Характеристика результатів навчальної діяльності
Характеристика результатів навчання |
Рівень досягнень результатів навчання |
|||||
І сем |
ІІ сем |
Рік |
||||
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||
Українська мова |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
||
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
Українська література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
||
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
Зарубіжна література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
||
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
Іноземна мова ( англійська) |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
||
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
|||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||
Математика |
Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі |
|
|
|
||
Розв'язує математичні задачі |
|
|
|
|||
Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій |
|
|
|
|||
|
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||
Пізнаємо природу/довкілля |
Проводить дослідження природи |
|
|
|
||
Опрацьовує та використовує інформацію |
|
|
|
|||
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
||||||
Вступ до історії України та громадянської освіти |
Орієнтується в історичному часі й просторі |
|
|
|
||
Працює з інформацією історичного змісту |
|
|
|
|||
Виявляє повагу до гідності людини та соціальну активність |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
Здоров’я, безпека та добробут (інтегрований курс) |
Піклується про здоров’я |
|
|
|
||
Приймає рішення для безпеки |
|
|
|
|||
Виявляє підприємливість і поводиться етично |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
Етика |
Поводиться етично |
|
|
|
||
Мислить критично |
|
|
|
|||
Позитивно ставиться до себе та оточуючих |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|||||
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||
Технології |
Проєктує та виготовляє вироби |
|
|
|
||
Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва |
|
|
|
|||
Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
Інформатика |
Працює з інформацією, даними, моделями |
|
|
|
||
Створює інформаційні продукти |
|
|
|
|||
Працює в цифровому середовищі |
|
|
|
|||
Безпечно та відповідально використовує інформаційні технології |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||
Інтегрований курс «Мистецтво» |
Пізнає різні види мистецтва |
|
|
|
||
Працює з текстом |
|
|
|
|||
Бере участь у творчій діяльності |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||
Фізична культура |
Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання |
|
|
|
||
Володіє технікою фізичних вправ |
|
|
|
|||
Здійснює фізкультурно- оздоровчу діяльність |
|
|
|
|||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
|||
Пропущених днів/уроків __________ Підпис учителя _____________
Підпис батьків (інших законних представників)____________
Директор ____________._Віктор КИРИЛЮК
Гімназія с. Бодячів
Луцького району Волинської області
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 5 класу
(Прізвище, ім’я учня/учениці)
2022-2023 навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Стан сформованості (Сформовано/формується) |
Виявляє інтерес до навчання |
|
Виявляє розуміння прочитаного |
|
Висловлює власну думку |
|
Критично та систематично мислить |
|
Логічно обґрунтовує власну позицію |
|
Діє творчо |
|
Виявляє ініціативу в процесі навчання |
|
Конструктивно керує емоціями |
|
Оцінює ризики |
|
Самостійно сприймає рішення |
|
Розвязує проблеми |
|
Співпрацює з іншими |
|
Розроблено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289 «Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.»