Десять педагогічних істин Вивчайте можливості кожного учня. Без знання стану здоров’я неможливе правильне навчання і виховання. Не будьте зверхніми у стосунках з учнями, адже навіть малюк прагне до незалежності. Поважайте особистість учня. Вчіться вислуховувати учня до кінця. Кожен учень повинен бути впевнений у тому, що він буде почутий. Частіше посміхайтеся. Ваша посмішка до учнів свідчить про те, що зустріч з учнями вам приємна, усмішка створює позитивний настрій.
Десять педагогічних істин 5. Завантажуйте учнів цікавою та корисною роботою. 6. Будьте вимогливими і послідовними. Учень повинен знати, що все сказане вами буде виконане і доведене до завершення. 7. Основне завдання оцінки – правильно визначити не результат навчання учня, а його навчальні досягнення, динаміку успішності.
Десять педагогічних істин 8. Плануйте свою роботу на уроці, обдумуйте всі структурні частини уроку, готуйте запитання, роздатковий матеріал, відповідну комп’ютерну техніку . 9. Систематично аналізуйте свої уроки, виховну роботу, проведені позаурочні заходи, працюйте над поглибленням своїх знань та професійних вмінь. 10. Не затримуйте учнів після дзвінка! Кожен урок не повинен бути схожим на попередній!
Полягає не тільки у викладанні, а й у керуванні процесом засвоєння учнями нових знань. Для успішного засвоєння учнями нових знань викладачеві необхідно подбати про їх сприймання, розуміння, закріплення і застосування. Бажано, щоб під час пояснення нового матеріалу між учнями і викладачем існував зворотний зв'язок для з'ясування незрозумілих моментів
Передбачає коротке повідомлення про виконання запланованої мети, завдань уроку. Учитель аналізує, що нового дізнались учні на занятті, якими знаннями та вміннями оволоділи, яке значення мають ці знання для наступного вивчення предмета. У підсумках уроку має бути відображено позитивні та негативні аспекти діяльності класу та окремих учнів, оцінено їх роботу
І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів: повідомлення теми, мети, завдань уроку ІІІ. Актуалізація опорних знань і практичного досвіду учнів . ІV. Вивчення нового матеріалу. V. Застосування знань і навичок у стандартних умовах. VІ. Творче застосування знань і навичок . VІІ. Підведення підсумків уроку. VІІІ. Оголошення домашнього завдання.
І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів: повідомлення теми, мети, завдань уроку ІІІ. Актуалізація опорних знань і практичного досвіду учнів ІV. Засвоєння нових знань V. Формування узагальнених навиків і вмінь VІ. Творче застосування узагальнених навиків і вмінь VІІ. Підведення підсумків уроку VІІІ. Оголошення домашнього завдання
І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів: повідомлення теми, мети, завдань уроку ІІІ. Актуалізація опорних знань ІV. Узагальнення окремих фактів, подій та явищ V. Повторення, узагальнення і систематизація понять і засвоєння відповідної до них системи знань VІ. Підведення підсумків уроку VІІ. Оголошення домашнього завдання