Звучить лірична мелодія. На фоні музики слова ведучого за кулісами:
Ведучий 1. Жовтневі квітнуть небокраї,
Гаптує лист мережний осінь.
І сонце, ясно посміхнувшись,
Голубить тиху срібну просинь.
Ведучий 2. Сьогодні якось особливо
Дзвіночок кличе срібно звучний;
В осінній день, усмішок повен,
Видзвонює врочисто й гучно.
Дзвенить дзвінок, який переходе в шкільну мелодію. Виходять ведучі на сцену.
Ведучий 1. Доброго дня вам усім, хто прийшов привітати наших шкільних старших друзів з їх святом.
Ведучий 2: Доброго жовтневого, осіннього дня!
Ведучий 1: Красива осінь вишиває клени, а жовтень дарує нам тепле і радісне свято - День учителя.
Ведучий 2: Із безлічі професій на Землі,
Які вже є, яких ще будуть вчити,-
Є головна, як віщий, сущий хліб,
І назва цій професії - Учитель!
Ведучий 1 :Учителю! За ваш невтомний труд,
За доброту безмежну, безнастанну
Сьогодні ваші учні віддають
Вам свою вдячність щиру і пошану!
Ведучий 2. На квіткову доріжку запрошуємо всіх працівників в освіті Федорівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів.
Вихід вчителів і техпрацівників
Ведучий 2. Один раз на рік наближається день, коли ми вимовляємо «учитель», згадуючи при цьому не контрольну роботу, тематичне опитування чи підсумкову атестацію, а квіти і добрий настрій .
Ведучий 1. І сьогодні ми з вами разом як раз напередодні такого державного дня - Дня працівників освіти. Школо, до виконання гімну України стояти струнко. Гімн виконати.
гімн
Ведучий 2. Шановні наші вчителі
У першу неділю жовтня
У вас професійне свято.
Сюди ми прийшли сьогодні
Сердечно вас привітати.
Ведучий1-На передодні свята ми провели соціологічне опитування серед учнів нашої школи - ось які найголовніші якості вони виділили у своїх вчителів:
Ведучий 2- Почуття людської гідності
Ведучий 1-Чесність, совісність, справедливість, об'єктивність.
Ведучий 2-Витримка, стриманість, терпеливість.
Ведучий 1-Організаторські здібності, вміння працювати з дитячим колективом
Ведучий 2-Оптимізм, любов до життя.
Ведучий1. І обов’язково, почуття смаку. Тільки ті люди, які мають тонке почуття краси до всього навчального, працюють в нашій школі.
Ведучий 2-А зараз ми хочемо ознайомити вас із новинками та тенденціями моди 2019-2020 навчального року.
Муз. Відбивка
Ведучий. 1-Зверніть увагу, в цьому сезоні вийшли з моди прикраси зі зрізами знань та моніторингом. Вони втратили свою актуальність через те, що псують образ педагога, роблячи його втомленим та понурим. Найстильнішим аксесуаром для вчителів у цьому році є указка, яка підкреслює силует педагога, надає можливість виглядати стрункішою, витягає фігуру до певної висоти, до якої ніяк не може дотягтись Міністерство освіти, щоб гідно профінансувати цей стиль. (виходить дівчинка з указкою)
Ведучий 2-Модні тенденції цього року пропонують педагогам знизити розміри класного журналу і звітності до мінімалізму, замінивши їх на клатчі та капелюшки, щоб надати образу вчителя романтизму та таємничості.(дівчинка в капелюху та клачем)
Ведучий 1 Родзинкою нашої колекції має стати велика заробітна плата, яку можна легко забрати у ще одному модному аксесуарі - у валізі великої ємкості.(дівчина з валізою)
Ведучий 2-Останнім штрихом образу має стати щира людська посмішка! (достають посмішки, роблять проходку та говорять слова)
Ми хочемо усі вас привітати
У цей святковий і осінній день
Тепла і сонечка Вам щиро побажати
Щоб радісно було Вам кожен день!
Бажаємо здоров'я, добра, довголіття,
Хай вистачить щастя на ціле століття!
Хай скрізь буде лад - на роботі, в сім'ї,
І радість на серці, і хліб на столі.
Хай сміхом й веселістю повниться хата,
Родина хай буде здорова й багата!
І мрій, і бажань, і наснаги творити,
Щоб серцю хотілося жити й любити!
Хай учні шанують, повагу дарують,
Злагода й мир у житті хай панують!
Ведучий 1 Прийміть музичний дарунок від усіх нас
Звучить пісня
Ведучий 2 Для декого вчитель – це просто професія, а для декого жахлива залежність і сенс життя.
Під музику виходять 3 учасники і займають стільці на сцені
Виходить психолог.
Психолог: Всім доброго дня! Ми вітаємо вас на засіданні Клубу анонімних вчителів. (звертається до вчителів) Вас всіх об’єднує той факт, що ви ні хвилини не можете жити без школи, без шкільних турбот і проблем. Кожен з вас має свою історію залежності. Сьогодні у нас надзвичайна подія – сьогодні у нас новенька. Давайте підтримаємо її і вислухаємо.
Психолог підходить до Вчителя 1, Вчитель 1 встає
Вчитель 1: Привіт. Мене звати ________________.
Всі: Привіт, ________________!
(Вчитель 1 соромиться і довго не може почати розповідь)
Психолог: Починайте. Все добре! Тут вас всі зрозуміють!
Вчитель 1: Мені трохи соромно про це говорити
Психолог: Сміливіше! Вас тут всі підтримають!
Вчитель 1 співає
НА МОТИВ ПІСНІ «ЗАКОХАВСЯ» Р. СКОРПІОНА
З розуму мене звели
Всі ці роки у школі.
Діти без батька росли -
Не було мене вдома ніколи.
То якась педрада, то знову нарада!
ПРИСПІВ:
Психолог: Бідненька, йди присядь. У інших теж не менш трагічні історії. Давайте послухаємо їх. (Запрошує поглядом Вчителя 2 до слова)
Вчитель 2: Мене звати _________________.
Всі: Привіт, ___________________!
Вчитель 2: Хочу вам розказати про свою проблему
Вчитель 2 співає
НА МОТИВ ПІСНІ «СЧАСТЬЕ» О. ВІННИКА
Важко в школі працювати –
Стільки всього потрібно знати.
Ой, невдячна ця робота,
Про дітей вічна турбота.
Гроші завжди всім потрібні –
В цьому люди всі подібні.
Не розбагатієш в школі,
Кращої ти хочеш долі.
ПРИСПІВ:
Пора їхати за кордони,
Щоб заробляти лимони.
Працівники там потрібні
І оплата дуже гідна.
Придбаю нову квартиру
Дружину відправлю до Риму
А школа – це ностальгія,
Достойно жити – моя мрія.
Психолог: Ой, достойно жити і моя мрія. Не хвилюйся, ____________, все обов’язково налагодиться. Тримайся! (підходить і плескає по плечі)
Психолог: А ми продовжуємо. Ніколи не думала, що вчителі мають стільки проблем, стільки душевних переживань. Давайте послухаємо історію наступної нашої учасниці.
Вчитель 3: Привіт, мене звати________________!
Всі: Привіт, ____________!
Вчитель 3 співає
НА МОТИВ ПІСНІ «УКРАЇНА» Н. БУЧИНСЬКОЇ
Я у цій школі стільки літ,
Вічне, добре, мудре сію.
Щоб виконать цей заповіт,
Кожного дня тут сивію.
Всі ці реформи – це біда.
«Про освіту» закон сниться.
Як пережити зміни нам?
Пані Гриневич, поділіться!
ПРИСПІВ:
Одна мрія усіх нас гріє,
Щоби літечко наступило,
Щоб нервова наша система
Від цих стресів відпочила.
Психолог: Бідненька, змарніла від цього нервового навантаження!
Психолог: Я розумію ваше занепокоєння. Але занепокоєння — це емоція, а не метод вирішення проблем. Візміться за руки. Закрийте очі. Повторюйте за мною. Ми хочемо жити як звичайні люди!
(Всі вчителі повільно повторюють)
Всі: Ми хочемо жити як звичайні люди!
Психолог: Ми не хочемо бути вчителями!
Всі: Ми не хочемо бути вчителями!
Психолог: Ми не хочемо бути вчителями!
Всі: Ми не хочемо бути вчителями!
Вчитель 4: (встає) Стоп. Як ви можете таке говорити?
Вчитель 4 співає
НА МОТИВ ПІСНІ «108» ГУРТУ «ДЗІДЗЬО»
Послухав вас я усіх, друзі -
Проблем багато маєм ми.
Та з учнями міцний союз
Не проміняю, хоч убий!
ПРИСПІВ
Я так люблю свою роботу
Навіть коли стрибає тиск,
Даруєм дітям ми турботу -
У відповідь оченят блиск.
Вчитель 1: І я люблю свою роботу і здається, що всі члени моєї сім’ї давно звикли до того, що мама Вчитель і мама завжди зайнята.
Вчитель 2: І я люблю свою роботу. Думаю, що при розумному заощадженні, зможу назбирати на нову квартиру і на поїздку до Риму.
Вчитель 3: Я теж люблю свою роботу. Напевно реформи колись закінчаться. Настане стабільність. А до літечка залишилося ще зовсім небагато – 8 місяців.
(вчителі йдуть зі сцени, на авансцену виходить психолог)
Психолог: У кого ще залишилися проблеми, запрошую на свої сеанси
Ведучий 2. Хочеться сказати, що в даний час школа здобула пошану, славу і завдяки всім людям, які тепер у ній працюють.
Ведучий 1. А все завдяки працівникам нашим рідним
У нас їх 26 прекрасних і гідних.
Щодня вони диво несуть в юні душі
Знаннями їх розум збагачувати мусять.
Ведучий 2. Прийміть у цей святковий день наше вітання
Звучить мелодія, на сцену виходять учні початкової школи:
Дзвоник! Дзвоник!
Дзвоник продзвенів.
Школа! Школа! Ти наш милий дім!
Вчителі зустрінуть радо нас!
Що знання несуть і радість повсякчас!
Вчителі наші ви дорогі
З святом сьогодні вітаєм!
Вчителі наші ви золоті
Щастя й добра вам бажаєм!
Дякуєм вам всі ми від душі
За ваші труд і науку
У світ прекрасний, у майбуття
Ви видите нас за руку!
Тим, хто пізнати добро допоміг
Тим, хто відкрив для нас тайни доріг
Тим, хто нам крила дарує щодня
Тим, хто відкрив нам жагу пізнання
Тим, чия праця важка, не проста
Тим, чиє слово добром пророста
Тим,хто відкрив нам науки світання
Наші святкові і щирі вітання!
Ось знову в школу ви ідете
В цей жовтневий світлий день
Де натхнення ви берете?
За що так любите дітей?
У них вкладаєте всю душу
І як на світі жить вчите.
Ніщо вас вірить не примусить
Лише велике це святе.
Немає більшої вам втіхи
Коли вперше малюки долають у науці віхи.
Виводять старанно рядки.
І прагнете ви всіх навчити,
Як штурмувати пізнання
І що в майбутньому робити
Щоб вся земля була в цвіту.
За невтомну працю вашу
Уклін вам до землі низький
Прийміть подяку щиро нашу
За труд учительський важкий
Хай добре вам весь час живеться,
Без горя, смутку та біди.
А галаслива вся малеча
Приносить радість вам завжди!
За те, що кожен раз заходите у клас
За кожен новий день за весен політ.
Ми будем вдячні вам, ми привітаєм вас
Ми скажем від душі – віват вчителі!
Хай ваш дім повниться щастям
Хай душа ще довго бринить
Хай добром вам щиро віддасться
Кожен день, година і мить.
Дуже любить чистоту?
Працю любить над усе,
На місця розставить все?
Отож, дорогі вчителі та наші дбайливі техпрацівники зі святом вас і прийміть вітання!
Вальс квітів
Ведучий 1. В народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель – у думках і справах учнів. Лише дід-Віщун, який незабаром з’явиться , не живе ніде, як він говорить. Дід-Віщун, попросився повіщувати нашим вчителям. Ми довго вагалися, знаючи його не простий характер. Зустрічайте! Дід-Віщун!
Заходить дід Віщун
Д.Віщун. Доброго дня, жінки і чоловіки,я дід Віщун за невелику компенсацію можу на відстані перевіряти зошити, визначати середній бал в оцінюванні, бачити закритими очима прогульників і направляти їх у школу, можу працювати індивідуально з порушниками правопорядку, викачувати бажання палити та діяти на адміністрацію за допомогою фотографії з приводу надбавок.
Ведучий 2. Дід-Віщун, ви попросилися повіщувати, а не робити оголошення про ваші недоречні можливості. Погляньте на наших викладачів. Можливо, на когось щось чекає неймовірне, загадкове.
Віщун. Добре. Зараз спробую побачити. (Віщун підходить до вчителів, робить притаманні йому рухи, підходить до Лариси Вікторівни.)
Віщун. Лежить на вас синя печатка, вже який рік лежить. Так…
(уважно розглядає долоню).
Але вже скоро все розвіється. Як тільки в майбутньому оцією рукою випишите 1000 атестатів всіх майбутніх учнів нашої школи, станете вільною, як птах, Ось вам амулет на щастя (чорна ручка), щоб атестати благополучно виписувались, щоб прокляття пропало…
(Далі Віщун переходить до вчителя фізики)
Ой, панночко, а що це в вас на долоні написано? F=m а (тре бородою долоню вчителя). З першого вересня з’явилася у вас сильна головна біль! Три роки вона буде мучити! Сам не розумію, де б їй взятись… Ну нічого, якось впораєтеся. Ось вам амулет (червона ручка). Як будете контрольні перевіряти, одиничку пишите, а нулик дописуєте, одиничку пишите, а двійочку дописуєте. І жодних проблем не матимете.
(Дід Віщун наближається до Н.В.).
О! Я чую надзвичайно сильну ауру! Це напевно козирна дама. О, пардон, наш заступник директора. Тут амулетом не відбудешся, глобусом треба викачувати. (качає глобус по плечах і приказує) Щоб руки не терпли, особливо права, коли ви, будете розклад складати. Та пильно слідкуйте, щоб у учнів було поменше одноцифрових оцінок, а все двоцифрові та двоцифрові. І тоді все скінчиться чудово.
Ведучий 1. Дід Віщун, ви більш нічого не бачите? Якщо ні, то проводжаємо оплесками нашого гостя.
Віщун. Як це? Проводжайте, е, ні! Хочу всім вчителям у їх нелегкій роботі подарувати бочку розуму, глечик кмітливості і допитливості, підкову на щастя, мішок таланту та 100 м фантазії., а техпрацівникам, дещо полегшити їх кропітку працю і подарувати цей фантастичний чудо віник. Щоб злий дух обходив, а добробут залишався.
І ще особлива нагорода від діда, оберіг – лядунець – мням – мням! Повірте, добрий настрій - запорука всього найкращого. А смаколик від діда буде усім на згадку. Ну, що , любі учні, давайте вітати…
Ведучий 2. Нехай ми ще не зовсім дорослі, але ми вже багато про вас знаємо.
Ведучий 1 . Ми добре знаємо директора школи Марчука Віктора Володимировича, який був допитливим маленьким хлопчиком, а тепер талановитий адміністратор, розумний директор.
Ведучий 2. З Днем Вчителя! Нехай яскрава Зірка Вашої геніальної особистості продовжує зігрівати серця дітей благодатним теплом мудрості і любові! даруйте всім свої посмішки і позитивний настрій і ведіть своїх учнів до нових незвіданих далей, високих вершин Миру і Добра!
Ведучий 1. Вітаємо зі святом Віктора Володимировича.
вітання
Ведучий 2. А Наталя Володимирівна, коли була дитиною, завжди жаліла бездомних кошенят. Побачить, бувало, на вулиці бездомне кошеня – приголубить, обігріє, напоїть молоком і починає його вчити і виховувати.
Ведуча. 1 Молоко кошенята пили добре, а ось вихованню піддавалися погано, особливо в березні. Тому і вирішила любов Федорівна стати заступником директора з навчально - виховної роботи, щоб дітей вчити і виховувати.
Ведучий 2. Вітаємо зі святом Наталю Володимирівну.
вітання
Ведучий 1. Ось, наприклад, Світлана Миколаївна, Любов Вікторівна та Тетяна Алифтинівна, коли їх вкладали спати, потай під ковдрою читали книжки.
Ведучий 2. Але одного разу, коли їм потрапила дуже цікава книжка і зовсім незручна ковдра, вони вирішили вилізти з-під неї і читати цікаві книжки разом із дітьми на уроках.
Ведучий 1. Вітаємо вчителів початкової школи.
Вітання
Ведучий 2 А Лариса Михайлівна любила в дитинстві малювати портрети Менделєєва.
Та тільки дорослі думали, що то дід Бабай, і від жаху розбігалися. А їй самій це так подобалося, що вона вирішила стати вчителем хімії
Ведучий 1. Вітаємо вчителя хімії Ларису Михайлівну
Вітання
Ведучий 2 А Тетяна Миколаївна дуже сильно полюбляла дивитись передачу « Навколо світу», а все що бачила, все – все хотіла розповісти тим, хто не бачив. Тому і стала вчителем географії.
Ведучий 1. Вітаємо Тетяни Миколаївну
Вітання
Ведучий 2 А маленька Ірина Валентинівна з дитинства відзначалася відповідальністю і принциповістю. Вона дуже любила перевіряти журнали.Спочатку вона перевіряла тільки журнал «Малятко», а коли подорослішала, то вела превірку журналу «Космоолітен». І щоб не позбутися цієї звички, їй довелося стати вчителем української мови.
Ведучий 1 Вітаємо Ірину Валентинівну
Вітання
Ведучий 2. А Аліна Юріївна вивчила англійську мову раніше, ніж українську.
Першим словам її навчили хлопчаки надворі, і тільки набагато пізніше вона дізналася, що ці слова були не англійськими.
Ведучий 1 Вітаємо Аліну Юріївну
Вітання
Ведучий 2. А маленький Олександр Вікторович, озброївшись совочком, ходив до пісочниці на свої перші археологічні розкопки і дуже полюбляв розказувати своїм друзям страшні історії.Тому, коли він виріс, то став істориком.
Ведучий 1 Вітаємо Олександра Вікторовича
Вітання
Ведучий 2. А маленька Марина Іванівна в дитинстві любила рахувати до десяти.А потім вона на рік підросла, і дізналась що може рахувати до одинадцяти. Так вона і стала вчителем математики.
Ведучий 1 Вітаємо Марину Іванівну
Вітання
Ведучий 2 Коли Лариса Вікторівна була маленькою дівчинкою , вона полюбляла складати казки, а потім дізналась, що в світі вже є і так дуже багато казок. І вирішила, що перечитає їх всі при всі на уроках літератури
Ведучий 1 Вітаємо Ларису Вікторівну
Вітання
Ведучий 2 Коли Ольга Олександрівна була зовсім маленькою , вона все сумнівалась , склянка води напівповна чи напівпуста? Тоді вирішила вивчити всі фізични закони і стала вчителем фізики.
Ведучий 1 Вітаємо Ольгу Олександрівну
Вітання
Ведучий 2. А Тетяна Володимирівна тягнулась до всього прекрасного з перших днів свого життя. Навіть у ясельках намагалась все прикрашати зі смаком. Головне, що все робила своїми маленькими рученятами. А коли виросла, вчителем технології, де також може реалізовувати всі свої творчі фантазії
Ведучий 1 Вітаємо Тетяну Володимирівну.
Вітання
Ведучий 2 Коли Антон Олександрович був маленьким він часто демонстрував свій характер. Приміром, любив шикувати дітей і командувати: «Налі-во!», тому і став вчителем фізичної культури.
Ведучий 1 Вітаємо Антона Олександровича
Вітання
Ведучий 2 А всім нашим технічним працівникам ми вдячні за їх кропітку працю, за чистоту класних приміщень та доброзичливе ставлення.
Вітання
Ведучий 2 Шановні наші, любі працівники та вчителі. Це свято ми приготували для Вас з теплом, ніжністю та любов`ю!
Ведучий 1. Адже, Ви заслуговуєте найбільших нагород, найвищих відзнак за свою віддану працю.
Ведучий 2. Бажаємо Вам здоровя, миру, наснаги і добрих людей на Вашому життєвому шляху!
Ведучий 1. І завжди пам’ятайте, що ви заслуговуєте найголовнішого – бути щасливими!
Пісня
Ведучий 2: Вірш за віршем, пісня за піснею, слово за словом, так і підійшло наше вітання до кінця.
Ведучий 1 :
Всі ми Вам бажаєм щиро:
Нехай ця осінь золота
Вам подарує вік щасливий,
Щоб не згорали доброта,
Здоров'я, радощі і сила.
Ведучий 2: Щоб ваш важкий почесний
труд
Був плідний, як багата осінь.
І кожен день, що йде новий,
Хай тільки щастя вам приносить.
Ведучий1: Хай творчий вогонь в вашім серці не згасне. Запрошуємо всіх вас, сьогодні у своє професійне свято, у присутності ваших учнів здійснити коло пошани.
Разом. Дякуємо Вам за все.