КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«Шполянський академічний ліцей «Джерело» Черкаської обласної ради»
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 5 класу
__________________________________________
2024/2025 навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Стан сформованості |
|||
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Потребує уваги і допомоги |
||
❑ Виявляє розуміння прочитаного: |
|
|
|
|
сприймає та усвідомлює прочитане; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
висловлює припущення, доводить надійність аргументів; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
висловлює ідеї, пов’язані з розумінням тексту, аналізує текст і добирає контраргументи (за потреби). |
❑ |
❑ |
❑ |
|
❑ Висловлю власну думку: |
|
|
|
|
передає власні думки, почуття, переконання; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
зважає на мету та учасників комунікації; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
вибирає для цього відповідні мовленнєві стратегії. |
❑ |
❑ |
❑ |
|
❑ Критично та системно мислить: |
|
|
|
|
визначає характерні ознаки явищ, подій, ідей, їх взаємозв’язків; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
уміє аналізувати та оцінювати доказовість і вагомість аргументів у судженнях; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
уміє розрізняти факти, розпізнавати спроби маніпулювання даними. |
❑ |
❑ |
❑ |
|
❑ Логічно обґрунтовує власну позицію: |
|
|
|
|
висловлює послідовні, обґрунтовані міркування у вигляді суджень і висновків. |
❑ |
❑ |
❑ |
|
❑ Діє творчо: |
|
|
|
|
вибирає завдання, які є викликом для нього/неї, новою діяльністю; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
використовує знання з різних предметів і галузей знань для створення нових ідей; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
використовує різноманітні стратегії для продукування нових ідей. |
❑ |
❑ |
❑ |
|
❑ Виявляє ініціативу в процесі навчання: |
|
|
|
|
пропонує власні рішення для розв’язання проблем; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
уміє брати на себе відповідальність; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
❑ Конструктивно керує емоціями: |
|
|
|
|
розпізнає власні емоції та емоційний стан інших; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
сприймає емоції без осуду, адекватно реагує на конфліктні ситуації; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
розуміє, як емоції можуть допомагати і заважати в діяльності. |
❑ |
❑ |
❑ |
|
❑ Оцінює ризики: |
|
|
|
|
розрізняє ризики та загрози; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
шукає способи прийняття рішень в умовах неповної інформації. |
❑ |
❑ |
❑ |
|
❑ Приймає рішення: |
|
|
|
|
розпізнає проблемні ситуації і висловлює припущення щодо їх розв’язання; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
обирає способи розв’язання проблемних ситуацій на основі розуміння причин та обставин, які призводять до їх виникнення. |
❑ |
❑ |
❑ |
|
❑ Розв’язує проблеми: |
|
|
|
|
аналізує проблемні ситуації, формулює проблеми, висуває гіпотези; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
уміє практично їх перевірити та обґрунтовувати; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
презентує та аргументує рішення. |
❑ |
❑ |
❑ |
|
❑ Співпрацює з іншими: |
|
|
|
|
планує власну та групову роботу; |
❑ |
❑ |
❑ |
|
підтримує учасників групи, допомагає іншим і заохочує їх до досягнення спільної мети. |
❑ |
❑ |
❑ |
|
Характеристика результатів навчання |
Результат навчання |
||||
І семестр |
ІІ семестр |
За рік |
|||
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Українська мова |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Усно взаємодіє |
|
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє |
|
|
|
||
Досліджує мовлення |
|
|
|
||
Українська література |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Усно взаємодіє |
|
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє |
|
|
|
||
Досліджує мовлення |
|
|
|
||
Зарубіжна література |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Усно взаємодіє |
|
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє |
|
|
|
||
Досліджує мовлення |
|
|
|
||
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Іноземна мова (англійська) |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Усно взаємодіє |
|
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє |
|
|
|
||
Досліджує мовлення |
|
|
|
||
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Математика |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Досліжує ситуації та створює математичні моделі |
|
|
|
|
Розв'язує математичні задачі |
|
|
|
||
Інтерпретує та критично аналізує результати |
|
|
|
||
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Пізнаємо природу |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Досліджує природу |
|
|
|
|
Здійснює пошук та опрацьовує інформацію |
|
|
|
||
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|
||
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Технології |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Проєктує та виготовляє вироби |
|
|
|
|
Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва |
|
|
|
||
Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі |
|
|
|
||
ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Інформатика |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Працює з інформацією, даними, моделями |
|
|
|
|
Створює інформаційні продукти |
|
|
|
||
Працює в цифровому середовиці |
|
|
|
||
Безпечно та відповідально виконує інформаційні технології |
|
|
|
||
СОЦІАЛЬНА ТА ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Здоров'я, безпека та добробут (інтегрований курс) |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Безпека. Уникання загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки |
|
|
|
|
Здоров'я. Турбота про особисте здоров'я. Аргументований вибір здорового способу життя. |
|
|
|
||
Добробут. Підприємливість та етична поведінка для поліпшення добробуту |
|
|
|
||
Етика |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Безпека. Уникання загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки |
|
|
|
|
Здоров'я. Турбота про особисте здоров'я. Аргументований вибір здорового способу життя. |
|
|
|
||
Добробут. Підприємливість та етична поведінка для поліпшення добробуту |
|
|
|
||
ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Вступ до історії України та громадянської освіти |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Орієнтується в історичному часі й просторі |
|
|
|
|
Праціює з інформацією історичного та суспільно значущого змісту |
|
|
|
||
Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію. |
|
|
|
||
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Образотворче мистецтво |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Пізнання мистецтва, художнє мистецтво |
|
|
|
|
Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація |
|
|
|
||
Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення |
|
|
|
||
Музичне мистецтво |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Пізнання мистецтва, художнє мистецтво |
|
|
|
|
Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація |
|
|
|
||
Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення |
|
|
|
||
ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» |
|||||
Фізична культура |
Загальна оцінка |
|
|
|
|
за групами результатів |
Розвиває особистісні якості в процесі фізичного виховання |
|
|
|
|
Володіє технікою фізичних вправ |
|
|
|
||
Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність |
|
|
|
||
ФАКУЛЬТАТИВ |
|||||
STEM |
|
|
|
|
|
Рішенням педагогічної ради (протокол № від 2025 року) переведено на наступний рік навчання
Рекомендації вчителя:__________________________________________________________ _______________________________________________________________________________
Побажання батьків або осіб, які їх замінюють _____________________________________
_______________________________________________________________________________
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють _____________
Класний керівник _____________ Драга Т.С.
Керівник закладу освіти _____________ Вербівський В.Д.