Свідоцтво досягнень для 3 класу

Про матеріал
Свідоцтво досягнень - розроблено у вигляді таблиці успішності школяра, в якому перераховані предмети, що вивчаються. Можливість виставити позначки, редагувати в документі.
Перегляд файлу

 

                                      Характеристика

особистих досягнень

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує значної уваги і допомоги

Іноземна мова (англійська)

Визначає в усному повідомленні конкретну

інформацію, подану в знайомому повсякденному

контексті, якщо мовлення повільне та чітке

 

 

 

 

Розпізнає під час читання знайомі імена/назви,

слова та елементарні фрази в коротких, простих

текстах

 

 

 

 

Реагує на прості твердження, ставить і відповідає на прості запитання, які стосуються знайомих тем

 

 

 

 

Описує аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися

 

 

 

 

Використовує прості слова, короткі речення та

сталі вирази для написання коротких простих

повідомлень щодо свого повсякденного життя

 

 

 

 

Мова національної меншини або корінного народу (мова вивчення)

Спілкується просто, але ефективно на відомі

теми, формулює власну думку за підтримки

співрозмовника, використовуючи мовні кліше

 

 

 

 

Пропонує буквальне тлумачення прочитаного,

формулює прямі висновки на основі інформації,

виявленої в тексті

 

 

 

 

Створює невелике за обсягом зв’язне письмове

повідомлення на знайому тематику

 

 

 

 

 

Рекомендації вчителя

 

 

 

 

 

 

Пропущених днів   365                            Підпис вчителя  ____________________

 

Побажання батьків (інших законних представників)   ______________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)

 

Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ______________________

 

 

 

Керівник закладу освіти   Купреєва Н. М.           ­­­­­­­­­­­­­­­_____________________

                                                                                                                         підпис, печатка (за наявності)

 

                                                                                                 Комунальна         установа            Сумська

                                                                                                 спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №10

                                                                                                 ім.  Героя   Радянського  Союзу  О.  Бутка

 

 

 

 

 

 

 

Єлизавети Будник

 

    2020-2021 навчальний рік      Звіт проміжний/підсумковий      3-Г клас

                               

                                      Характеристика

особистих досягнень

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує значної уваги і допомоги

Особистісні риси, цінності та наскрізні вміння

Виявляє інтерес до навчання

˅

 

 

 

 

 

 

 

Активно працює на уроці

 

 

 

 

 

 

 

 

Ставить запитання про нове, незрозуміле

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює свою думку і пояснює її

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє старанність у навчанні

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює зосереджено

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє самостійність у роботі

 

 

 

 

 

 

 

 

Доброзичливо ставиться до інших

 

 

 

 

 

 

 

 

Співпрацює з іншими дітьми

 

 

 

 

 

 

 

 

Вирішує конфлікти мирним шляхом

 

 

 

 

 

 

 

 

Знаходить успішні шляхи вирішення проблем

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку

 

 

 

 

 

 

 

 

Бере відповідальність за свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

Прогнозує наслідки власних дій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика

особистих досягнень

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує значної уваги і допомоги

Бере участь у житті класу

 

 

 

 

 

 

 

 

Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює свою думку і пояснює її

 

 

 

 

 

 

 

 

Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова, мова відповідних корінних народів та

національних меншин (мова навчання)

Сприймає та уточнює усну інформацію з огляду на ситуацію

 

 

 

 

Висловлює власні погляди, підтверджує їх

прикладами, враховує думки інших осіб

 

 

 

 

Виявляє інтерес до читання, визначає мету

читання та обирає відповідні тексти

 

 

 

 

Висловлює власне ставлення до творів,

літературних персонажів, об’єктів мистецтва і

навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела

 

 

 

 

Створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючись норм літературної мови

 

 

 

 

Пояснює значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками

 

 

 

 

Математика

Виконує усно та письмово обчислення в межах

тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях

 

 

 

 

Представляє дані за допомогою таблиць, схем,

стовпчикових діаграм

 

 

 

 

Продовжує послідовності та знаходить пропущені члени

 

 

 

 

Використовує різні стратегії розв’язання

проблемної ситуації (сюжетної задачі)

 

 

 

 

Розв’язує рівняння з однією змінною

 

 

 

 

Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів

 

 

 

 

Користується годинником і календарем для

відстеження і планування подій свого життя

 

 

 

 

Переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом)

 

 

 

 

Моделює геометричні фігури, визначає їх

елементи

 

 

 

 

 

Характеристика

особистих досягнень

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує значної уваги і допомоги

Я досліджую світ

Планує самостійно спостереження/експеримент

 

 

 

 

Виконує прості спостереження/досліди і описує

їх перебіг

 

 

 

 

Описує властивості об’єктів та явищ живої і

неживої природи та встановлює взаємозв’язки

між ними

 

 

 

 

Розповідає свою мету, мрії та як їх досягнути

 

 

 

 

Розповідає про осіб, на яких хоче бути схожим/-ою

 

 

 

 

Дбайливо ставиться до навколишнього

середовища

 

 

 

 

Аналізує вплив звичок на здоров’я, дотримується

здорового способу життя

 

 

 

 

Розуміє обмеженість ресурсів і раціонально їх

використовує

 

 

 

 

Дотримується правил безпеки під час різних видів

діяльності

 

 

 

 

Інформатика (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»)

Описує сутність інформаційних процесів на

прикладах із близького середовища

 

 

 

 

Шукає інформацію за ключовими словами та

зберігає результати пошуку

 

 

 

 

Складає лінійні та розгалужені алгоритми на

основі їх словесного опису

 

 

 

 

Технології (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»)

Пропонує і втілює власні творчі ідеї

 

 

 

 

Належним чином користується матеріалами та інструментами

 

 

 

 

Планує дії і виготовляє власний виріб

 

 

 

 

Пояснює доцільність виробу й описує, чого хотів/-

ла досягти

 

 

 

 

Мистецтво

Охоче бере участь у спільних співах

 

 

 

 

Висловлює своє ставлення до мистецьких творів

 

 

 

 

Створює художні образи різними засобами

 

 

 

 

Представляє результати власної творчості

 

 

 

 

Фізична культура

Бере участь у рухливих іграх

 

 

 

 

Співпрацює в команді з однокласниками

 

 

 

 

Дотримується правил чесної гри

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 липня 2020
Переглядів
7447
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку