Конспект самопідготовки в 3 класі " Подорож до Країни Добрих і Ввічливих людей"

Про матеріал
Подорож до Країни Добрих і Ввічливих людей Мета: повторення, закріплення вивченого на уроках; розвивати обчислювальні навички й уміння; розвивати мовлення, мислення, увагу, пам’ять; підтримувати інтерес до навчання; виховувати культуру спілкування;ознайомити з якостями доброї людини і «добра» взагалі.
Перегляд файлу

Конспект самопідготовки в 3 класі

Подорож до Країни Добрих і Ввічливих людей

Мета: повторення, закріплення вивченого на уроках; розвивати обчислювальні навички й уміння; розвивати мовлення, мислення, увагу, пам’ять; підтримувати інтерес до навчання;

виховувати культуру спілкування;ознайомити з якостями доброї людини і «добра» взагалі.

Обладнання:мультимедійна презентація,конвертики із завданнями,карта країни Добрих і Ввічливих людей,підручники, зошити,сонечка, розрізані ключі.

Форма проведення: самопідготовка-подорож

 

 

Хід самопідготовки

І. Підготовча частина.

   1. Привітання

                             Група Сонечко вітає

                             Дорогих гостей

                             Щастя й радості бажає

                             Й скажем добрий день!

 

Вихователь:        Добрий день, дорогі діти

                             Рада вас вітати.

                             Добра, радості й здоровя

                             Хочу побажати,

                             Щоб жили ми всі щасливо,

                             В злагоді і мирі.

                             Подаруйте своїм друзям

                            Усмішку щасливу

(Діти передають один одному усмішку. Всі учні сідають на місця.)

Вихователь:

                      Нервово-психічна підготовка.

                      У класі стало тихенько,

                      Усі сидять рівненько.

                      Вихователь до вас усміхається,

                      Самопідготовка починається.

Любі діти, заняття у нас сьогодні незвичайне тому, що ми з вами відправимося у далеку подорож. А помандруємо ми до чарівної країни, яку ви не знайдете ні на одній карті світу. І називається вона Країна Добрих і Ввічливих людей(Слайд 1). Головною метою нашого заняття є( Слайд2). В цю далеку дорогу ми візьмемо з собою карту. А для чого?(Діти відповідають) Молодці! Та ми бачимо, що шлях туди дуже не простий,а з великими перешкодами які нам треба подолати. Тому, я думаю, що всі ви будете дуже активними і зможете зібрати чарівні ключі від брами до Країни Добрих і Ввічливих людей.

Наше заняття буде проходити під таким девізом(слайд3):

 

                                          Хто нічого не помічає,

                                          Той нічого не вивчає.

                                          Хто нічого не вивчає,

                                          Той завжди рюмсає і скучає.

Отож ,давайте всі разом вирушимо в путь. Перша перешкода «Острів Скарбів»(Слайд4).

Вчитель відкриває конвертик відповідного кольору і читає завдання.

Завдання: Гра «Знайди моральну цінність»(Учні повинні зібрати букви і  прочитати моральн у  цінність,яка зашифрована.)

 

                                                     

(добро)                                           (чесність)                                          (милосердя)

 

Вихователь роздає частини ключа учням.

Вихователь: Другою перешкодою на нашому шляху є Озеро Доброти(Слайд5). Відкриємо  завдання яке нас тут чекає.

Завдання :Гра « Назви озеро»( розв’язати приклади і скласти назву відповідно до ключа)

 

 

 

 

 

1-ша група(ввічливість)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                    

                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-га група(вихованість)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-тя група(доброзичливість)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти  зачитують відповіді і вихователь роздає частинки ключа.

Вихователь: А тепер ми зясуємо домашнє завдання з математики яке ви отримали.

                                              Зошит рівно я кладу,

                                              І завдання я пишу,

                                              Уважно стараюся,

                                              Ні на кого не оглядаюся.

 

   *Записуємо число і домашня робота з дошки.

   * Відкриваємо книжки і читаємо завдання яке ви повинні зробити.(Один з учнів читає і пояснює завдання. За потреби вихователь допомагає, а потім учні самостійно виконують завдання.)

   Фізкультхвилинка:

                                        Плів павутинку павучок,

                                                   І заболів його бочок.

                                                   Встанем дружно на хвилинку

                                                   Й проведем фізкультхвилинку.

                                                  Руки вгору, руки вниз,

                                                  Вліво,вправо повернись,

                                                  Сіли, встали,сіли,встали,

                                                  Кошенята заплигали

                                                  І в долоньки заплескали
                                                  Та за парти посідали.

  • Діти завершують виконання домашнього завдання.
  • Вихователь проводить самоперевірку(Слайд6)

 

Молодці! Ви всі гарно попрацювали, але наша подорож ще не завершилася. Тому давайте подивимося якою буде третя перешкода на нашому шляху.(Вихователь відкриває конверт із завданням).

Завдання: Це гра «Мінне поле»(Слайд7). (Вихователь читає вірш, а учні плескають в долоні якщо твердження є правильне. Коли хтось з дітей плеснув неправильно то він «підірвався на міні»).

Так ми з вами дійшли до четвертої перешкоди і це буде Ріка Дружби(слайд8)

Завдання: Гра «Склади прислів’я».(Кожна група отримує по три прислів’я по дружбу , які учні повинні скласти). Коли всі зачитали прислів’я то вихователь роздає частини ключа.

Вихователь :

       * Підготуємося до виконання домашнього завдання з української мови.(Вихователь зясовує вправу,яка була задана на домашнє завдання.)

        *  Відкриваємо зошити і записуємо число, домашня робота, вправа.

        * Уважно читаємо завдання до вправи , яке нам потрібно зробити(Один з учнів читає, а вихователь, за потреби, допомагає).

                                              Ручку правильно тримаю

                                              Зошит рівно ставлю я

                                              Нікому в класі не мішаю

                                              Гарно писати намагаюся

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка:

 

                                        Хтось постукав тихо в клас

                                                                 Так перерві ще не час

                                                                 Тут сказала всім Галинка

                                                                 Це ж прийшла фізкультхвилинка     

(Відеозарядка для очей)

 

 

Діти завершують виконання домашнього завдання. Вчитель проводить самоперевірку (Слайд9).

Пятою перешкодою на нашому шляху є Стежина Весела(Слайд 10).

Завдання: Гра «Розкажи гумореску». (Один учень з групи розказує гумореску. Після цього вихователь роздає частини ключа.)

Отже, ми з вами підійшли до брами в Країну Добрих і Ввічливих людей. Для того щоб відкрити її вам потрібно скласти частинки ключа які ви отримали за виконані завдання. Давайте спробуємо це зробити і якщо у вас вийде то отримаєте винагороду. (Діти складають

ключі).Молодці! Ви всі були дуже уважними, чемними і гарно працювали тому винагородою для вас буде перегляд мультфільму про добро.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

       1-ша група(ввічливість)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                    

                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-га група(вихованість)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-тя група(доброзичливість)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

Гра « Назви озеро»

Гра «Знайди моральну цінність»

Гра «Мінне поле»

 Гра «Розкажи гумореску»

Гра «Склади прислів’я»

 

 

doc
Додано
24 березня 2019
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку