28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Святкові батьківські збори

Про матеріал
Святкові батьківські збори проводяться з метою згуртування класного колективу як батьків так і дітей. Цікаві сценки, вірші, гуморески,дотепні жарти. Пісні виховують повагу і шану до дорослих членів родини..Діти краще піцзнають один одного,знайомляться з членами сімей своїх однокласників.
Перегляд файлу

«Мій клас – моя родина»

МЕТА: виховувати любов і повагу до найближчих людей – батька й матері, бажання допомагати їм, вчити всіх членів сім’ї співпрацювати, надавати допомогу один одному, учити бути уважними, чесними, завжди пам’ятати місце , де народився, рідну оселю; формувати почуття обов’язку перед батьками, розвивати творчі здібності дітей.

ОБЛАДНАННЯ: святково прибрана класна кімната, плакати «Сонечко маминої любові» та «Квітка допомоги мамі», роздатковий матеріал, вислови про родину.

ХІД ЗАХОДУ

Сценка «Прикмети» 

  • Привіт!
  • Давно не бачились!
  • Слухай, а ти на прикметах знаєшся?
  • Та трохи !
  • Тоді скажи, що значить, коли праве око свербить?
  • Кажуть, плакатимеш!
  • А коли ліве?
  • Будеш радіти!
  • А коли права рука свербить ?
  • Це до гостей!
  • А ліва?
  • Гроші одержиш, чи подарунок!
  • А коли права нога?
  • Слухай, а ти не пробував помитися?
  • Добре, я  спробую. А що це означає, що так багато людей зібралося?
  • Це означає, що сьогодні батьківські збори!
  • І не прості, а святкові!
  • То чого ми теревенимо?

Разом. Розпочинаємо збори!
ВЧИТЕЛЬ. Доброго дня, шановна родино! Щиро вітаємо усіх Вас на нашому святі! Сьогодні  у нас  святкові збори «Мій клас – моя родина».Родина, сім’я – це найдорожче для кожної людини. В родині людина робить свої перші кроки, звідси вона виходить у широкий світ. У сім’ї вона навчається любові і добра, у сім’ї вона вчиться шанувати свій рід, свою землю. На свято ми запросили матусь і татусів, дідусів і бабусь, для них ми присвячуємо найщиріші слова.

Пісня «Лагідні звертання»

 Є в нашій мові прекрасні звертання
Добрі та щирі, чудові слова.
Тими словами усяк без вагання
Маму найкращу свою назива.

 Мамо, матусенько, мамочко, ненько,
Матінко, усміх твій ніжний ловлю.
Мамочко рідна, моя дорогенька,
Я над усе тебе в світі люблю!

Я і до тата умію звертатись,
Хочу в словах передати тепло,
Щоб мій татусь міг частіше всміхатись,
І щоб в душі його сонце жило!

Татку,татусеньку, таточку, тату,
Найкращого в світі немає навкруг!
Татоньку, хочу тебе обійняти –
Ти мій порадник, заступник і друг.

 Я до бабусі з любов’ю звертаюсь:
Бабцю, бабуню. Бабусю моя!
І до бабусиних рук притуляюсь,
Так відчуваю в них лагідність я.

І до дідуся іду по науку:
Діду, дідуню, навчи в світі жить.
Він на голівку кладе свою руку,
Голос сріблястим струмочком бринить.

 Слово чарівне! Яка в ньому сила!
Скажеш з любов’ю – і радість росте!
Слово ласкаве народжує крила –
Ви не забудьте ніколи про це!

Донечку, синку, сестрице, братусю,-
Дружна, велика, весела сім’я!
Таточку, мамочко, бабцю, дідусю,-
Мій оберіг і родино моя!

УЧЕНЬ. Рідні мами, рідні тата,
Любі гості, вчителі!
Ми вітаєм вас на святі,
Раді вам, що прибули.
Ми вас любим щиро-щиро,
Вам бажаєм щастя й миру.

УЧЕНИЦЯ. Ви нас теж любіть, рідненькі,
Бо ми діти дорогенькі,
Хочем бути на вас схожі,
І як ви, такі ж хороші.
Хай же наше добре слово
Розквітає веселково.

Діти на дошці формують «Сонечко маминої любові».

ВЧИТЕЛЬ. Сім’я – яке прекрасне слово, воно несе в собі багату спадщину. Кожна сім’я має своє коріння.  А зараз кожна сім’я отримає частину прислів’я – ваше завдання закінчити його.

1. Шануй батька і неньку - / буде тобі скрізь гладенько.
2. Добрі діти – батькам вінець, а / злі діти – батькам кінець.
3. Яке дерево – такі й квіти, які / батьки – такі й діти.
4. Який дуб – такий тин, який / батько – такий син.
5. Який кущ – така й калина, яеа / мати – така й дитина.
6. Сім’я без батька, як / хата без даху.
7. Хто батька-матір зневажає, той / добра не знає.
8. Яке дараво, такі в нього квіточки, які / батьки, такі в них діточки.
9. Добре дитині, коли / добрі батько й матір.
10. При сонці тепло, при / матері тепло.
11. Яка сім’я, / такий і я.
12. Як мати рідненька, то й / сорочка біленька.
13. Як не навчиш дитину в пелюшках. То / не навчиш і в подушках.
14. Малі діти не дають спати, а / великі жити.

Діти формують на дошці «Квітку допомоги мамі»

ВЧИТЕЛЬ. Мабуть, у кожній родині люблять жартувати, якою б засмученою не була людина, та, почувши дотепний жарт, вона обов’язково посміхнеться. Давайте послухаємо гуморески, які нам підготували родини.

ГУМОРЕСКА 1. (Батько, син).
- А ти татку, в школі вчився?
- Учився, Сергійку.
- А то правда, що ти, татку,
Був одержав двійку?
- Було таке, траплялося...
Малий засміявся:
- Тоді мама правду каже,
Що я в тебе вдався.

ГУМОРЕСКА 2. (Дідусь, бабуся).
Зубрить дід англійську мову,
Хоч йому вже близько ста.
З словником казки дитячі
Помалесеньку чита:
- Пліз, гет май шюз, мен дід, бабо! –
Раз повів він мудру річ.
Баба злиться: що це значить?
- Постав валянки у піч.
Вранці баба діда будить:
- Гей, о’кей! Шурлей-мурлів!
Дід питає: - Що то значить?
- Правий валянок  згорів.

ГУМОРЕСКА 3. (Мати, батько).
Мати шиє, поруч сидить батько і дає поради:
- Не поспішай, візьми трохи вліво, пильнуй, щоб голка була від краю на пів-сантиметра...
- Ти що здурів? Ти ж зовсім не вмієш шити, а вчиш мене?!
- Але ж і ти не вмієш водити машину, а постійно вчиш мене, коли я за кермом.

ГУМОРЕСКА 4. (Батько, донька).
На дивані сидить тато, розгадує кросворд. Входить донька.
- Тату, допоможи розв’язати задачу.
- Прийде мама - допоможе.
Донька виходить, знову входить.
- Тату, там на кухні кран прорвало, вода тече.
- Прийде мама - відремонтує.
Донька виходить, батько встає. Водить носом, входить донька.
- Що це паленим пахне?
- А, на кухні білизна горить.
- А чому ж ти мовчиш?
- Прийде мама – погасить.

ВЧИТЕЛЬ. Дякуємо родинам за дотепні гуморески.

Пісня «Це чому?» (Виконують всі учні)

Учитель: Мами, подивіться на свої портрети. Які ви вродливі – жоден діамант не зрівняється з вами. Портрети не підписані. Впізнайте себе, будь ласка. Будемо вважати вдалими майстерно виконаними ті роботи, на яких мами впізнали себе.

Конкурси для мам.

А зараз ми перевіримо, чи справді мами  і діти добре знають один одного.

  1. «Упізнай голосок»

Мама, відвернувшись, повинна впізнати голос своєї дитини, яка гукає: - Ау-ау!

  1. «Мамині руки»

Впізнати маму по руці із зав’язаними очима.

  1. «Чи добре знаєте своїх матусь»

Відповідають діти усно.

  • Коли у мами день народження?
  • Які очі у мами?
  • Якого кольору волосся?
  • Що мама готує найсмачніше?
  • Яка улюблена пісня мами?
  • Які квіти найбільше любить мама?
  • Якщо в кафе мамі запропонували одну із страв на вибір піцу чи морозиво, то що вибере мама?
  • Що більше любить мама, наприклад, зефір чи вафлі?
  • Припустимо, що твоя мама виграла путівку за кордон, і їй пропонують на ввибір гірськолижний курорт або відпочинок на березі теплого моря. Яку путівку вибере мама?
  1. «Чи  добре батьки знають своїх дітей»
  • Улюблений колір вашої дитини.
  • Імена трьох найближчих друзів вашої дитини.
  • Найулюбленіший предмет вашої дитини.
  • Улюблений мультфільм.
  • Що проситиме ваша дитина, коли їй ні в чому не6 буде відмовлено?

 

 

Сценка

Дорогі і батьки і гості, давайте хоч на мить спробуємо побувати акторами. Прошу на сцену…

Театр-експромт (12 осіб)

(роздають усім раніше заготовлені аркуші з написами ролі)

Дійові особи:

Дуб

Вітерець

Пташка

Квіточки (2)

Метелики (2)

Сонце

Кіт

Ведмдь

Куліси (2)

Куліси відкриваються.

У деякому царстві, у деякій державі , серед величезного острова стояв величезний дуб. З усіх боків його обдував легенький вітерець. Але іноді вітер лютував і дув дуже сильно, від цього дуб схилявся на всі боки і махав величезними гілками. Одного разу, пролітала повз пташка, і голосно крикнула «чик-чирик». Дуб поставив свою могутню гілку і пташка сіла на неї. Коли вона подивилася вниз, то побачила, що кругом розпустилися квіточки і навколо них пурхали метелики. Високо в небі світило яскраве усміхнене сонце. Ніщо не віщувало біди. Але раптом величезний ледачий кіт став підкрадатися до дуба на своєму товстому пузі. І ось він зробив стрибок і схопив пташку за крильце.  Жалібно зачирикала пташка. На весь ліс пролунав її голос. І на виручку їй  з хащів лісових вийшов величезний ведмідь. І як заричить. Злякавшись, кіт випустив пташку і сам заліз на найвищу гілку дуба. Ведмідь ще раз загарчав для більшого залякування і пішов геть. За ним полетіла щаслива пташка, дружно заплескали в долоні квіточки метелики  почали кружляти навколо дуба.

Куліси закриваються.

Гра з бабусями «Так чи ні»

  • Як бабусі знають своїх онуків. (Стають спинами один до одного. Спочатку дитина кивком голови відповідає, а потім бабуся відповідає вголос.)
  1. Чи любить ваша онука манну кашу?
  2. Чи миє посуд ваша онука?
  3. Чи любить чистити зуби?
  4. Чи застеляє вранці ліжко?
  5. Чи любить читати книжки?

Конкурс «Молокососи»

Конкурс «Захисники вітчизни»

Дві команди: чоловіки та хлопчики з мамами. Хто швидше виконає шикування:

  • За зростом
  • За розміром взуття
  • За кольором волосся, від світлого до темного
  • За алфавітом першої літери імя.

Конкурс «Сіамські близнюки»

Намалювати портрет дитини разом (на ватмані дві прорізі для рук, в одну – рука мами, а у другу - тата).

Конкурс «Обід»

На писані назви страв салат «Олів’є», салат «Оселедець під шубою», салат «Вінегрет» бутерброди з ковбасою, бутерброди з рибою, бутерброди з овочами, суп «Розсольник», борщ. Кожній команді пропонується підібрати картки з назвою потрібних інгредієнтів для приготування страв.

Картки:

 

Варена картопля, варена морква, ковбаса, огірки, цибуля, варені яйця, сметана, майонез зелений горошок.

 

Варена морква, варена картопля, варений буряк огірки, цибуля, рослинна олія.

 

Варений буряк, зелений горошок.

 

Хліб, майонез, ковбаса.

 

Хліб, масло, риба, часник..

 

Хліб, майонез, помідори, огірки.

 

Мясо, картопля, солоні огірки, морква, цибуля, крупа.

 

Мясо, картопля, буряк, морква, цибуля, капуста, помідори.

 

УЧЕНИЦЯ 1. Ну от і все, ця зутріч – як урок,
Прийшла так швидко, пам’ять відновилась,
І, як в дитинстві, продзвенів дзвінок.
Як добре, що ми всі зустрілися!

УЧЕНИЦЯ 2. Дозвольте сьогодні усім побажати
Багато хороших і сонячних літ,
Дідусям і татам, бабусям і мамам,
Братам і сестричкам. Палкий наш привіт.

ВЧИТЕЛЬ. От і добігає кінця наші святкові збори. Я щиро вдячна всім, хто знайшов час і прийшов до нас у гості, всім, хто взяв активну участь у підготовці і створенні нашого свята. Сподіваюся, що такі свята стануть традицією нашої великої родини, адже, школа є також частинкою цієї родини. А закінчити хочу такими словами:
Хай наш незвичайний сімейний урок
Для вас усіх буде, як свято.
Нехай всі родини, як пишний вінок,
Щастям барвистим будуть багаті.
Бабусю шануйте та дідуся,
Мамусю любіть і тата,
Нехай родина дружна уся
Буде на радість завжди багата.
Хай тішиться внуками бабця та дід,
Хай тато та мама радіють дитині,
Хай буде, як дуб, могутнім ваш рід,
Хай злагода й мир запанують в родині!
Фінальна пісня «Сонечко»

ВЧИТЕЛЬ. На все добре! До нових зустрічей!

 

docx
Додано
6 березня
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку