Святкова програма до Міжнародного жіночого дня. «ДЖЕНТЛЬМЕН ШОУ»

Про матеріал
Святкова програма до Міжнародного жіночого дня. «ДЖЕНТЛЬМЕН ШОУ» Мета: • сприяти усвідомленню кожною дитиною значення сім’ї в її житті; • формувати ціннісне ставлення до батька, матері, родини; • розвивати творчі здібності, акторську майстерність; • показати на конкретних історичних, літературних образах, якими талановитими людьми гордиться наша країна.
Перегляд файлу

Святкова програма до Міжнародного жіночого дня.

«ДЖЕНТЛЬМЕН ШОУ»

Мета:

  •        сприяти усвідомленню кожною дитиною значення сім’ї в її житті;
  •        формувати ціннісне ставлення до батька, матері, родини;
  •        розвивати творчі здібності, акторську майстерність;
  •        показати на конкретних історичних, літературних образах, якими талановитими людьми гордиться наша країна.

Обладнання:

магнітофон,написи з висловами та віршами про весняне свято.

Хід свята:

Ведучий: Дорогі наші гості, матусі, бабусі, сестрички та працівники нашої школи! Сьогодні перед вами з найкращими побажаннями постануть справжні чоловіки, галантні кавалери з чудовими манерами, розумні, винахідливі, одне слово - джентльмени. Завжди, в усі віки, перед жіночою красою, добротою, мудрістю шанобливо схилялись чоловіки. От і сьогодні, наші джентльмени прийшли привітати вас та скинути перед вами капелюхи.

(Під музичний супровід хлопці класу, одягнуті як джентльмени.).

1. Добрий день, шановні пані та панянки!

2. Вас вітають джентльмени п’ятого  класу!

3. Панове, я не знаю, що зі мною діється, але тільки-но я ввійшов до цієї зали, мені відразу захотілося співати, танцювати, читати вірші.

4. О, сер! Це ж весна, весняне свято жінок! Ми всі відчуваємо теплий подих сонячного тепла, душа радіє і хочеться співати!

5. Тож заспіваймо панове!

(співають пісню про весну).

6. Панове, а чи не здається вам, що вже час привітати наших любих гостей? 7.1 це привітання має бути тільки у віршах!

(читають вірші, присвячені маминому святу).

8. Джентльмени, я не можу зрозуміти, чому в мене так прискорено б'ється серце!

Всі: І в мене... І в мене...

8. О, я зрозумів. Це тому, що поряд з нами наші бабусі, мами, сестрички, подружки, вчительки, яких ми всіх так любимо.

( Джентльмени відкидають шарфи на праве плече, й усі бачать, що на сорочках з лівого боку палають серця, саморобні емблеми у вигляді сердечок. Хлопці співають куплет із пісні про серце, яке не хоче спокою.).

Ведуча: Любі джентльмени! Ми дуже зворушені вашими вітанням. Ми також любимо вас і цього святкового дня хочемо зробити вам подарунок.

( вибігають дівчата і виконують ритмічний танець).

1. Панове, а чи пам'ятаєте як все починалось?

2. Звичайно, все починалось з казок. Нам їх розповідали перед сном наш матусі.

3. Невже ви їх усі пам'ятаєте?

4. Так, кожна казка починалася словами: «Жили собі...».

5. Як приємно згадати дитинство.

6. Так, але сьогодні ми можемо подарувати своїм матусям та бабусям  казку!

7. До вашої уваги виступ лялькового театру «Метелик».

8. Інсценізація казки «Пан Коцький».

(виступ лялькового театру).

Ведуча: Джентльмени – це ніжні чоловіки: охайні, чесні, галантні, мають почуття власної гідності. Саме такими якостями наділені наші джентльмени.

А зараз наші шановні джентльмени покажуть на що вони  здатні.

Конкурсна програма:

1Ведуча:  Якого хлопця можна назвати джентельменом наших днів? Напевне того, який готовий поступитися власними інтересами заради друга. Джентельм уміє тримати слово, завжди прагне стати на захист слабшого, здатен у будь-якому разі відстоювати ідеали добра, правди і справедливості.

2 ведуча. Оголошується перший конкурс –  «Візитка». Але перед цим дозвольте з вами ближче познайомитися. 

Кожному учаснику вручається картка із запитаннями (додаток 1):

1. Твій ідеал у житті?

2. Чим ти захоплюєшся?

3. Твоя мрія у житті?

4. Які дівчата тобі найбільше подобаються?

5. Що для тебе значить бути сучасним?

6. Що для тебе значить школа?

7. Щаслива людина – це…

1 ведучий. Отже розпочинаємо наш конкурс. Завдання учасникам: лаконічно відповісти на запропоновані запитання. І запрошуємо учасника … .

Проводиться конкурс «Візитка»

2 ведучий. Змінювалися часи й епохи, приходили й відходили в небуття правителі, падали імперії, зникали з карти держави, але вдячні нації пам’ятали і пам’ятають героїв, лицарів . В наш час теж є люди ,яких можна назвати джентельменами або лицарями нашого часу.

1 ведучий.  Тому другий конкурс має назву «Лицар сучасної України»». Запрошуємо хлопців звернути увагу на екран. Вам пропонується світлини людей,які є на нашу думку лицарями України. Потрібно назвати прізвище цієї людини, коротко описати ,чому ця людина є лицарем.

2 ведучий Оголошується «Конкурс  реклам». Сподіваємось, що пояснювати сутність поняття «реклама» немає сенсу, тож переходимо відразу до реклами. Запрошуємо всіх учасників на сцену.

1 ведучий. Третій конкурс «Народна мудрість». Складіть прислів’я про добро. Як ви їх розумієте? (додаток 2)

2 ведучий .Конкурс ситуацій.

Я вам зачитаю кілька ситуацій, а ви скажіть, як будете діяти в тому чи іншому випадку. (додаток 3)

  •        На вулиці ти ненароком когось штовхнув. Твої дії.

Умій вибачатись.

  •        Тобі потрібно запитати в мами дозволу піти на вулицю, а вона в цей час розмовляє по телефону. Як ти вчиниш?

Будь ввічливим.

  •        Ти побачив на вулиці покинуте кошеня. Воно налякане й дуже хоче їсти. Чи зможеш ти йому допомогти? «Незалежно від того, помітять твоє добро чи не помітять – Твори добро» (Ш.О.Амонашвілі).

Піклуйся про братів наших менших.

1 ведучий. Настала хвилююча, довгоочікувана  мить підведення підсумків. Запрошуємо конкурсантів на сцену.

2 ведучий. Слово надається голові журі для оголошення результатів.

(Оголошення результатів. Нагородження джентльменів)

1. Сер, ви звернули увагу, які прекрасні сьогодні всі пані та панянки?

2. Так,  особливо ці молоді  панянки.  У них надзвичайно гарні  спіднички.

3. Можливо вони причепурились, щоб нам сподобатись?

Дівчинка: О, як ви здогадались джентльмени? Справді ми готові танцювати прекрасний вальс.

(Хлопці запрошують дівчат до вальсу ).

4. Сер! Що це у вас?

( показує на «усмішку», яка висить у нього н шиї).

5. Це - усмішка. Вона з'явилася після виконання чудового танцю. Але ви зверніть увагу: у нашому колі усмішок дуже багато.

6. То ж давайте подаруємо на пам'ять наші усмішки всім присутнім, (хлопчики дарують саморобні «усмішки» всім жінкам і дівчатам).

Усі разом виконують під фонограму пісню «Усмішка».

 

 

 

 


Додаток 1

Конкурс «Візитка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 3

Розв’язати ситуації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 2

 

Складіть прислів’я про добро. Як ви їх розумієте?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
9 квітня
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку