людипідрив соціумусоціальна інфекціяменш етичний кодекс поведінкизусилля у стримуванні навіть невеликих порушеньпозитивна сторона моральної інфекціїповедінка, за якою спостерігає суспільство, має більший вплив на тих, хто за нею спостерігає
ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНАПерш за все я хочу, щоб мене любили…Якщо мене не можна любити, я хочу, щоб мене поважали. Якщо мене не можна поважати, я хочу, щоб мене впізнали. Якщо мене не впізнають, я хочу, щоб мене прийняли. Якщо мене не можуть прийняти, я хочу, щоб мене помітили. Якщо мене не можуть помітити, я хочу, щоб мене боялися. Якщо мене не можна боятися, я хочу, щоб мене ненавиділи. Якоб Хольдт
ПРОГНОСТИЧНА«Індивідуальна освітня траєкторія — персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача освіти, що формується з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду, ґрунтується на виборі здобувачем освіти видів, форм і темпу здобуття освіти, суб’єктів освітньої діяльності та запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін і рівня їх складності, методів і засобів навчання». Закон України «Про освіту»
ПРОГНОСТИЧНАдиференціаціярівень здібностейспеціалізаціяобирають не діти, а вчителіпрограми відрізняються лише за рівнем складностідоля дитини вирішується у віці 11-12 роківіндивідуальна освітня траєкторіядекілька обов’язкових предметівсамостійний вибір інших предметів (допомога консультанта з навчання)форма навчання, матеріал, темп навчання, власні цілі та оцінюваннядинамічні групи, інші школи, позашкільні заклади, підприємства
ОРГАНІЗАЦІЙНАплан уроку за 5 хвилиннавіщо це потрібно учням? «замануха»«липкість»оцінюванняключові словадиференціаціяепізоди урокуціліпост історія фільмпригодащо залишиться в голові?тест вікторина змаганняграмотність математичні навичкитим, кому важко і тим, кому малопаузицентри уваги мова тіла
ПРАВО НА ВІДКЛЮЧЕННЯ100 онлайн звернень щодня1 година вільного часу надень на відповідіголовний більпідвищення тискупсихолгічні проблемиавтовідповідач1 година вільного часу на відповідідомовленість про телефонний дзвінок або особисту зустрічвідповіді на типові запитанняприймальний частелефонувати без попередження недопустимо!