Навчально-виховний комплекс
«Школа-гімназія» № 12 м.Коростеня
НУШ (програма О.Савченко)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 3 - _____ класу за
_______________ навчальний рік
____________________________________________________________________
(ім’я та прізвище учня/учениці)
Характеристика наскрізних умінь |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує уваги і допомоги |
||||||
І – І семестр, ІІ – ІІ семестр (рік) |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
||
Виявляє інтерес до читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Знаходить у текстах відповіді на свої запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Осмислює прочитане |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Висловлює власну думку письмово |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Аналізує інформацію, отриману з різних джерел |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Оцінює достовірність інформації |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Ставить цікаві запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Добирає аргументи для обґрунтування власної думки |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Виявляє творчість у навчальній діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Пропонує нові ідеї |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Виявляє ініціативність |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Несе відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Керує своїми емоціями |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Приймає самостійні рішення, оцінюючи можливі ризики |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Знаходить успішні шляхи вирішення проблемних завдань та ситуацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Доброзичливо ставиться до інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Бере участь у житті класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Індекс* |
Характеристика результатів навчання |
Рівні |
|||||||||
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
||||||||
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
||||
Українська мова |
|||||||||||
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ2 |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ3.1 |
Створює письмові висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ3.2 |
Взаємодіє письмово в онлайн просторі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ3.3 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ3.4 |
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ4 |
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Літературне читання |
|||||||||||
МОВ2.1 |
Читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; володіє продуктивними способами читання мовчки |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ2.2 |
Оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять; переказує прочитане |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ2.3 |
Самостійно визначає головних персонажів; пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ2.4 |
Розрізняє види медіа за джерелами і способами одержання інформації; формулює висновки за прочитаним, побаченим |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ2.5 |
Практично розрізняє дитячі книжки з текстами різних видів; самостійно здійснює вибір дитячих книжок відповідно до власних читацьких інтересів |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ2.6 |
Самостійно складає план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою художніх текстів |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МОВ2.7 |
Виразно виражає себе у групових і колективних інсценізаціях прочитаного; доповнює тексти (за орієнтирами вчителя); продовжує діалог |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Іноземна мова (англійська мова) |
|||||||||||
ІНО 1 |
Сприймає іноземну мову на слух |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ІНО 2 |
Читає іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ІНО 3.1 |
Висловлюється іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ІНО 3.2 |
Взаємодіє письмово іноземною мовою |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Математика |
|||||||||||
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МАО4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МАО4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МАО4.7 |
Вимірює величини |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МАО4.8 |
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
|||||||||||
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ПРО3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ПРО4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ГІО1 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ГІО2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ГІО3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ГІО4 |
Розповідає про минуле і сучасне |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ГІО5 |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ГІО6 |
Поважає права і свободи свої та інших людей |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ГІО7 |
Усвідомлює себе як громадянина України |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ГІО8 |
Дотримується принципів демократичного громадянства |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Дизайн і технології |
|||||||||||
ТЕО1 |
Втілює творчий задум у готовий виріб |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ТЕО2 |
Турбується про власний побут |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ТЕО3 |
Ефективно та екологічно використовує природні матеріали |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ТЕО4 |
Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Інформатика |
|||||||||||
ІФО1 |
Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює інформацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ІФО2 |
Створює інформаційні продукти та програми |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ІФО3 |
Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і комунікаційних технологій та цифрових пристроїв |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ІФО4 |
Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Образотворче мистецтво |
|||||||||||
МИО1 |
Створює просту композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МИО2 |
Сприймає, розуміє, інтерпретує твори образотворчого мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МИО3 |
Презентує результати власної творчості перед однолітками, пояснюючи задум |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Музичне мистецтво |
|||||||||||
МИО 1 |
Виконує дитячі пісні, називаючи жанри виконуваних пісень |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МИО2 |
Орієнтується в поняттях музичної грамоти |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
МИО3 |
Творчо підходить до презентації та оцінювання власної музичної діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Фізична культура |
|||||||||||
ФІО1 |
Займається руховою активністю, фізичною культурою та спортом |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ФІО2 |
Виконує фізичні вправи для підвищення рівня фізичної підготовленості |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ФІО3 |
Дотримується правил безпечної і чесної гри; вміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, задоволення, гартування характеру; самовиражається та соціально взаємодіє |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Рекомендації учителя ____________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропущених днів_________Підпис учителя _________
Побажання батьків
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підпис батьків _________
Керівник закладу освіти_____________