Тема уроку: Свята і традиції. Різдвяний вечір.
Тип уроку: комбінований
Мета:
практична: актуалізувати й активізувати нову лексику за темою, навчати використовувати її в усному мовленні, розуміти на слух короткі монологічні повідомлення з теми; удосконалювати комунікативні навички та навички читання і письма;
освітня: сформувати в учнів уявлення про особливості святкування найбільших зимових свят в Німеччині;
розвиваюча: розвивати мовну здогадку, творчу активність учнів, розвивати систематичність і послідовність мислення;
виховна: виховувати повагу до звичаїв і традицій німецького народу.
Обладнання: картинки, підручник, зошит, роздавальний матеріал, комп’ютер (слайди).
Хід уроку
1) Організація класу 1 хв.
2) Повідомлення плану уроку Das Thema unserer Stunde lautet “Winterfeste in Deutschland”. Wir sprechen über die Winterfeste in Deutschland.
Da werden wir Lexik lernen, Übungen machen, sprechen und den Text lesen und spielen. 1хв
Учитель повідомляє тему та мету уроку.
3) Фонетична зарядка – введення в іншомовну комунікативну ситуацію 3 хв
Wie immer beginnen wir mit der Mundgymnastik.
Draußen steht ein weißer Mann,
Der sich niemals *wärmen kann,
Wenn *die Frühjahrssonne scheint,
*Schwitzt der weiße Mann und weint
Учні повторюють вірш разом та індивідуально, учитель корегує їх вимову і дає переклад невідомих слів.
1) Контроль домашнього завдання. Перевірка письмової вправи с. 66. Читання учнем вправи, самостійний контроль виконаного завдання в зошиті.
2) Активізація лексичного та граматичного матеріалу.
Was ist eigentlich Weinachten? Machen wir einen Wortschatzkreis. Sagt mit dem Satz «Für mich ist Weihnachten…» Побудова на дошці семантичного кола до теми. Кожне слово вводиться учнями у речення за зразком.
Und beantwortet bitte die Fragen auf der Seite 68
Відповіді на запитання до теми на сторінці 68. Учитель запитує про свято Різдва у Німеччині, учні відповідають.
3) Розвиток навичок читання, робота з текстом
Lesen wir jetzt einen Wunschzettel. Wer schreibt den Brief?
Читання тексту учнями. Перед тим вчитель звертає увагу на переклад незнайомих слів у тексті. Відповіді на запитання до прочитаного.
4) Виконання письмової вправи
Und was wünscht ihr zu Weinachten? Macht die Hefte auf und schreibt das Datum. Jetzt machen wir die Üb. 4a S.68
Запис у зошит 2 речень з вправи 4а, речення складаються за певною схемою, яка вказана у вправі.
Kettenspiel Was wünschst du. Учні записують по 2 слова із вправи на окремих листочках та запитують один одного про бажання на Різдво. Учитель оформлює Лист побажань на дошці за результатами відповідей.
Резервний час
Закріплення лексичних одиниць. Виконання вправи на ст 69. Учні читають запропонований текст та замість малюнків вставляють необхідні лексичні одиниці за темою.
1) Домашнє завдання
Пояснення домаш. завдання. Schreibt die Hausaufgabe auf! Schreibt ihr einen Wunschzettel. Beispiel Üb. 5 S. 69
4.Підсумок уроку та оцінка роботи учнів
Ihr habt heute toll gearbeitet.
Wir haben heute über Weihnachten in Deutschland gesprochen.
Hat euch die heutige Stunde gut gefallen/ nicht so gut gefallen?
Ihr bekommt folgende Noten… Viel Erfolg bei der Arbeit!
Danke für die Stunde. Alles Gute und auf Wiedersehen!