Матерал буде корисний для вчителів, які проводять літні мовні табори. До Вашої уваги пропоную розробку одного тематичного дня "Дружба", де поетапно подано приклади завдань, ігор, посилань на корисні матеріали. Матеріали вже були впроваджені в мовному таборі і викликали інтерес з боку учнів. То ж рекомендую колегам для використання.
DAY “FRIENDSHIP”
9:30-10:00 |
Arrival to the camp. Meeting. Camp Dance “Camp song of the summer” https://www.youtube.com/watch?v=Em12cLwPmek
Question: How to name the relationship between people who are friends ( friendship). Teacher: During this camp we are going to develop not only your language skills, but also your communication, collaboration, creativity, critical sinking skills.
|
|
T: Camp – P: Yes. Camp Camp Camp – Yes Yes Yes |
10.00-10.30 |
T: you have 10 seconds for saying each other a compliment, after my clapping you have to move clockwise.
|
10.30-11.00 |
Break |
11.00-11.45 |
Ice-breaker “Let’s meet” (on a special sheet of paper pupils write their names, draw yourselves + 1-2 feature and place 2-4 things (different items that tell about their interest, their personality) about yourselves. |
11.45-12.45 |
MAIN TASK Groups’ task: think about names, team leaders, team songs, poster presentation of the group. |
In the school yard |
|
12:45-13:00 |
|
13.00-13.45 |
Lunch |
13.45-14.30 |
Groups’ task: Presentations of the teams, posters, songs FEEDBACK (counting Team POINTS) |
«Мій друг» (10 хвилин)
Ведучий. Часто буває так, що ми сприймаємо яку-небудь групу, як ціле і не замислюємося про те, що кожний її представник – зовсім унікальний і неповторний. Наприклад, нам може здаватися, що «всі китайці на одне лице», що всі німці страшні педанти. Однак якщо ми ближче познайомимося з конкретною людиною з цієї групи, більше дізнаємось про неї, то її індивідуальність, неповторність будуть очевидними.
Завдання:
Візьміть кожний собі по картоплині. Роздивіться її якомога уважніше, з'ясуйте «особливі прикмети». Спробуйте «подружитися» з нею. Назвіть вашого друга. На це дається 1 хвилина. ( Потім картопля змішується у кошику).
Висновок: Всі ми різні, не подібні один до одного, маємо свої особливості. Завдяки тому що ми різні ми співіснуємо і будуємо спільне майбутнє.