Свідоцтво досягнень здобувачів освіти 7 клас НУШ

Про матеріал
Свідоцтво досягнень для здобувачів освіти у 7 класі за навчальними програмами нової української школи. Свідоцтво досягнень містить відомості про стан сформованості характеристики навчальної діяльності учнів та характеристику навчальної діяльності за групами результатів навчання.
Перегляд файлу

Характеристика результатів навчання

Навчальний предмет/

інтегрований курс

 

Результати навчання

Результат навчання

І

семестр

ІІ семестр

За рік

Всесвітня історія

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Орієнтується в історичному часі й просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ

 

 

 

Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту

 

 

Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію

 

 

Безпековий практикум

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Безпека. Уникання загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки

 

 

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Образотворче мистецтво

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Пізнання мистецтва,  художнє мислення

 

 

 

Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація

 

 

Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення

 

 

Музичне мистецтво

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Пізнання мистецтва,  художнє мислення

 

 

 

Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація

 

 

Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення

 

 

ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ “ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА”

Фізична культура

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Формування психічної та соціально – психологічної сфер засобами фізичного виховання

 

 

 

Систематичні заняття фізичним вправами, володіння технікою фізичних вправ

 

 

Усвідомлення значення фізичної/рухової активності для підтримки стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення на наступний рік навчання

Рішенням педагогічної ради (протокол №       від __              року) переведено на наступний рік навчання

 

Рекомендації вчителя __________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

Побажання батьків або осіб, які їх замінюють ____________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________

 

Підпис батьків або осіб, які їх замінюють _____________

 

Класний керівник       _______________  _______________________________

 

 

Директор ліцею    _________________  _______________________________

 

НАЗВА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

________________________

 

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

учня/учениці 7 класу

_____________________________

2024/2025 навчальний рік

Характеристика

навчальної діяльності

Стан сформованості

Має

значні

успіхи

Демонструє помітний прогрес

Потребує уваги

і допомоги

Виявляє розуміння прочитаного:

 

 

 

сприймає та усвідомлює прочитане;

 

 

 

висловлює припущення, доводить надійність аргументів;

 

 

 

висловлює ідеї, пов’язані з розумінням тексту, аналізує текст і добирає контраргументи (за потреби).

 

 

 

Висловлю власну думку:

 

 

 

передає власні думки, почуття, переконання;

 

 

 

зважає на мету та учасників комунікації;

 

 

 

вибирає для цього відповідні мовленнєві стратегії.

 

 

 

Критично та системно мислить:

 

 

 

визначає характерні ознаки явищ, подій, ідей, їх взаємозв’язків;

 

 

 

уміє аналізувати та оцінювати доказовість і вагомість аргументів у судженнях;

 

 

 

уміє розрізняти факти, розпізнавати спроби маніпулювання даними.

 

 

 

Логічно обґрунтовує власну позицію:

 

 

 

висловлює послідовні, обґрунтовані міркування у вигляді суджень і висновків.

 

 

 

Діє творчо:

 

 

 

вибирає завдання, які є викликом для нього/неї, новою діяльністю;

 

 

 

використовує знання з різних предметів і галузей знань для створення нових ідей;

 

 

 

використовує різноманітні стратегії для продукування нових ідей.

 

 

 

Виявляє ініціативу в процесі навчання:

 

 

 

пропонує власні рішення для розв’язання проблем;

 

 

 

уміє брати на себе відповідальність;

 

 

 

Конструктивно керує емоціями:

 

 

 

розпізнає власні емоції та емоційний стан інших;

 

 

 

сприймає емоції без осуду, адекватно реагує на конфліктні ситуації;

 

 

 

розуміє, як емоції можуть допомагати і заважати в діяльності.

 

 

 

Оцінює ризики:

 

 

 

розрізняє  ризики та загрози;

 

 

 

шукає способи прийняття рішень в умовах неповної інформації.

 

 

 

Приймає рішення:

 

 

 

розпізнає проблемні ситуації і висловлює припущення щодо їх розв’язання;

 

 

 

обирає способи розв’язання проблемних ситуацій на основі розуміння причин та обставин, які призводять до їх виникнення.

 

 

 

Розв’язує проблеми:

 

 

 

аналізує проблемні ситуації, формулює проблеми, висуває гіпотези;

 

 

 

уміє практично їх перевірити та обґрунтовувати;

 

 

 

презентує та аргументує рішення.

 

 

 

Співпрацює з іншими:

 

 

 

планує власну та групову роботу;

 

 

 

підтримує учасників групи, допомагає іншим і заохочує їх до досягнення спільної мети.

 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

Навчальний предмет/

інтегрований курс

 

Результати навчання

Результат навчання

І

семестр

ІІ

семестр

За рік

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Українська мова

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Усно взаємодіє

 

 

 

Працює з текстом

 

 

Письмово взаємодіє

 

 

Досліджує мовлення

 

 

Українська література

 

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Усно взаємодіє

 

 

 

Працює з текстом

 

 

Письмово взаємодіє

 

 

Досліджує мовлення

 

 

Зарубіжна література

 

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Усно взаємодіє

 

 

 

Працює з текстом

 

 

Письмово взаємодіє

 

 

Досліджує мовлення

 

 

Іноземна мова

(англійська)

 

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

 

 

 

Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння

 

 

Сприймає письмові тексти / Читання

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

 

 

Друга іноземна мова

(німецька)

 

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

 

 

 

Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння

 

 

Сприймає письмові тексти / Читання

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

 

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Алгебра

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Досліджує ситуації та створює математичні моделі 

 

 

 

Розв’язує математичні задачі

 

 

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

 

Геометрія

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Досліджує ситуації та створює математичні моделі 

 

 

 

Розв’язує математичні задачі

 

 

Інтерпретує та критично аналізує результати

 

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Біологія

 

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

 

Проводить дослідження природи

 

 

 

Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

 

 

Усвідомлює закономірності природи

 

 

Географія

 

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Проводить дослідження природи

 

 

 

 

 

 

Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

 

 

Усвідомлює закономірності природи

 

 

Фізика

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Проводить дослідження природи

 

 

 

Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

 

 

Усвідомлює закономірності природи

 

 

Хімія

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Проводить дослідження природи

 

 

 

Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

 

 

Усвідомлює закономірності природи

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Технології

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно – технологічної діяльності

 

 

 

Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративно -ужиткового мистецтва

 

 

Ефективне використання техніки і матеріалів у навколишньому середовищі

 

 

Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб

 

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Інформатика

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Працює з інформацією, даними, моделями

 

 

 

Створює інформаційні продукти

 

 

Працює в цифровому середовищі

 

 

Безпечно та відповідально працює з інформаційними  технологіями

 

 

СОЦІАЛЬНА ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Здоров’я, безпека та добробут (інтегрований курс)

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Безпека. Уникання загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки

 

 

 

Здоров’я. Аргументований вибір здорового способу життя.

 

 

Добробут. Підприємливість та етична поведінка для поліпшення добробуту

 

 

ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Історія України

 

Загальна оцінка

 

 

 

за групами результатів

Орієнтується в історичному часі й просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту

 

 

Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію

 

 

 

doc
Додано
3 січня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку