Свято для 1 класу "Прощавай, Букварику!"

Про матеріал

Сценарій свята прощання з Букварем. Головні герої : Ведуча, діти,Буквар, Читанка, Українська мова, Івасик-Телесик, Мальвіна, Їжачок, Незнайко, Ведміль, Півник, Яблунька, Хлопчик в береті, Буратіно, Єнот, Зайчик, Равлик, дівчинка Українка, Червона Шапочка, хлопчик Юрась, літери алфавіту.

Перегляд файлу

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 http://bukashka.org/wp-content/2010/01/yabloko.jpg       http://bukashka.org/wp-content/2010/01/yabloko.jpg

http://bukashka.org/wp-content/2010/01/yabloko.jpg       http://bukashka.org/wp-content/2010/01/yabloko.jpg

http://bukashka.org/wp-content/2010/01/yabloko.jpg       http://bukashka.org/wp-content/2010/01/yabloko.jpg


 Бук вар

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 ба  тон

 біл    ка

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 бук   ва

 

К   К   Х   К   К   К   К   К

 

С   С   С   С   О   С   С   С

 

Е   Р   Е   Е   Е   Е   Е   Е

 

Н  Н   Н   Н   Е   Н   Н   Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу


 

Перегляд файлу

 

 

Зелено, зелено в нашому дворі,
Яснеє сонечко світить угорі.
Яснеє сонечко дивиться в віконечко,
Узяли у руки ми наші букварі. (Двічі)

Весело, весело завжди нам бува.
Кожен букварика радо відкрива.
Ми їх вивчаємо, літери складаємо,
І вчимось читати ми перші слова. (Двічі)

Вересень, вересень стане на порі,
Підем до школи ми – юні школярі.
Яснеє сонечко гляне у віконечко,
В класі ми розкриємо наші букварі. (Двічі)

 

Перегляд файлу

   Буква В

Входить ведмідь.

Загадки

1. Крил не маю, а гарно літаю.   (Вітер)

2. Червоне коромисло через річку повисло.

                                                      (Веселка)

3. Що взимку в хаті замерзає, а на дворі — ні?                                                   (Вікно)

4. Який дикий звір любить мед та малину?

                                                      (Ведмідь)

 

         Буква  Л

  Лисичка.

Загадки.  

— Швидко скрізь цей птах літає, безліч комах поїдає. За вікном гніздо будує. Тільки в нас він не зимує.                    (Ластівка)

— В синім небі путь моя. Швидше всіх літаю я. Маю крила, хоч не птах. Люди звуть мене...                                   (літак)

— Довгі ноги, довгий ніс, по болоту ходить скрізь.  Хату свою на хаті має, жабам всім рахунок знає.                              (Лелека)

 

 

 

         Буква М

З-за ширми з'являється Мальвіна.

Чистомовка.

 Ведуча.

Ну, звичайно. Ось послухай, як у нас виходить.

 Ма-ма-ма — Дома я сиджу...                   сама

 Ам-ам-ам — хлопчик вдома сидить...      сам

 Му-му-му — молока налить...                кому

 Ум-ум-ум — ми не любим в класі...       шум

 Мі-мі-мі — ми співаєм ноту...                     сі

 Ім-ім-ім — ми вже вчили цифру ...           сім

 Мо-мо-мо — ми морозиво...                      їмо

 Ом-ом-ом — морозиво в нас просить... гном

 Ми-ми-ми — дуже любим казки...             ми

 Им-им-им — дружити вміємо з будь...    ким

 Ме-ме-ме — а ведмедик любить...            мед

 Ем-ем-ем — в клас букварики...            несем

 

 

 

 

 

 

 

 

Буква Н

 Незнайко.

Ведуча. Здрастуй, Незнайку. А ти що тут робиш? Таким, як ти, тут місця не­ма, бо у нас всі можугь назватися тільки Знайками.

Незнайко. Не вірю, не вірю! Не вірю!

Ведуча. А ти сам можеш повірити і переконатися. Пи­тай, що хочеш.

Незнайко. Ну, добре. Чи вміють ці  малюки продовжувати речення? Я буду починати, а вони нехай закінчують.

 - Щоб усі вас поважали,щоб любили і пишались, не багато і не мало – треба знати 10 правил.
 

Читає правила по черзі
 

1.Як прокинувся – вставай , ліні волі …                         (не давай).
2.Квіточку роса умила, а тебе умиє…                                 ( мило ).
3.Але ти не поспішай,подивись спочатку,чи не чого не забув, чи в портфелі все…                                                                 (в порядку).
4.І дивись – не барись , в школу швидко …                        (мчись).
5.В школі, в класі не брудни , сміття бачиш …              ( прибери).
6.Не носи в кишені жуйки, крейду , яблука і булки, кнопки, цвяхи сірники, а носи…                                                             (носовички).
7.Будь охайним завжди сам , уникай дірок і …                    ( плям).
8.Дома близьким не груби, менших захищай …                (завжди).
9.Щоб тобою всі пишались ,перехожі озирались,так роби , щоб люди звикли – ти в усьому завжди …                                       ( приклад ).
10.Скільки в небі світить ясних зірок,стільки в щоденнику повинно бути …                                                                           (дванадцяток).
 

Незнайко. От тепер повірив. Ви й справді гідні звання Знайків.

Ведуча. Ти, Незнайку, не сумуй, давай краще з нами іди на навчання, то й тебе перестануть називати Незнайком.

  Незнайко. А можна? Тоді гаразд. Ось вам моя літера.

 

 

 

 

 

 

        Буква О.

Олівець-малювець.

Ведуча. Щоб отримати літеру О вам потрібно закреслити в кожному рядку зайву літеру.

                                                              К  К  Х  К  К  К  К  К

                             С  С  С  С  О  С  С  С

                             Е  Р  Е  Е  Е  Е  Е  Е

                             Н  Н  Н  Н  Е  Н  Н  Н

 

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

                                                                          Підготувала і провела

                                                                         вчитель початкових класів

                                                         Гончаренко Людмила Петрівна

 

 

 

(Виходять першокласники, святково одягнені).

Хлопчик 1:          Є святкових днів багато

На листках календаря,

А між ними й наше свято —

Вшанування Букваря.

Дівчинка:            День вітання і прощання —

Свято перших букварів,

Перша сходинка зростання

Для найменших школярів.

Хлопчик:              В путь щасливу і широку

Всіх виводить перший клас,

Від  уроку, до уроку —

Чуєш, дзвоник кличе нас!

Дівчинка:             Любі гості, мами й тати,

В нас — Букварикове свято.

Добре, що прийшли до нас

У гості в перший клас.

Хлопчик:              Ми всіх гостей вітаємо

І дуже вам радіємо.

Усі вже букви знаємо,

Книжки читати вміємо.

Дівчинка:             Ми всі вчимося залюбки.

Гартуємось, міцніємо.

Читаєм з захватом книжки

І про майбутнє мріємо.

 

 (Дівчинка сидить і читає Буквар, а збоку лежить лялька).

Дівчинка:    Я кинула ляльку

                    Сиджу і мовчу.

Ой, ніколи гратись,

Бо літери вчу!

                  (Підходить до дівчинки вчитель).

 Вчитель:Діанко, а скільки літер ти вже вивчила?

 Дівчинка: — Ой, багато! Аж ЗЗ

 Вчитель: — То ж на свято їх проси.

 Дівчинка: — Шановні літери, ласкаво просимо на свято.

                   (Входять літери).

Учень:         Нас 33, нас 33.

У нас міцна сім 'я,

Складаємо слова нові.

Від А до Я.

Учень:        Ми мрію любимо й книжки,

Життя у нас буя.

Вчимося в школі залюбки

                     Від А до Я.

          Учень:         Знай рідну мову і вивчай,

Вона твоя й моя,

Та перш за все абетку знай

Від А до Я.

Вчитель:     Де ви, друзі, всі живете?

                     Звідкіля так дружно йдете?

Літери: (разом)       І великі, і малі,

                                Ми живемо в Букварі.

Вчитель:   Скажіть, будь-ласка, шановні літери, а чи завітає Букварик до

                    нас на свято?

Літери: Завітає. Тільки треба його гарно попросити.

Вчитель: То попросіть.

Літери: Любий Букварику, ласкаво просимо до нас на свято!

(Заходить Букварик)

Буквар:      Я мандрую по країнах,

Я з абеткою дружу,

І малечу, як зустріну,

Грамоти одразу вчу.

 Учень:        Ми літери відомі,

Ми всякому знайомі,

Але про кожну літеру

Ви знаєте не все.

Ми літери незвичні,

Ще й дуже симпатичні.

Бо кожна жарт чи віршика,

Чи казочку несе.

Учні читають вірші та виконують завдання на кожну літеру. Кожну пройдену літеру вчитель забирає і прикріплює на шнурок ззаді сцени. Вкінці вийде цілий алфавіт.

Буква А

А в алфавіті – найперша,

А а алфавіті - найлегша.

А іще ця буква А

І дзвінка, і голосна.

Цю букву знають всі на світі,

В неї – почесне місце в алфавіті,

Весела, гарна, гомінка

І найскромніша – буква А.

 Буква Б

З – за ширми вибігає Буратіно.

Буратіно. А ось і я! Ось і я! Зі мною пісенька моя! Та зараз мені не до пісень. Мальвіна, це капосне дівчисько, дала мені завдання. Потрібно скласти слова із складів. А мені неохота! Стрибати, гуляти, веселитися хочеться. Прошу вас, друзі, допоможіть мені. Допоможете, то віддам вам букву Б.

( Діти із складів складають слова):  

біл   ка   бук  ва       ба   тон      бджо  ла    Бук  вар

Буратіно.  (віддає букву Б). Молодці! Справилися і мені допомогли. От спасибі! Побіжу, похвалюсь Мальвіні.

  Буква В

Входить ведмідь.

Ведмідь. А це літера моя. Вона така гарна. На крендель­ки подібна. Так і хочеться з'їсти. Та повинен вам віддати. Але ви спочатку загадки відгадайте. А щоб легше вам бу­ло відгадувати, підкажу: всі відгадки на цю букву почина­ються.

1. Крил не маю, а гарно літаю.

(Вітер)

2. Червоне коромисло через річку повисло.

(Веселка)

3. Що взимку в хаті замерзає, а на дворі — ні?

(Вікно)

4. Який дикий звір любить мед та малину?

(Ведмідь)

Ведмідь. Так, це я. І я мед дуже люблю. Піду, по­їм. 

(Віддає букву)

                    Буква Г.

Буква Г — як коса, що косар на плечі носить,

Траву в полі нею косять.

Де коса гуляла, голим поле стало.

 

                    Буква Ґ .

Буква Ґ відродилася знову,

Стала всім вона знайома.

Ґанок, ґава, дзиґа, грати,

Ґазда, ґрунт і ґелґотати.

 

За ширмою чути стукіт.

 

                    Буква Д.

Буква Д — як в лісі дім.

Живуть птахи дружно в нім.

Дядечко дятел і його дітвора,

Дрізд з діточками своїми двома.

 

За ширмою пробігає буква Е. За нею женуться лісові звірі.

Ведуча. Ой-ой! Це ж буква Е тікає від звірів. Біжи сю­ди швиденько, ми тебе врятуємо.

                Буква Е.

Е-е-е! — сказала буква Е, —

Звір мене не здожене.

І, махнувши їм рукою, !

Е зробилася луною,

Е-е-е! — гукаємо у лісі.

— Е-е-е! — відгукується скрізь.

З-за ширми виходить Єнот.

                Буква Є

Єнот. Я — звірятко, яке відоме вам з мультфільму. Впізнаєте, мене? Я дуже люблю спывати! Заспівайте, будь ласка, а я вам допоможу.

 

Діти співають пісню «Буквар». (Малішевський А.А.)

 

               Буква Ж .

Жуки дзижчать в садочку літом,

По стежці жабка плиг та плиг!

Жоржини квітнуть жовтим цвітом,

Кружляють бджілки біля них.

 

              Буква З

 З-за ширми вистрибує Зайчик.

Зайчик. Я хочу привітати вас зі святом і віддати вам свою букву. Та попервах відгадайте загадку. Серед вас є відстаючі учні? А у нашім лісі є птиця. Назвіть її.

