Свідоцтво досягнень учня 3 класу (програма О.Савченко)

Про матеріал
Свідоцтво досягнень учня 3 класу (програма О.Савченко). З літературним читанням, музичним та образотворчим мистецтвом
Перегляд файлу

C:\Users\Alina\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\upload-73ed6700-af67-11e7-99ec-19cd0bf3b931.png

      Навчально-виховний комплекс 

  «Школа-гімназія» № 12 м.Коростеня

НУШ (програма О.Савченко)

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

учня/учениці 3 - _____ класу за

_______________ навчальний рік

 

____________________________________________________________________

(ім’я та прізвище учня/учениці)

Характеристика

наскрізних умінь

Має значні успіхи

Демонструє

  помітний

    прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує уваги і допомоги

І – І семестр, ІІ – ІІ семестр (рік)

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

Виявляє інтерес до читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Знаходить у текстах відповіді на свої запитання

 

 

 

 

 

 

 

 

Осмислює прочитане

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює свою думку і пояснює її

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює власну думку письмово

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналізує інформацію, отриману з різних джерел

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінює достовірність інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

Ставить цікаві запитання

 

 

 

 

 

 

 

 

Добирає аргументи для обґрунтування власної думки

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє творчість у навчальній діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропонує нові ідеї

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє ініціативність

 

 

 

 

 

 

 

 

Несе відповідальність за свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє самостійність у роботі

 

 

 

 

 

 

 

 

Керує своїми емоціями

 

 

 

 

 

 

 

 

Приймає самостійні рішення, оцінюючи можливі ризики

 

 

 

 

 

 

 

 

Знаходить успішні шляхи вирішення проблемних завдань та ситуацій

 

 

 

 

 

 

 

 

Доброзичливо ставиться до інших

 

 

 

 

 

 

 

 

Співпрацює з іншими дітьми

 

 

 

 

 

 

 

 

Вирішує конфлікти мирним шляхом

 

 

 

 

 

 

 

 

Бере участь у житті класу

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індекс*

Характеристика результатів навчання

Рівні

Високий

Достатній

Середній

Початковий

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

І

ІІ

Українська мова

МОВ1

Взаємодіє з іншими  усно

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ2

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ3.1

Створює письмові висловлювання

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ3.2

Взаємодіє письмово в онлайн просторі

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ3.3

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ3.4

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ4

Досліджує власне індивідуальне мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

МОВ2.1

Читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти

прочитане; володіє продуктивними способами читання мовчки

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ2.2

Оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять; переказує прочитане

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ2.3

Самостійно визначає головних персонажів; пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними;

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ2.4

Розрізняє види медіа за джерелами і способами одержання інформації; формулює висновки за прочитаним, побаченим

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ2.5

Практично розрізняє дитячі книжки з текстами різних видів; самостійно здійснює вибір дитячих книжок відповідно до власних читацьких інтересів

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ2.6

Самостійно складає план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою художніх текстів

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ2.7

Виразно виражає себе у групових і колективних інсценізаціях прочитаного;  доповнює тексти (за орієнтирами вчителя); продовжує діалог

 

 

 

 

 

 

 

 

Іноземна мова (англійська мова)

ІНО 1

Сприймає іноземну мову на слух

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНО 2

Читає іноземною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНО 3.1

Висловлюється іноземною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

ІНО 3.2

Взаємодіє письмово іноземною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

МАО1

Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО2

Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО3

Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.1

Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.2

Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.3

Здійснює обчислення усно та письмово

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.4

Орієнтується на площині і в просторі

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.5

Розпізнає геометричні фігури

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.6

Будує геометричні фігури, конструює

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.7

Вимірює величини

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.8

Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

ПРО1

Спостерігає  за навколишнім світом, експериментує,  моделює

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРО2

Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРО3

Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРО4

Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО1

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО2

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО3

Обирає здоровий спосіб життя

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО4

Демонструє підприємливість та етичну поведінку

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО1

Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО2

Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО3

Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО4

Розповідає про минуле і сучасне

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО5

Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО6

Поважає права і свободи свої та інших людей

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО7

Усвідомлює себе як громадянина України

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО8

Дотримується принципів демократичного громадянства

 

 

 

 

 

 

 

 

Дизайн і технології

ТЕО1

Втілює творчий задум у готовий виріб

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО2

Турбується про власний побут

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО3

Ефективно та екологічно  використовує природні матеріали

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО4

Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика

ІФО1

Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює інформацію

 

 

 

 

 

 

 

 

ІФО2

Створює інформаційні продукти та  програми

 

 

 

 

 

 

 

 

ІФО3

Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і комунікаційних технологій та цифрових пристроїв

 

 

 

 

 

 

 

 

ІФО4

Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

МИО1

Створює просту композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну)

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО2

Сприймає, розуміє, інтерпретує твори образотворчого мистецтва

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО3

Презентує результати власної творчості перед однолітками, пояснюючи задум

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичне мистецтво

МИО 1

Виконує дитячі пісні, називаючи жанри виконуваних пісень

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО2

Орієнтується в поняттях музичної грамоти

 

 

 

 

 

 

 

 

МИО3

Творчо підходить до презентації та оцінювання власної  музичної  діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

ФІО1

Займається руховою активністю, фізичною культурою та спортом

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІО2

Виконує фізичні вправи для підвищення рівня фізичної підготовленості

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІО3

Дотримується правил безпечної і чесної гри; вміє боротися, вигравати і програвати; усвідомлює значення фізичних вправ для здоров’я, задоволення, гартування характеру; самовиражається та соціально взаємодіє

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рекомендації учителя   ____________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Пропущених днів_________Підпис учителя  _________ 

       

  Побажання батьків 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Підпис батьків  _________ 

 

 

 

Керівник закладу освіти_____________

docx
Додано
27 грудня 2020
Переглядів
5221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку