МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||
Образотворче мистецтво
|
Пізнає, аналізує та інтерпретує твори мистецтва |
|
|
|
Здійснює практичну мистецьку діяльність |
|
|
|
|
Виявляє естетичне ставлення: емоційне, оцінне, критичне |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Музичне мистецтво |
Пізнає, аналізує та інтерпретує твори мистецтва |
|
|
|
Здійснює практичну мистецьку діяльність |
|
|
|
|
Виявляє естетичне ставлення: емоційне, оцінне, критичне |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||
Фізична культура |
Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання |
|
|
|
Володіє технікою фізичних вправ |
|
|
|
|
Здійснює фізкультурно- оздоровчу діяльність |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Рекомендації вчителя ______________________________________________________ _________________________________________________________________________
Учитель _______________________ ____________________________
підпис ініціали, прізвище
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________
Батьки/особи, що їх замінюють _______________ _______________________
підпис ініціали, прізвище
Керівник закладу освіти ___________________ _______________________
. підпис ініціали, прізвище
М. П
__________________________________________
(назва закладу загальної середньої освіти)
__________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові учня)
за 2023 – 2024 навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Стан сформованості (Сформовано/формується) |
Виявляє інтерес до навчання |
|
Виявляє розуміння прочитаного |
|
Висловлює власну думку |
|
Критично та систематично мислить |
|
Логічно обґрунтовує власну позицію |
|
Діє творчо |
|
Виявляє ініціативу в процесі навчання |
|
Конструктивно керує емоціями |
|
Оцінює ризики |
|
Самостійно сприймає рішення |
|
Розв’язує проблеми |
|
Співпрацює з іншими |
|
Характеристика результатів навчання |
Рівень досягнень результатів навчання |
||||
І семестр |
ІІ семестр |
Річна |
|||
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Українська мова |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||
Українська література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||
Зарубіжна література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||
Іноземна мова (англійська) |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Математика |
Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі |
|
|
|
|
Розв'язує математичні задачі |
|
|
|
||
Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Пізнаємо природу (інтегрований курс) |
Проводить дослідження природи |
|
|
|
|
Опрацьовує та використовує інформацію |
|
|
|
||
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||
Географія |
Працює з картографічними, статистичними матеріалами |
|
|
|
|
Точне вживання географічної та картографічної термінології |
|
|
|
||
Самостійно відповідає на питання, орієнтується у матеріалі |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||
ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
|||||
Історія України. Всесвітня історія (інтегрований курс) |
Орієнтується в історичному часі й просторі |
|
|
|
|
Працює з інформацією історичного змісту |
|
|
|
||
Виявляє повагу до гідності людини та соціальну активність |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
|||||
Здоров’я, безпека та добробут (інтегрований курс) |
Піклується про здоров’я |
|
|
|
|
Приймає рішення для безпеки |
|
|
|
||
Виявляє підприємливість і поводиться етично |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||
Етика |
Поводиться етично |
|
|
|
|
Мислить критично |
|
|
|
||
Позитивно ставиться до себе та оточуючих |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
||||
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Технології |
Проєктує та виготовляє вироби |
|
|
|
|
Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва |
|
|
|
||
Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||
ІНФОРМАТИВНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Інформатика |
Працює з інформацією, даними, моделями |
|
|
|
|
Створює інформаційні продукти |
|
|
|
||
Працює в цифровому середовищі |
|
|
|
||
Безпечно та відповідально використовує інформаційні технології |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
||