Свідоцтво досягнень 3-4 клас за новими рекомендаціями

Про матеріал
Свідоцтво досягнень для 3-4 класів, яке містить зміни у мовно-літературній освітній галузі( окремо українська мова і літературне читання), у мистецькій освітній галузі ( окремо образотворче мистецтво, музичне мистецтво).
Перегляд файлу

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір із використанням мистецької технології

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

3

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

                                Музичне мистецтво

     1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір із використанням мистецької технології

 

2

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

 

3

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Добирає та виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює контроль самопочуття в процесі виконання фізичних вправ

 

2

Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

 

3

Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результати команди

 

 

                               Державна підсумкова атестація ( 4 клас)

 

Освітня галузь

 

Рівень

Високий

Достатній

Середній

Початковий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу ____________________ _______________________________________________________________________________

Рекомендації вчителя____________________________________ _______________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                      Учитель_______________          _________________________

                                                                                                       підпис                                               ініціали, прізвище

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють__________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

             Батьки/особи, що їх замінюють_______________          _________________________

                                                                                                       підпис                                                 ініціали, прізвище

 

       

М. П.                                           Керівник закладу освіти __________________________

 

 

 

 

Інформація щодо протидії торгівлі людьми - Харківська державна академія  фізичної культури | ХДАФК | ХГАФК_________________________________

                                                                                                           (назва закладу загальної середньої освіти)

_________________________________

                                                                        

                                                                            _________________________________

 

                                                                             учня/учениці_____класу

_________________________________

                                                                                                         (прізвище та ім’я учня/учениці)

_________________________________

                                                                                20___ / 20___ навчальний рік

 

 

 

 

 

з/п

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (√)/

формується

 

1

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керується емоціями

 

4

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку

 

5

Планує та контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

6

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів,порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками

 

8

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формує припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх

 

9

Добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

 

10

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

 

 

* Відповідно до Додатку № 3 до методичних рекомендацій щодо оцінювання об’єктивних результатів навчання учнів 1-4-х класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»).

 

** У 3-4 класах підсумкове оцінювання об’єктивних результатів навчання здійснюється вербально/ рівнево (за вибором закладу загальної середньої освіти). За умов використання вербальної оцінки, очікуваний результат, що вже сформовано, у відповідній графі позначається (√); очікуваний результат, що ще формується, ніяк не позначається. За умов використання рівневої оцінки, рівень результату  навчання позначається відповідною буквою : «В» (високий), «Д» (достатній), «С» (середній), «П» (початковий).

 

з/п

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (√)/

формується

(Рівень результату навчання)**

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Українська мова

 

1

Переказує усно та письмово прочитаний/прослуханий твір із дотриманням логіки викладу та із творчим доповненням

 

2

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

3

Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редагує написане

 

4

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

                                     Літературне читання

    1

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причино-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлювання, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання .

 

 

 

 

    2

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

 

 

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює та обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

                               Іноземна мова

 

1

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух

 

2

Читає з розумінням іноземною мовою

 

3

Висловлюється іноземною мовою

 

4

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

                       МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

3

Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

 

6

Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами

 

з/п

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (√)/

формується

(Рівень результату навчання)**

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природничих і штучних матеріалів

 

2

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

 

3

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власне складеним планом, робить висновки та презентує їх

 

4

Орієнтується на місцевості за об природи та за допомогою єктами компаса

 

5

Знаходить і показує на карті Україну,материки,океани та інші  обєкти відповідно до навчального завдання

 

6

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

7

Пояснює на прикладах, що означає бути  громадянином/громадянкою України; досліджує історію свого народу, села/міста, рідного краю та презентує результати

 

8

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи та культури, видатних людей, зокрема винахідників; пояснює вплив їхньої діяльності на життя людей/збереження довкілля

 

9

Пояснює свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

10

Розпізнає першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності в споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

11

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

 

12

Моделює звернення по допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює їх можливі наслідки і свої дії

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власне обраними технологіями обробки матеріалів і виготовляє його

 

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, зокрема ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

1

Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

2

Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) у програмних середовищах

 

3

Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їхнього опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

4

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно для навчальної мети, використовує онлайн середовище для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час взаємодії онлайн

 

з/п

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (√)/

формується

(Рівень результату навчання)**

                          МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

                                Образотворче мистецтво

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Остроуменко Алла Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сорока Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Konotopenko Antonina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Мартинова Юлія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Фоміна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Муравська Олена Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. ивах галина зіновіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Полях Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
2 червня 2022
Переглядів
21189
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку