Свідоцтво досягнень 2024/2025

Про матеріал
Матеріал призначено для користування класних керівників НУШ 5 класу. Друкувати його слід наступним чином: 2 сторінки на 1 аркуші (4,1; 2,3).
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«Шполянський академічний ліцей «Джерело» Черкаської обласної ради»

 

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

учня/учениці 5 класу

__________________________________________

2024/2025 навчальний рік

 

Характеристика

навчальної діяльності

Стан сформованості

Має

значні

успіхи

Демонструє помітний прогрес

Потребує уваги

і допомоги

Виявляє розуміння прочитаного:

 

 

 

сприймає та усвідомлює прочитане;

висловлює припущення, доводить надійність аргументів;

висловлює ідеї, пов’язані з розумінням тексту, аналізує текст і добирає контраргументи (за потреби).

Висловлю власну думку:

 

 

 

передає власні думки, почуття, переконання;

зважає на мету та учасників комунікації;

вибирає для цього відповідні мовленнєві стратегії.

Критично та системно мислить:

 

 

 

визначає характерні ознаки явищ, подій, ідей, їх взаємозв’язків;

уміє аналізувати та оцінювати доказовість і вагомість аргументів у судженнях;

уміє розрізняти факти, розпізнавати спроби маніпулювання даними.

Логічно обґрунтовує власну позицію:

 

 

 

висловлює послідовні, обґрунтовані міркування у вигляді суджень і висновків.

Діє творчо:

 

 

 

вибирає завдання, які є викликом для нього/неї, новою діяльністю;

використовує знання з різних предметів і галузей знань для створення нових ідей;

використовує різноманітні стратегії для продукування нових ідей.

Виявляє ініціативу в процесі навчання:

 

 

 

пропонує власні рішення для розв’язання проблем;

уміє брати на себе відповідальність;

Конструктивно керує емоціями:

 

 

 

розпізнає власні емоції та емоційний стан інших;

сприймає емоції без осуду, адекватно реагує на конфліктні ситуації;

розуміє, як емоції можуть допомагати і заважати в діяльності.

Оцінює ризики:

 

 

 

розрізняє  ризики та загрози;

шукає способи прийняття рішень в умовах неповної інформації.

Приймає рішення:

 

 

 

розпізнає проблемні ситуації і висловлює припущення щодо їх розв’язання;

обирає способи розв’язання проблемних ситуацій на основі розуміння причин та обставин, які призводять до їх виникнення.

Розв’язує проблеми:

 

 

 

аналізує проблемні ситуації, формулює проблеми, висуває гіпотези;

уміє практично їх перевірити та обґрунтовувати;

презентує та аргументує рішення.

Співпрацює з іншими:

 

 

 

планує власну та групову роботу;

підтримує учасників групи, допомагає іншим і заохочує їх до досягнення спільної мети.

 

 

Характеристика результатів навчання

Результат навчання

І семестр

ІІ семестр

За рік

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Українська мова

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Усно взаємодіє

 

 

 

Працює з текстом

 

 

 

Письмово взаємодіє

 

 

 

Досліджує мовлення

 

 

 

Українська література

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Усно взаємодіє

 

 

 

Працює з текстом

 

 

 

Письмово взаємодіє

 

 

 

Досліджує мовлення

 

 

 

Зарубіжна література

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Усно взаємодіє

 

 

 

Працює з текстом

 

 

 

Письмово взаємодіє

 

 

 

Досліджує мовлення

 

 

 

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Іноземна мова (англійська)

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Усно взаємодіє

 

 

 

Працює з текстом

 

 

 

Письмово взаємодіє

 

 

 

Досліджує мовлення

 

 

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Математика

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Досліжує ситуації та створює математичні моделі

 

 

 

Розв'язує математичні задачі

 

 

 

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

 

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Пізнаємо природу

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Досліджує природу

 

 

 

Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

 

 

 

Усвідомлює закономірності природи

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Технології

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Проєктує та виготовляє вироби

 

 

 

Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва

 

 

 

Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі

 

 

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Інформатика

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Працює з інформацією, даними, моделями

 

 

 

Створює інформаційні продукти

 

 

 

Працює в цифровому середовиці

 

 

 

Безпечно та відповідально виконує інформаційні технології

 

 

 

СОЦІАЛЬНА ТА ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Здоров'я, безпека та добробут (інтегрований курс)

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Безпека. Уникання загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки

 

 

 

Здоров'я. Турбота про особисте здоров'я. Аргументований вибір здорового способу життя.

 

 

 

Добробут. Підприємливість та етична поведінка для поліпшення добробуту

 

 

 

Етика

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Безпека. Уникання загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки

 

 

 

Здоров'я. Турбота про особисте здоров'я. Аргументований вибір здорового способу життя.

 

 

 

Добробут. Підприємливість та етична поведінка для поліпшення добробуту

 

 

 

ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Вступ до історії України та громадянської освіти

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Орієнтується в історичному часі й просторі

 

 

 

Праціює з інформацією історичного та суспільно значущого змісту

 

 

 

Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію.

 

 

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Образотворче мистецтво

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Пізнання мистецтва, художнє мистецтво

 

 

 

Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація

 

 

 

Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення

 

 

 

Музичне мистецтво

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Пізнання мистецтва, художнє мистецтво

 

 

 

Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація

 

 

 

Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення

 

 

 

ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА»

Фізична культура

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Розвиває особистісні якості в процесі фізичного виховання

 

 

 

Володіє технікою фізичних вправ

 

 

 

Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність

 

 

 

ФАКУЛЬТАТИВ

STEM

 

 

 

 

 

 

 

Рішенням педагогічної ради (протокол №         від                       2025 року) переведено на наступний рік навчання

 

Рекомендації вчителя:__________________________________________________________ _______________________________________________________________________________

 

Побажання батьків або осіб, які їх замінюють _____________________________________

_______________________________________________________________________________

 

Підпис батьків або осіб, які їх замінюють _____________

 

Класний керівник   _____________   Драга Т.С.

 

Керівник закладу освіти  _____________   Вербівський В.Д.