Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
Іноземна мова (англійська) |
||||
Визначає в усному повідомленні конкретну інформацію, подану в знайомому повсякденному контексті, якщо мовлення повільне та чітке |
|
|
|
|
Розпізнає під час читання знайомі імена/назви, слова та елементарні фрази в коротких, простих текстах |
|
|
|
|
Реагує на прості твердження, ставить і відповідає на прості запитання, які стосуються знайомих тем |
|
|
|
|
Описує аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися |
|
|
|
|
Використовує прості слова, короткі речення та сталі вирази для написання коротких простих повідомлень щодо свого повсякденного життя |
|
|
|
|
Мова національної меншини або корінного народу (мова вивчення) |
||||
Спілкується просто, але ефективно на відомі теми, формулює власну думку за підтримки співрозмовника, використовуючи мовні кліше |
|
|
|
|
Пропонує буквальне тлумачення прочитаного, формулює прямі висновки на основі інформації, виявленої в тексті |
|
|
|
|
Створює невелике за обсягом зв’язне письмове повідомлення на знайому тематику |
|
|
|
|
Рекомендації вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущених днів 365 Підпис вчителя ____________________
Побажання батьків (інших законних представників) ______________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ______________________
Керівник закладу освіти Купреєва Н. М. _____________________
підпис, печатка (за наявності)
Комунальна установа Сумська
спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №10
ім. Героя Радянського Союзу О. Бутка
Єлизавети Будник
2020-2021 навчальний рік Звіт проміжний/підсумковий 3-Г клас
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
|||||
Особистісні риси, цінності та наскрізні вміння |
|||||||||
Виявляє інтерес до навчання |
˅ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Активно працює на уроці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставить запитання про нове, незрозуміле |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє старанність у навчанні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Працює зосереджено |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Доброзичливо ставиться до інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знаходить успішні шляхи вирішення проблем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прогнозує наслідки власних дій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
||||||||||
Бере участь у житті класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання) |
||||||||||||||
Сприймає та уточнює усну інформацію з огляду на ситуацію |
|
|
|
|
||||||||||
Висловлює власні погляди, підтверджує їх прикладами, враховує думки інших осіб |
|
|
|
|
||||||||||
Виявляє інтерес до читання, визначає мету читання та обирає відповідні тексти |
|
|
|
|
||||||||||
Висловлює власне ставлення до творів, літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу, наводить прості аргументи щодо власних думок, використовуючи текст, власний досвід та інші джерела |
|
|
|
|
||||||||||
Створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючись норм літературної мови |
|
|
|
|
||||||||||
Пояснює значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками |
|
|
|
|
||||||||||
Математика |
||||||||||||||
Виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях |
|
|
|
|
||||||||||
Представляє дані за допомогою таблиць, схем, стовпчикових діаграм |
|
|
|
|
||||||||||
Продовжує послідовності та знаходить пропущені члени |
|
|
|
|
||||||||||
Використовує різні стратегії розв’язання проблемної ситуації (сюжетної задачі) |
|
|
|
|
||||||||||
Розв’язує рівняння з однією змінною |
|
|
|
|
||||||||||
Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів |
|
|
|
|
||||||||||
Користується годинником і календарем для відстеження і планування подій свого життя |
|
|
|
|
||||||||||
Переміщується (реально і віртуально) визначеним маршрутом) |
|
|
|
|
||||||||||
Моделює геометричні фігури, визначає їх елементи |
|
|
|
|
||||||||||
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
||||||||||
Я досліджую світ |
||||||||||||||
Планує самостійно спостереження/експеримент |
|
|
|
|
||||||||||
Виконує прості спостереження/досліди і описує їх перебіг |
|
|
|
|
||||||||||
Описує властивості об’єктів та явищ живої і неживої природи та встановлює взаємозв’язки між ними |
|
|
|
|
||||||||||
Розповідає свою мету, мрії та як їх досягнути |
|
|
|
|
||||||||||
Розповідає про осіб, на яких хоче бути схожим/-ою |
|
|
|
|
||||||||||
Дбайливо ставиться до навколишнього середовища |
|
|
|
|
||||||||||
Аналізує вплив звичок на здоров’я, дотримується здорового способу життя |
|
|
|
|
||||||||||
Розуміє обмеженість ресурсів і раціонально їх використовує |
|
|
|
|
||||||||||
Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності |
|
|
|
|
||||||||||
Інформатика (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ») |
||||||||||||||
Описує сутність інформаційних процесів на прикладах із близького середовища |
|
|
|
|
||||||||||
Шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку |
|
|
|
|
||||||||||
Складає лінійні та розгалужені алгоритми на основі їх словесного опису |
|
|
|
|
||||||||||
Технології (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ») |
||||||||||||||
Пропонує і втілює власні творчі ідеї |
|
|
|
|
||||||||||
Належним чином користується матеріалами та інструментами |
|
|
|
|
||||||||||
Планує дії і виготовляє власний виріб |
|
|
|
|
||||||||||
Пояснює доцільність виробу й описує, чого хотів/- ла досягти |
|
|
|
|
||||||||||
Мистецтво |
||||||||||||||
Охоче бере участь у спільних співах |
|
|
|
|
||||||||||
Висловлює своє ставлення до мистецьких творів |
|
|
|
|
||||||||||
Створює художні образи різними засобами |
|
|
|
|
||||||||||
Представляє результати власної творчості |
|
|
|
|
||||||||||
Фізична культура |
||||||||||||||
Бере участь у рухливих іграх |
|
|
|
|
||||||||||
Співпрацює в команді з однокласниками |
|
|
|
|
||||||||||
Дотримується правил чесної гри |
|
|
|
|
||||||||||