Характеристика результатів навчання |
|||||
Навчальний предмет/ інтегрований курс |
Результати навчання |
Результат навчання |
|||
І семестр |
ІІ семестр |
За рік |
|||
Всесвітня історія |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Орієнтується в історичному часі й просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ |
|
|
|
|
Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту |
|
|
|||
Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію |
|
|
|||
Безпековий практикум |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Безпека. Уникання загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки |
|
|
|
|
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Образотворче мистецтво |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Пізнання мистецтва, художнє мислення |
|
|
|
|
Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація |
|
|
|||
Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення |
|
|
|||
Музичне мистецтво |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Пізнання мистецтва, художнє мислення |
|
|
|
|
Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація |
|
|
|||
Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення |
|
|
|||
ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ “ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА” |
|||||
Фізична культура |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Формування психічної та соціально – психологічної сфер засобами фізичного виховання |
|
|
|
|
Систематичні заняття фізичним вправами, володіння технікою фізичних вправ |
|
|
|||
Усвідомлення значення фізичної/рухової активності для підтримки стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання |
|
|
Рішення педагогічної ради про переведення на наступний рік навчання
Рішенням педагогічної ради (протокол № від __ року) переведено на наступний рік навчання
Рекомендації вчителя __________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
Побажання батьків або осіб, які їх замінюють ____________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють _____________
Класний керівник _______________ _______________________________
Директор ліцею _________________ _______________________________
НАЗВА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
________________________
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 7 класу
_____________________________
2024/2025 навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Стан сформованості |
||
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Потребує уваги і допомоги |
|
Виявляє розуміння прочитаного: |
|
|
|
сприймає та усвідомлює прочитане; |
|
|
|
висловлює припущення, доводить надійність аргументів; |
|
|
|
висловлює ідеї, пов’язані з розумінням тексту, аналізує текст і добирає контраргументи (за потреби). |
|
|
|
Висловлю власну думку: |
|
|
|
передає власні думки, почуття, переконання; |
|
|
|
зважає на мету та учасників комунікації; |
|
|
|
вибирає для цього відповідні мовленнєві стратегії. |
|
|
|
Критично та системно мислить: |
|
|
|
визначає характерні ознаки явищ, подій, ідей, їх взаємозв’язків; |
|
|
|
уміє аналізувати та оцінювати доказовість і вагомість аргументів у судженнях; |
|
|
|
уміє розрізняти факти, розпізнавати спроби маніпулювання даними. |
|
|
|
Логічно обґрунтовує власну позицію: |
|
|
|
висловлює послідовні, обґрунтовані міркування у вигляді суджень і висновків. |
|
|
|
Діє творчо: |
|
|
|
вибирає завдання, які є викликом для нього/неї, новою діяльністю; |
|
|
|
використовує знання з різних предметів і галузей знань для створення нових ідей; |
|
|
|
використовує різноманітні стратегії для продукування нових ідей. |
|
|
|
Виявляє ініціативу в процесі навчання: |
|
|
|
пропонує власні рішення для розв’язання проблем; |
|
|
|
уміє брати на себе відповідальність; |
|
|
|
Конструктивно керує емоціями: |
|
|
|
розпізнає власні емоції та емоційний стан інших; |
|
|
|
сприймає емоції без осуду, адекватно реагує на конфліктні ситуації; |
|
|
|
розуміє, як емоції можуть допомагати і заважати в діяльності. |
|
|
|
Оцінює ризики: |
|
|
|
розрізняє ризики та загрози; |
|
|
|
шукає способи прийняття рішень в умовах неповної інформації. |
|
|
|
Приймає рішення: |
|
|
|
розпізнає проблемні ситуації і висловлює припущення щодо їх розв’язання; |
|
|
|
обирає способи розв’язання проблемних ситуацій на основі розуміння причин та обставин, які призводять до їх виникнення. |
|
|
|
Розв’язує проблеми: |
|
|
|
аналізує проблемні ситуації, формулює проблеми, висуває гіпотези; |
|
|
|
уміє практично їх перевірити та обґрунтовувати; |
|
|
|
презентує та аргументує рішення. |
|
|
|
Співпрацює з іншими: |
|
|
|
планує власну та групову роботу; |
|
|
|
підтримує учасників групи, допомагає іншим і заохочує їх до досягнення спільної мети. |
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
|||||
Навчальний предмет/ інтегрований курс |
Результати навчання |
Результат навчання |
|||
І семестр |
ІІ семестр |
За рік |
|||
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Українська мова |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Усно взаємодіє |
|
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|||
Письмово взаємодіє |
|
|
|||
Досліджує мовлення |
|
|
|||
Українська література
|
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Усно взаємодіє |
|
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|||
Письмово взаємодіє |
|
|
|||
Досліджує мовлення |
|
|
|||
Зарубіжна література
|
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Усно взаємодіє |
|
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|||
Письмово взаємодіє |
|
|
|||
Досліджує мовлення |
|
|
|||
Іноземна мова (англійська)
|
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|||
Друга іноземна мова (німецька)
|
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|||
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Алгебра |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
|
|
|
|
Розв’язує математичні задачі |
|
|
|||
Інтерпретує та критично аналізує результати |
|
|
|||
Геометрія |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів |
Досліджує ситуації та створює математичні моделі |
|
|
|
|
Розв’язує математичні задачі |
|
|
|||
Інтерпретує та критично аналізує результати |
|
|
|||
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Біологія
|
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів
|
Проводить дослідження природи |
|
|
|
|
Здійснює пошук та опрацьовує інформацію |
|
|
|||
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|||
Географія
|
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів |
Проводить дослідження природи |
|
|
|
|
Здійснює пошук та опрацьовує інформацію |
|
|
|||
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|||
Фізика |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів |
Проводить дослідження природи |
|
|
|
|
Здійснює пошук та опрацьовує інформацію |
|
|
|||
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|||
Хімія |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів |
Проводить дослідження природи |
|
|
|
|
Здійснює пошук та опрацьовує інформацію |
|
|
|||
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|||
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Технології |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів |
Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно – технологічної діяльності |
|
|
|
|
Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративно -ужиткового мистецтва |
|
|
|||
Ефективне використання техніки і матеріалів у навколишньому середовищі |
|
|
|||
Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб |
|
|
|||
ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Інформатика |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів |
Працює з інформацією, даними, моделями |
|
|
|
|
Створює інформаційні продукти |
|
|
|||
Працює в цифровому середовищі |
|
|
|||
Безпечно та відповідально працює з інформаційними технологіями |
|
|
|||
СОЦІАЛЬНА ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Здоров’я, безпека та добробут (інтегрований курс) |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів |
Безпека. Уникання загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки |
|
|
|
|
Здоров’я. Аргументований вибір здорового способу життя. |
|
|
|||
Добробут. Підприємливість та етична поведінка для поліпшення добробуту |
|
|
|||
ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||||
Історія України |
|
Загальна оцінка |
|
|
|
за групами результатів |
Орієнтується в історичному часі й просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ |
|
|
|
|
Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту |
|
|
|||
Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію |
|
|