29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Summer Camp. Day "Friendship"

Про матеріал

Матерал буде корисний для вчителів, які проводять літні мовні табори. До Вашої уваги пропоную розробку одного тематичного дня "Дружба", де поетапно подано приклади завдань, ігор, посилань на корисні матеріали. Матеріали вже були впроваджені в мовному таборі і викликали інтерес з боку учнів. То ж рекомендую колегам для використання.

Перегляд файлу

DAY  “FRIENDSHIP”

9:30-10:00

Arrival to the camp. Meeting. Camp Dance “Camp song of the summer” https://www.youtube.com/watch?v=Em12cLwPmek

  • WELCOME! Presenting the topic of the day. Pupils have to guess the topic.

Question: How to name the relationship between people who are friends ( friendship).

Teacher: During this camp we are going to develop not only your language skills, but also your communication, collaboration, creativity, critical sinking skills.

  • In our summer camp knowledge of English is important. So, can you solve these  riddles:
  1. From what number can one take half and leave nothing? (8)
  2. How many months have 28 days? (all)
  3. What kind of dog never bites? (a hot dog)
  4. What wears a cap but has no head? (a bottle)
  5. Why is river rich? (It has two banks)

 

  • Setting up rules
  • For attention:

T: Camp – P: Yes. Camp Camp Camp – Yes Yes Yes

10.00-10.30

  • Tell me Why is summer awesome?  
  • (in a circle pupils one by one say:  Summer is awesome because 
  • Forming groups  ( із темної сумки дістають галстук відповідного кольору та діляться по кольору на групи)
  • Let’s say a compliment. 2 кола (внутрішнє, зовнішнє)

T: you have 10 seconds for saying each other a compliment, after my clapping you have to move clockwise.

  • Potato Game “My friend”, explaining in Ukrainian  -

10.30-11.00

 Break

11.00-11.45

Ice-breaker “Let’s meet” (on a special sheet of paper pupils write their names, draw yourselves + 1-2 feature  and place 2-4 things (different items that tell about their interest, their personality) about yourselves.

11.45-12.45

 MAIN TASK Groups’ task: think about names, team leaders, team songs,  poster presentation of the group.

In the school yard

12:45-13:00

  • Teambuilding games  “Simple knot”

13.00-13.45

Lunch

13.45-14.30

Groups’ task: Presentations of the teams, posters, songs

FEEDBACK

(counting Team POINTS)

 

  • Potato Game “My friend”

 «Мій друг» (10 хвилин)

Ведучий. Часто буває так, що ми сприймаємо яку-небудь групу, як ціле і не замислюємося про те, що кожний її представник – зовсім унікальний і неповторний. Наприклад, нам може здаватися, що «всі китайці на одне лице», що всі німці страшні педанти. Однак якщо ми ближче познайомимося з конкретною людиною з цієї групи, більше дізнаємось про неї, то її індивідуальність, неповторність будуть очевидними.

Завдання:   

Візьміть кожний собі по картоплині. Роздивіться її якомога уважніше, з'ясуйте «особливі прикмети». Спробуйте «подружитися» з нею. Назвіть вашого друга.   На це дається 1 хвилина. ( Потім картопля змішується у кошику).

  • Підійдіть до покривала і спробуйте знайти свою картоплину.
  • Чи було легко знайти саме свою картоплину?
  • Що було вам потрібно, для того, аби легко її впізнати?
  • Спробуйте описати особливість вашої картоплини.

Висновок: Всі ми різні, не подібні один до одного,  маємо свої особливості. Завдяки тому що ми різні ми співіснуємо і будуємо спільне майбутнє.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 червня 2018
Переглядів
178
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку