Сучасний урок-презентація

Про матеріал
Матеріал розрахований для учителів та учнів, які організовують позакласні заходи. Матеріал формує в усіх учасників навчально-виховного процесу духовність.повагу до людей, однолітків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація “Сучасний урок: загальні вимоги,мотивація та стимулювання навчальної діяльності.”

Номер слайду 2

форма організації навчання, за якої навчальні заняття проводяться вчителем із групою учнів постійного складу, одного віку й рівня підготовленості протягом точно встановленого часу, за сталим розкладом

Номер слайду 3

Десять педагогічних істин Вивчайте можливості кожного учня. Без знання стану здоров’я неможливе правильне навчання і виховання. Не будьте зверхніми у стосунках з учнями, адже навіть малюк прагне до незалежності. Поважайте особистість учня. Вчіться вислуховувати учня до кінця. Кожен учень повинен бути впевнений у тому, що він буде почутий. Частіше посміхайтеся. Ваша посмішка до учнів свідчить про те, що зустріч з учнями вам приємна, усмішка створює позитивний настрій.

Номер слайду 4

Десять педагогічних істин 5. Завантажуйте учнів цікавою та корисною роботою. 6. Будьте вимогливими і послідовними. Учень повинен знати, що все сказане вами буде виконане і доведене до завершення. 7. Основне завдання оцінки – правильно визначити не результат навчання учня, а його навчальні досягнення, динаміку успішності.

Номер слайду 5

Десять педагогічних істин 8. Плануйте свою роботу на уроці, обдумуйте всі структурні частини уроку, готуйте запитання, роздатковий матеріал, відповідну комп’ютерну техніку . 9. Систематично аналізуйте свої уроки, виховну роботу, проведені позаурочні заходи, працюйте над поглибленням своїх знань та професійних вмінь. 10. Не затримуйте учнів після дзвінка! Кожен урок не повинен бути схожим на попередній!

Номер слайду 6

проведення уроку на основі сучасних наукових досягнень, передового педагогічного досвіду встановлення міжпредметних зв'язків зв'язок із раніше засвоєними знаннями, навичками, уміннями актуалізація, стимулювання й активізація розвитку всіх сфер особистості учня.

Номер слайду 7

тісний зв'язок із життям, першою чергою — з особистим досвідом учня формування практично необхідних знань, навичок, умінь формування мотивації навчально-пізнавальних дій, професійного становлення, потреби постійної самоосвіти

Номер слайду 8

формування і розвиток національної свідомості, провідних рис громадянина своєї держави формування в учнів високої духовності формування і розвиток в учнів активної життєвої настанови

Номер слайду 9

Привітання; перевірка підготовленості учнів до уроку, виявлення відсутніх; повідомлення плану роботи. Мета — мобілізувати дітей до праці, активізувати їх увагу, створити робочу атмосферу на уроці

Номер слайду 10

Містить повідомлення теми, мети та завдань уроку. Виникненню мотивів для навчання сприяє чітке усвідомлення його мети — кінцевого, запланованого результату спільної діяльності вчителя й учнів

Номер слайду 11

«Сьогодні на уроці я здобуду знання про…» «Я думаю, що на уроці буде дуже цікаво і я дізнаюся багато нового про…» «Сьогодні я продемонструю свої вміння… виступлю з доповіддю… презентацією…»

Номер слайду 12

Означає перевірку письмового домашнього завдання, яку проводять різними методами контролю залежно від поставленої мети: усна перевірка (опитування); вибіркова письмова перевірка за допомогою карток-завдань.

Номер слайду 13

Необхідна для розвитку в учнів зацікавленість до вивчення нової теми може здійснюватися за допомогою: введення додаткової (вторинної) навчальної інформації після чого буде викладатись основна, а також завдяки створенню вчителем проблемних, імітаційних або ігрових ситуацій

Номер слайду 14

Покликана забезпечити узгодження між викладеною вчителем інформацією та сприйняттям, засвоєнням, осмисленням її учнями. Щоб пояснення було зрозумілим, учням необхідно нагадати попередній вивчений матеріал, на базі якого засвоюватимуться нові знання

Номер слайду 15

Полягає не тільки у викладанні, а й у керуванні процесом засвоєння учнями нових знань. Для успішного засвоєння учнями нових знань викладачеві необхідно подбати про їх сприймання, розуміння, закріплення і застосування. Бажано, щоб під час пояснення нового матеріалу між учнями і викладачем існував зворотний зв'язок для з'ясування незрозумілих моментів

Номер слайду 16

Здійснюється за допомогою вибіркового , фронтального опитування учнів, невеликої самостійної роботи. Для цього вчитель повинен підібрати питання, завдання, які сприятимуть приєднанню нових знань до системи засвоєних раніше знань, умінь та навичок

Номер слайду 17

можна реалізувати, використовуючи такі методичні прийоми: взаємоконтроль, самоконтроль інтерв’ю, «мікрофон», незакінчене речення: «Найважливішим з отриманої сьогодні інформації є…», «Після цього заняття я думаю… відчуваю… розумію…», «Урок допоміг мені зрозуміти, що…»

Номер слайду 18

Містить пояснення щодо змісту завдання, методики його виконання, передбачає його запис на дошці, а учнями — в щоденник чи зошит

Номер слайду 19

Передбачає коротке повідомлення про виконання запланованої мети, завдань уроку. Учитель аналізує, що нового дізнались учні на занятті, якими знаннями та вміннями оволоділи, яке значення мають ці знання для наступного вивчення предмета. У підсумках уроку має бути відображено позитивні та негативні аспекти діяльності класу та окремих учнів, оцінено їх роботу

Номер слайду 20

Урок засвоєння нових знань. Урок засвоєння навичок і вмінь. Урок застосування знань, навичок і вмінь. Урок узагальнення і систематизації знань. Урок контролю і корекції знань, умінь і навичок.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів: повідомлення теми, мети, завдань уроку ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів ІV. Засвоєння нових знань V. Узагальнення і систематизація знань VІ. Підведення підсумків уроку VІІ. Оголошення домашнього завдання

Номер слайду 23

І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів: повідомлення теми, мети, завдань уроку ІІІ. Актуалізація опорних знань і практичного досвіду учнів . ІV. Вивчення нового матеріалу. V. Застосування знань і навичок у стандартних умовах. VІ. Творче застосування знань і навичок . VІІ. Підведення підсумків уроку. VІІІ. Оголошення домашнього завдання.

Номер слайду 24

І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів: повідомлення теми, мети, завдань уроку ІІІ. Актуалізація опорних знань і практичного досвіду учнів ІV. Засвоєння нових знань V. Формування узагальнених навиків і вмінь VІ. Творче застосування узагальнених навиків і вмінь VІІ. Підведення підсумків уроку VІІІ. Оголошення домашнього завдання

Номер слайду 25

І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів: повідомлення теми, мети, завдань уроку ІІІ. Актуалізація опорних знань ІV. Узагальнення окремих фактів, подій та явищ V. Повторення, узагальнення і систематизація понять і засвоєння відповідної до них системи знань VІ. Підведення підсумків уроку VІІ. Оголошення домашнього завдання

Номер слайду 26

І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів: повідомлення теми, мети, завдань уроку ІІІ. Перевірка знань учнів ІV. Підведення підсумків уроку V. Оголошення домашнього завдання

Номер слайду 27

Дякую за увагу

ppt
Додано
26 лютого 2020
Переглядів
2023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку