Сценарій свята прощання з Букварем. Головні герої : Ведуча, діти,Буквар, Читанка, Українська мова, Івасик-Телесик, Мальвіна, Їжачок, Незнайко, Ведміль, Півник, Яблунька, Хлопчик в береті, Буратіно, Єнот, Зайчик, Равлик, дівчинка Українка, Червона Шапочка, хлопчик Юрась, літери алфавіту.
Бук вар
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ба тон
біл ка
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
бук ва
К К Х К К К К К
С С С С О С С С
Е Р Е Е Е Е Е Е
Н Н Н Н Е Н Н Н
Зелено, зелено в нашому дворі,
Яснеє сонечко світить угорі.
Яснеє сонечко дивиться в віконечко,
Узяли у руки ми наші букварі. (Двічі)
Весело, весело завжди нам бува.
Кожен букварика радо відкрива.
Ми їх вивчаємо, літери складаємо,
І вчимось читати ми перші слова. (Двічі)
Вересень, вересень стане на порі,
Підем до школи ми – юні школярі.
Яснеє сонечко гляне у віконечко,
В класі ми розкриємо наші букварі. (Двічі)
Буква В
Входить ведмідь.
Загадки
1. Крил не маю, а гарно літаю. (Вітер)
2. Червоне коромисло через річку повисло.
(Веселка)
3. Що взимку в хаті замерзає, а на дворі — ні? (Вікно)
4. Який дикий звір любить мед та малину?
(Ведмідь)
Буква Л
Лисичка.
Загадки.
— Швидко скрізь цей птах літає, безліч комах поїдає. За вікном гніздо будує. Тільки в нас він не зимує. (Ластівка)
— В синім небі путь моя. Швидше всіх літаю я. Маю крила, хоч не птах. Люди звуть мене... (літак)
— Довгі ноги, довгий ніс, по болоту ходить скрізь. Хату свою на хаті має, жабам всім рахунок знає. (Лелека)
Буква М
З-за ширми з'являється Мальвіна.
Чистомовка.
Ведуча.
Ну, звичайно. Ось послухай, як у нас виходить.
Ма-ма-ма — Дома я сиджу... сама
Ам-ам-ам — хлопчик вдома сидить... сам
Му-му-му — молока налить... кому
Ум-ум-ум — ми не любим в класі... шум
Мі-мі-мі — ми співаєм ноту... сі
Ім-ім-ім — ми вже вчили цифру ... сім
Мо-мо-мо — ми морозиво... їмо
Ом-ом-ом — морозиво в нас просить... гном
Ми-ми-ми — дуже любим казки... ми
Им-им-им — дружити вміємо з будь... ким
Ме-ме-ме — а ведмедик любить... мед
Ем-ем-ем — в клас букварики... несем
Буква Н
Незнайко.
Ведуча. Здрастуй, Незнайку. А ти що тут робиш? Таким, як ти, тут місця нема, бо у нас всі можугь назватися тільки Знайками.
Незнайко. Не вірю, не вірю! Не вірю!
Ведуча. А ти сам можеш повірити і переконатися. Питай, що хочеш.
Незнайко. Ну, добре. Чи вміють ці малюки продовжувати речення? Я буду починати, а вони нехай закінчують.
- Щоб усі вас поважали,щоб любили і пишались, не багато і не мало – треба знати 10 правил.
Читає правила по черзі
1.Як прокинувся – вставай , ліні волі … (не давай).
2.Квіточку роса умила, а тебе умиє… ( мило ).
3.Але ти не поспішай,подивись спочатку,чи не чого не забув, чи в портфелі все… (в порядку).
4.І дивись – не барись , в школу швидко … (мчись).
5.В школі, в класі не брудни , сміття бачиш … ( прибери).
6.Не носи в кишені жуйки, крейду , яблука і булки, кнопки, цвяхи сірники, а носи… (носовички).
7.Будь охайним завжди сам , уникай дірок і … ( плям).
8.Дома близьким не груби, менших захищай … (завжди).
9.Щоб тобою всі пишались ,перехожі озирались,так роби , щоб люди звикли – ти в усьому завжди … ( приклад ).
10.Скільки в небі світить ясних зірок,стільки в щоденнику повинно бути … (дванадцяток).
Незнайко. От тепер повірив. Ви й справді гідні звання Знайків.
Ведуча. Ти, Незнайку, не сумуй, давай краще з нами іди на навчання, то й тебе перестануть називати Незнайком.
Незнайко. А можна? Тоді гаразд. Ось вам моя літера.
Буква О.
Олівець-малювець.
Ведуча. Щоб отримати літеру О вам потрібно закреслити в кожному рядку зайву літеру.
К К Х К К К К К
С С С С О С С С
Е Р Е Е Е Е Е Е
Н Н Н Н Е Н Н Н
Підготувала і провела
вчитель початкових класів
Гончаренко Людмила Петрівна
(Виходять першокласники, святково одягнені).
Хлопчик 1: Є святкових днів багато
На листках календаря,
А між ними й наше свято —
Вшанування Букваря.
Дівчинка: День вітання і прощання —
Свято перших букварів,
Перша сходинка зростання
Для найменших школярів.
Хлопчик: В путь щасливу і широку
Всіх виводить перший клас,
Від уроку, до уроку —
Чуєш, дзвоник кличе нас!
Дівчинка: Любі гості, мами й тати,
В нас — Букварикове свято.
Добре, що прийшли до нас
У гості в перший клас.
Хлопчик: Ми всіх гостей вітаємо
І дуже вам радіємо.
Усі вже букви знаємо,
Книжки читати вміємо.
Дівчинка: Ми всі вчимося залюбки.
Гартуємось, міцніємо.
Читаєм з захватом книжки
І про майбутнє мріємо.
(Дівчинка сидить і читає Буквар, а збоку лежить лялька).
Дівчинка: Я кинула ляльку
Сиджу і мовчу.
Ой, ніколи гратись,
Бо літери вчу!
(Підходить до дівчинки вчитель).
Вчитель: — Діанко, а скільки літер ти вже вивчила?
Дівчинка: — Ой, багато! Аж ЗЗ
Вчитель: — То ж на свято їх проси.
Дівчинка: — Шановні літери, ласкаво просимо на свято.
(Входять літери).
Учень: Нас 33, нас 33.
У нас міцна сім 'я,
Складаємо слова нові.
Від А до Я.
Учень: Ми мрію любимо й книжки,
Життя у нас буя.
Вчимося в школі залюбки
Від А до Я.
Учень: Знай рідну мову і вивчай,
Вона твоя й моя,
Та перш за все абетку знай
Від А до Я.
Вчитель: Де ви, друзі, всі живете?
Звідкіля так дружно йдете?
Літери: (разом) І великі, і малі,
Ми живемо в Букварі.
Вчитель: Скажіть, будь-ласка, шановні літери, а чи завітає Букварик до
нас на свято?
Літери: Завітає. Тільки треба його гарно попросити.
Вчитель: То попросіть.
Літери: Любий Букварику, ласкаво просимо до нас на свято!
(Заходить Букварик)
Буквар: Я мандрую по країнах,
Я з абеткою дружу,
І малечу, як зустріну,
Грамоти одразу вчу.
Учень: Ми літери відомі,
Ми всякому знайомі,
Але про кожну літеру
Ви знаєте не все.
Ми літери незвичні,
Ще й дуже симпатичні.
Бо кожна жарт чи віршика,
Чи казочку несе.
Учні читають вірші та виконують завдання на кожну літеру. Кожну пройдену літеру вчитель забирає і прикріплює на шнурок ззаді сцени. Вкінці вийде цілий алфавіт.
Буква А
А в алфавіті – найперша,
А а алфавіті - найлегша.
А іще ця буква А
І дзвінка, і голосна.
Цю букву знають всі на світі,
В неї – почесне місце в алфавіті,
Весела, гарна, гомінка
І найскромніша – буква А.
Буква Б
З – за ширми вибігає Буратіно.
Буратіно. А ось і я! Ось і я! Зі мною пісенька моя! Та зараз мені не до пісень. Мальвіна, це капосне дівчисько, дала мені завдання. Потрібно скласти слова із складів. А мені неохота! Стрибати, гуляти, веселитися хочеться. Прошу вас, друзі, допоможіть мені. Допоможете, то віддам вам букву Б.
( Діти із складів складають слова):
біл ка бук ва ба тон бджо ла Бук вар
Буратіно. (віддає букву Б). Молодці! Справилися і мені допомогли. От спасибі! Побіжу, похвалюсь Мальвіні.
Буква В
Входить ведмідь.
Ведмідь. А це літера моя. Вона така гарна. На крендельки подібна. Так і хочеться з'їсти. Та повинен вам віддати. Але ви спочатку загадки відгадайте. А щоб легше вам було відгадувати, підкажу: всі відгадки на цю букву починаються.
1. Крил не маю, а гарно літаю.
(Вітер)
2. Червоне коромисло через річку повисло.
(Веселка)
3. Що взимку в хаті замерзає, а на дворі — ні?
(Вікно)
4. Який дикий звір любить мед та малину?
(Ведмідь)
Ведмідь. Так, це я. І я мед дуже люблю. Піду, поїм.
(Віддає букву)
Буква Г.
Буква Г — як коса, що косар на плечі носить,
Траву в полі нею косять.
Де коса гуляла, голим поле стало.
Буква Ґ .
Буква Ґ відродилася знову,
Стала всім вона знайома.
Ґанок, ґава, дзиґа, грати,
Ґазда, ґрунт і ґелґотати.
За ширмою чути стукіт.
Буква Д.
Буква Д — як в лісі дім.
Живуть птахи дружно в нім.
Дядечко дятел і його дітвора,
Дрізд з діточками своїми двома.
За ширмою пробігає буква Е. За нею женуться лісові звірі.
Ведуча. Ой-ой! Це ж буква Е тікає від звірів. Біжи сюди швиденько, ми тебе врятуємо.
Буква Е.
Е-е-е! — сказала буква Е, —
Звір мене не здожене.
І, махнувши їм рукою, !
Е зробилася луною,
Е-е-е! — гукаємо у лісі.
— Е-е-е! — відгукується скрізь.
З-за ширми виходить Єнот.
Буква Є
Єнот. Я — звірятко, яке відоме вам з мультфільму. Впізнаєте, мене? Я дуже люблю спывати! Заспівайте, будь ласка, а я вам допоможу.
Діти співають пісню «Буквар». (Малішевський А.А.)
Буква Ж .
Жуки дзижчать в садочку літом,
По стежці жабка плиг та плиг!
Жоржини квітнуть жовтим цвітом,
Кружляють бджілки біля них.
Буква З
З-за ширми вистрибує Зайчик.
Зайчик. Я хочу привітати вас зі святом і віддати вам свою букву. Та попервах відгадайте загадку. Серед вас є відстаючі учні? А у нашім лісі є птиця. Назвіть її.
Яка у нашім лісі
Є відстала учениця?
Вона усе життя своє
Співати в півня вчиться.
Вчить його пісеньку вона,
Все зубрить рано й пізно.
Але чомусь і досі зна
Лиш половину пісні.
Діти. Зозуля.
Зайчик. Так, правильно. А що за пісню вона співає?
Діти. Ку-ку, а в півня — ку-ку-рі-ку.
Зайчик віддає букву З.
Буква И.
З- за ширми несміло з 'являється буква И.
И хороший голос має,
Але слів не починає.
Ти до неї підійди
І скажи їй: «Букво И,
Подивися, як розквітли
Наші ниви і лани».
Буква І
На дальному плані за ширмою видніється Івасик-Телесик на човні.
Ведуча. Цього героя казки впізнали певно всі.
Діти. Івасик-Телесик.
Ведуча. Ловить рибку Івасик-Телесик, та попалась на гачок йому потрібна нам буква. Давайте покличемо його з берега.
Всі.Івасику-Телесику, приплинь, приплинь до бережка. Твоя матінка прийшла, їстоньки, питоньки тобі принесла.
Івасик-Телесик. Чую, чую, що то голос не моєї матінки, та я якраз до вас і плив. Ось вам буква. А я попливу далі, треба рибки наловити побільше, щоб маму з татом нагодувати.
Буква І.
І підслухало розмову,
І з'єднало слово з словом.
І співає всі пісні —
І великі, і малі.
Над собою крапку носить,
І нічого в нас не просить,
Буква Ї
За ширмою їжачок несе на голочках букву Ї.
Ведуча. Ой, їжачок до нас у гості завітав. Давайте привітаємо його піснею.
Пісня «Букварик» Н.Май. (фонограма)
Їжачок. Гарна пісенька, отримуйте свою букву.
Буква Й
З-за ширми виходить хлопчик у береті.
Ведуча. Ей, малий, ти хто такий?
Буква Й. Я не хто, а буква Й.
Щоб мене не зплутать з И,
Я купив берет новий,
Не великий, не малий.
Подивіться, ось який!
Буква К.
Вранці Півник в курнику
Будить всіх: «Ку-ку-рі-ку!
Прокидайтеся, курчата,
Будем букву К вивчати».
Оце — Ж, а оце — К.
Цілий жук і півжука.
Буква Л
З-за ширми виглядає Лисичка-сестричка. Вона наспівує пісню «Я Лисичка, я сестричка».
Лисичка. Ось і тепер знайшла собі діло, завітала до вас у гості. І прийшла я не з пустими руками. В мене — чудодійна торбинка. Коли що в ній знайдеш: то курочку, то півника, то гусочку, а то якось собака там побував. Б-р-р... Аж згадувати моторошно. Та забалакалась я. Що ж тепер у цій торбинці? Лисичка одну за одною витягує загадки. .
— Швидко скрізь цей птах літає, безліч комах поїдає. За вікном гніздо будує. Тільки в нас він не зимує.
(Ластівка)
— В синім небі путь моя. Швидше всіх літаю я. Маю крила, хоч не птах. Люди звуть мене... (літак).
— Довгі ноги, довгий ніс, по болоту ходить скрізь. Хату свою на хаті має, жабам всім рахунок знає. (Лелека)
Лисичка. Візьміть свою літеру.
Буква М
З-за ширми з'являється Мальвіна.
Мальвіна. Впізнали мене? Я – Мальвіна, подруга Буратіно. Дуже я люблю тих, хто слухняний, дружелюбний. Люблю, коли букви і слова вимовляють чисто й чітко. А для цього є чистомовки. Вмієте їх складати?
Ведуча.
Ну, звичайно. Ось послухай, як у нас виходить.
Ма-ма-ма — Дома я сиджу... сама
Ам-ам-ам — хлопчик вдома сидить... сам
Му-му-му — молока налить... кому
Ум-ум-ум — ми не любим в класі... шум
Мі-мі-мі — ми співаєм ноту... сі
Ім-ім-ім — ми вже вчили цифру ... сім
Мо-мо-мо — ми морозиво... їмо
Ом-ом-ом — морозиво в нас просить... гном
Ми-ми-ми — дуже любим казки... ми
Им-им-им — дружити вміємо з будь... ким
Ме-ме-ме — а ведмедик любить... мед
Ем-ем-ем — в клас букварики... несем
Мальвіна. А речення умієте складати? Зараз перевірю. Впораєтеся – отримаєте літеру М.
Учні 1 класу складають речення з частин.
Буква Н
З-за ширми вискакує Незнайко.
Ведуча. Здрастуй, Незнайку. А ти що тут робиш? Таким, як ти, тут місця нема, бо у нас всі можугь назватися тільки Знайками. ,
Незнайко. Не вірю, не вірю! Не вірю!
Ведуча. А ти сам можеш повірити і переконатися. Питай, що хочеш.
Незнайко. Ну, добре. Чи вміють ці малюки продовжувати речення? Я буду починати, а вони нехай закінчують.
- Щоб усі вас поважали,щоб любили і пишались, не багато і не мало – треба знати 10 правил.
Читають правила по черзі
1.Як прокинувся – вставай , ліні волі …(не давай).
2.Квіточку роса умила, а тебе умиє…( мило ).
3.Але ти не поспішай,подивись спочатку,чи не чого не забув, чи в портфелі все… (в порядку).
4.І дивись – не барись , в школу швидко …(мчись).
5.В школі, в класі не брудни , сміття бачиш … ( прибери).
6.Не носи в кишені жуйки, крейду , яблука і булки, кнопки, цвяхи сірники, а носи…( носовички).
7.Будь охайним завжди сам , уникай дірок і …( плям).
8.Дома близьким не груби, менших захищай … (завжди).
9.Щоб тобою всі пишались ,перехожі озирались,так роби , щоб люди звикли – ти в усьому завжди …( приклад ).
10.Скільки в небі світить ясних зірок,стільки в щоденнику повинно бути …(дванадцяток).
Незнайко. От тепер повірив. Ви й справді гідні звання Знайків.
Ведуча. Ти, Незнайку, не сумуй, давай краще з нами іди на навчання, то й тебе перестануть називати Незнайком.
Незнайко. А можна? Тоді гаразд. Ось вам моя літера.
Буква О.
Олівець-малювець.
Олівці-малювці
В зошиті танцюють:
Огірок і садок,
Окунця і ставок
Оленці малюють.
Ведуча. Щоб отримати літеру О вам потрібно закреслити в кожному рядку зайву літеру.
К К Х К К К К К
С С С С О С С С
Е Р Е Е Е Е Е Е
Н Н Н Н Е Н Н Н
Буква П.
За ширмою появляється Півник.
Півник. Ку-ку-рі-ку, юні друзі, вітаю вас! Чи всі зранку почули мій спів, не проспали на свято?
Ведуча. Дякуємо тобі. Півнику, що співав рано-ранесенько і розбудив усіх. Та здається мені, ти чимось стурбований? Чи когось шукаєш?.
Півник. Шукаю. Чи не бачили ви тут Подоляночку?
Ведуча. А давайте ми зараз пошукаємо її в хороводі.
Хоровод «Подоляночка».
Буква Р.
З – за ширми виповзає Равлик з ранцем
Ведуча. Ой, дивіться, хто до нас повзе. Дивно, чому ж це Равлик з ранцем. До цих пір, як мені відомо, ранців Равлики не носили, а тільки хатки свої. Равлику, чому ти з ранцем?
Равлик. Всі ранком в школу з ранцями ідуть. І мені хочеться, радо б в школу я пішов, та мене не беруть. Хай хоч ранець поношу. А в ранці я приніс вам букву.
Буква С.
Спить старий сердитий сом,
Сниться сому сьомий сон.
Сонце пестить поплавок,
Сом сопе на весь ставок.
Буква Т.
Тепер весна. Тарасів тато
На тракторі в степу весь час.
Як тато, трактористом стати
Також збирається Тарас.
Буква У.
З-за ширми з являється дівчинка-Українка в національному одязі.
Українка.
Українка я маленька.
З України батько й ненька.
На Вкраїні вся родина.
Всім нам мати — Україна.
Люблю я букву У, бо з неї починається назва держави, в якій я і ви народилися і живемо. Я знаю, ви любите Україну, її традиції, пісні, танці. Чи не так?
Пісня «Це моя Україна»
Буква Ф.
Всім відомо без підказки
Буква Ф — як ключ від казки."
Нізащо його від нас
Не відніме Карабас.
Буква Х.
Буква Х все ходить, ходить,
Місця собі не знаходить.
Зупинися , букво Х,
Не роби з себе сміха.
Буква Ц.
Цапок водицю п'є з цеберка,
Скубе травицю на лужку.
Солодкий цукор чи цукерка —
Це теж цапкові до смаку.
З – за ширми виходить Червона Шапочка в шкільній формі з букварем у руці.
Буква Ч і Ш.
Червона Шапочка. Здрастуйте, любі друзі! Я дуже рада за вас. Ви вже майже рік провчилися у школі, закінчуєте перший клас. Я також хочу. Бо знаю, що там добре, весело, можна погратися. А чого вчать у школі?
Пісня „ Вчать у школі”
Червона Шапочка. А чи зможете скласти слова: щиро, щедро, школа? Ось вам букви Ш і Щ для цього.( Діти складають слова)
Буква ь.
М’який знак.
Це не шість. М’який це знак!
Це повинен знати всяк.
Він у слові „ олівець”
Забігає у кінець.
Буква Ю.
З –за ширми виходить хлопчик Юрасик.
Знаю ви гарно вчились цілий рік. Навчились читати, писати, рахувати. А ребуси розгадувати вмієте ?
________________________________________
Буква Я.
З – за ширми виростає Яблунька з яблучками.
Яблунька. Ось так яблука - повні соку солодкого,
Руку простягніть і яблучко зірвіть.
Став вітер гілочку качати,
І важко яблучко дістати.
Та яблучка ці не прості.
На них букви золоті.
Яблучка зірвете й слово ви складете.
( Діти зривають яблука і складають слово ШКОЛЯРІ )
Ведуча :
Веселе місто «Алфавіт».
В нім кожне слово – цілий світ.
В нім кожна літера жива –
Із них складаються слова.
Ви розпізнати їх зуміли?
Запам’ятали? Зрозуміли?
Тоді до зустрічі в книжках.
Бажає вам щасливих літ
Веселе місто «Алфавіт».
1 учень:
Недавно – дуже дивно –
Здавалося мені:
І як писати рівно
Ці літери трудні?
2 учень:
Сонце світлі зайчики
Сипле у шибки.
Кришать крейду пальчики,
Пишуть палички.
3 учень:
І навіть з паличками
Я впоратись не міг.
Криві та з карлючками,
Ну, просто , як на сміх…
Пишу – виходить криво.
Неначе пада вбік.
А потім, як на диво,
Писав ,писав і звик.
4 учень :
Старався я немарно,
Кривиль ніде нема.
І ручка пише гарно,
І виписує сама.
І літеру, і кому
Я можу написать
І вже несу додому
Похвалу «Молодець».
1 учень:
Добре нам читається,
Вчителька всміхається,
А як хтось не знає –
Хмуриться вона.
2 учень :
Дивлюсь я в Букварик
Та й думку гадаю:
Я ж славний школярик,
Чудово читаю.
О,дякую,Боже,що розуму дав, -
Всі тридцять три букви
Я запам’ятав.
3 учень:
В мене дома є підмога.
Труднощів я не боюсь,
Бо зі мною допомога :
Мама і рідний мій татусь!
4 учень:
От батьки в нас молодці!
Держать міцно нас в руці.
Просим вас не відпускати,
Щоб всю школу не злякати!
Ведучий.
Від першого вересня і до сьогоднішнього дня з нами були наші батьки, вони допомагали нам вчитися . Вони будуть з нами поруч ще 11 шкільних років і все життя. Побажаємо їм сили і наснаги.
Діти.
І вам, шановнії батьки,
Спасибі хочемо сказати
За ночі ті, що недоспали,
Коли задачі ви рішали.
За вірність прикладів і вправ,
І за малюнки з малювання –
Тут кожен батько участь брав.
Це перший крок,
Попереду ще 11 років,
Отож, навчайтеся, батьки,
І кожен день робіть уроки !
Цей рік непомітно зовсім пролетів,
І всі підросли ми, дорослими стали.
А попереду ще стільки днів,
Відкриття і нові п’єдистали.
Буквар: Всі літери прочитані,
Усіх їх — 33.
Тепер всіх вас учитимуть
Підручники нові.
(Входить Читанка, Рідна мова).
Читанка :
Я ваша перша читанка,
Красива в мене свитонька –
Цікаві сторінки ,є вірші та казки.
Хай збудуться всі побажання хороші,
Я вас в далеку дорогу запрошую .
Буду ще довго потрібною вам,
Потім колегам своїм передам.
Українська мова:
Як найчарівніша колискова
Плекає з дитинства вас рідна мова.
То піснею злине , то гарною казкою,
То словом докори, то ніжною ласкою,
Під мамине слово ви виросли нишком,
Шануйте , малята цю добру книжку!
Буквар.
Цих діток я прошу навчати
Того, що знаєте самі,
А вас прошу не лінуватись
І вчить уроки день при дні.
І берегти книжки –
Віднині найперші друзі вам вони.
Всі разом.
Обіцяємо не лінуватись,
На “ відмінно” і “ добре” навчатись.
Діти:
Ось і прочитана сторінка,
Котра вінчає нашу книгу,
В ній і зайчик, і ялинка,
І перший пролісок з-під снігу.
І ще цікавого багато –
Про землю рідну, хліб, калину,
Як треба матір шанувати,
І як любити Україну.
Ми завтра підем знов до школи,
Бо у знаннях краса і сила.
Та не забудемо ніколи,
Що нам ця книжка світ відкрила.
Вчитель: Дуже весело гуляти
Нам на святі Букваря,
Та прощатися із святом
Нам пора уже, пора!
Свято наше закінчилося, та спогади про нього будуть з нами усе життя.
(Звучить спокійна музика, батьки вручають дітям подарунки і т.ін.).
Букварик:
Ну що ж, давайте попрощаймось…
Сьогодні вже в останній раз.
Нехай ми з вами розлучаймось,
Та пам’ятайте повсякчас:
Мої уроки – найпростіші,
Вони вели вас по казках,
Тепер ви друзі – найщиріші!
Бо ваша сила – у словах…
Ви вмієте пісень співати,
Виразно віршики читати,
Навчились навіть танцювати,
Та головне – допомагати!
Я вдячний вам за порятунок,
І за красиве свято це,
Прийміть й від мене подарунок –
Нехай він щастя вам несе!
«КВІТКА»
Букварик дарує дітям велику квітку з 11-ма кольоровими пелюстками
Букварик:
Квітку цю чарівну я вам подарую.
З нею в клас із класу впевнено крокуйте.
Кожен рік бажання щирі загадайте
І мерщій від квітки пелюстку відривайте!
І як торкнеться пелюстка землі,
Реальними стануть бажання оті!
Діти:
– Дякуємо!
Діти відривають пелюстку і разом з глядачами промовляють чарівні слова:
Лети, лети, пелюсточко,
Всім щастя принеси,
Лишень торкнешся рідної
Ти матері-землі!
Букварик:
Що ж, так і буде, як ви загадали,
Ну а мені вже час іти…
Нехай завжди мене гортають
Дитячі пальчики малі,
Хай нові знання здобувають
Завжди маленькі першачки!
А ви без мене не сумуйте.
Ось ваша подружка нова –
Така чарівна, кольорова
Сестричка-Читанка моя!
Читанка (звертаючись до Букварика):
Тепер продовжувати буду
Я твою справу нелегку.
Та обіцяю – не забудуть
Цю діти казку чарівну!
Віднині будеш серед книг
На місці першому стояти.
Ти – найдорожчий від усіх,
Бо ти навчив дітей читати!
Читанка (звертаючись до директора):
Здається, сказано усі слова...
На рік ми стали всі мудріші...
Стежина нас сюди вела...
Тепер вона вже значно ширша!
І ми сміливо робим крок
У три нові чарівні роки,
І поспішаєм на урок –
Зі мною буде все нівроку!
Та перш, ніж подорож почать,
Почуть повинні настанову,
Тож хочу слово передать
Тому, хто головує в школі.
Слово надається директору школи
Директор: (слова директора)
Вручає дітям дипломи.
Ведуча:
- Шановні вчителі, батьки, гості нашого сьогоднішнього свята ! Ось і переглянули перші кроки своїх дітей у Країні Знань . Ви побачили , що діти дружать з гумором,співають , танцюють. Навчилися читати, писати, спілкуватися рідною мовою. Батьки, милуйтеся своїми дітьми і радійте кожному кроку своєї дитини в школі і в житті.
1