Яка у нашім лісі

Є відстала учениця?

Вона усе життя своє

Співати в півня вчиться.

Вчить його пісеньку вона,

Все зубрить рано й пізно.

Але чомусь і досі зна

Лиш половину пісні.

Діти. Зозуля.

Зайчик. Так, правильно. А що за пісню вона співає?

Діти. Ку-ку, а в півня — ку-ку-рі-ку.

Зайчик віддає букву З.

 

        Буква И.

З- за ширми несміло з 'являється буква И.

И хороший голос має,

Але слів не починає.

Ти до неї підійди

 І скажи їй: «Букво И,

 Подивися, як розквітли

Наші ниви і лани».

 

         Буква  І

 На дальному плані за ширмою видніється Івасик-Телесик на човні.

Ведуча. Цього героя казки впізнали певно всі.

 Діти. Івасик-Телесик.

Ведуча. Ловить рибку Івасик-Телесик, та попалась на гачок йому потрібна нам буква. Давайте покличемо його з берега.

Всі.Івасику-Телесику, приплинь, приплинь до бережка. Твоя матінка прийшла, їстоньки, питоньки тобі при­несла.

Івасик-Телесик. Чую, чую, що то голос не моєї матінки, та я якраз до вас і плив. Ось вам буква. А я попливу далі, треба рибки наловити побільше, щоб маму з татом нагодувати.

 

       Буква І. 

І підслухало розмову,

І з'єднало слово з словом.

І співає всі пісні —

І великі, і малі.

Над собою крапку носить,

І нічого в нас не просить,

 

          Буква  Ї

За ширмою їжачок несе на голочках букву Ї.

Ведуча. Ой, їжачок до нас у гості завітав. Давайте привітаємо його піснею.  

 

Пісня «Букварик» Н.Май.   (фонограма)

 

Їжачок. Гарна пісенька, отримуйте свою букву.

 

     Буква Й

З-за ширми виходить хлопчик у береті.

Ведуча. Ей, малий, ти хто такий?

Буква Й.   Я не хто, а буква Й.

Щоб мене не зплутать з И,

Я купив берет новий,

Не великий, не малий.

Подивіться, ось який!

 

      Буква К.

Вранці Півник в курнику

Будить всіх: «Ку-ку-рі-ку!

 Прокидайтеся, курчата,

Будем букву К вивчати».

Оце — Ж, а оце — К.

Цілий жук і півжука.

 

        Буква  Л

З-за ширми виглядає Лисичка-сестричка. Вона наспівує пісню «Я Лисичка, я сестричка».

  Лисичка. Ось і тепер знайшла собі діло, завітала до вас у гості. І прийшла я не з пустими руками. В мене — чу­додійна торбинка. Коли що в ній знайдеш: то курочку, то півника, то гусочку, а то якось собака там побував. Б-р-р... Аж згадувати моторошно. Та забалакалась я. Що ж тепер у цій торбинці? Лисичка одну за одною витягує загадки. . 

— Швидко скрізь цей птах літає, безліч комах поїдає. За вікном гніздо будує. Тільки в нас він не зимує.

                                                (Ластівка)

— В синім небі путь моя. Швидше всіх літаю я. Маю крила, хоч не птах. Люди звуть мене...                                          (літак).

— Довгі ноги, довгий ніс, по болоту ходить скрізь.  Хату свою на хаті має, жабам всім рахунок знає.                            (Лелека)

     Лисичка. Візьміть свою літеру.

 

         Буква М

З-за ширми з'являється Мальвіна.

Мальвіна.  Впізнали мене? Я – Мальвіна, подруга Буратіно. Дуже я люблю тих, хто слухняний, дружелюбний. Люблю, коли букви і сло­ва вимовляють чисто й чітко. А для цього є чистомовки. Вмієте їх складати?

 Ведуча.

Ну, звичайно. Ось послухай, як у нас виходить.

 Ма-ма-ма — Дома я сиджу... сама

Ам-ам-ам — хлопчик вдома сидить... сам

Му-му-му — молока налить...   кому

Ум-ум-ум — ми не любим в класі... шум

Мі-мі-мі — ми співаєм ноту...   сі

Ім-ім-ім — ми вже вчили цифру ... сім

 Мо-мо-мо — ми морозиво... їмо

 Ом-ом-ом — морозиво в нас просить... гном

 Ми-ми-ми — дуже любим казки... ми

Им-им-им — дружити вміємо з будь... ким

Ме-ме-ме — а ведмедик любить... мед

 Ем-ем-ем — в клас букварики... несем

 

Мальвіна.  А речення умієте складати? Зараз перевірю. Впораєтеся – отримаєте літеру М.

Учні 1 класу складають речення з частин.

 

Буква Н

З-за ширми вискакує Незнайко.

Ведуча. Здрастуй, Незнайку. А ти що тут робиш? Таким, як ти, тут місця не­ма, бо у нас всі можугь назватися тільки Знайками. ,

Незнайко. Не вірю, не вірю! Не вірю!

Ведуча. А ти сам можеш повірити і переконатися. Пи­тай, що хочеш.

Незнайко. Ну, добре. Чи вміють ці  малюки продовжувати речення? Я буду починати, а вони нехай закінчують.

 - Щоб усі вас поважали,щоб любили і пишались, не багато і не мало – треба знати 10 правил.
Читають правила по черзі

1.Як прокинувся – вставай , ліні волі …(не давай).
2.Квіточку роса умила, а тебе умиє…( мило ).
3.Але ти не поспішай,подивись спочатку,чи не чого не забув, чи в портфелі все… (в порядку).
4.І дивись – не барись , в школу швидко …(мчись).
5.В школі, в класі не брудни , сміття бачиш … ( прибери).
6.Не носи в кишені жуйки, крейду , яблука і булки, кнопки, цвяхи сірники, а носи…( носовички).
7.Будь охайним завжди сам , уникай дірок і …( плям).
8.Дома близьким не груби, менших захищай … (завжди).
9.Щоб тобою всі пишались ,перехожі озирались,так роби , щоб люди звикли – ти в усьому завжди …( приклад ).
10.Скільки в небі світить ясних зірок,стільки в щоденнику повинно бути …(дванадцяток).
 

Незнайко. От тепер повірив. Ви й справді гідні звання Знайків.

Ведуча. Ти, Незнайку, не сумуй, давай краще з нами іди на навчання, то й тебе перестануть називати Незнайком.

  Незнайко. А можна? Тоді гаразд. Ось вам моя літера.

 

        Буква О.

Олівець-малювець.

Олівці-малювці
В зошиті танцюють:
Огірок і садок,
Окунця і ставок
Оленці малюють.
 

Ведуча. Щоб отримати літеру О вам потрібно закреслити в кожному рядку зайву літеру.

                              К  К  Х  К  К  К  К  К

                             С  С  С  С  О  С  С  С

                             Е  Р  Е  Е   Е  Е  Е  Е

                             Н Н Н  Н   Е  Н  Н  Н

        Буква П.

 

За ширмою появляється Півник.

Півник. Ку-ку-рі-ку, юні друзі, вітаю вас! Чи всі зранку почули мій спів, не проспали на свято?

Ведуча. Дякуємо тобі. Півнику, що співав рано-ране­сенько і розбудив усіх. Та здається мені, ти чимось стур­бований? Чи когось шукаєш?.

 Півник. Шукаю. Чи не бачили ви тут Подоляночку?

Ведуча. А давайте ми зараз пошукаємо її в хороводі.

 

Хоровод «Подоляночка».

 

        Буква Р.

З – за ширми виповзає Равлик з ранцем

Ведуча. Ой, дивіться, хто до нас повзе. Дивно, чому ж це Равлик з ранцем. До цих пір, як мені відомо, ранців Равлики не носили, а тільки хатки свої. Равлику, чому ти з ранцем?     

Равлик. Всі ранком в школу з ранцями ідуть. І мені хо­четься, радо б в школу я пішов, та мене не беруть. Хай хоч ранець поношу. А в ранці я приніс вам букву.

 

        Буква С.

Спить старий сердитий сом,

Сниться сому сьомий сон.

Сонце пестить поплавок,

Сом сопе на весь ставок.

 

       Буква Т.

Тепер весна. Тарасів тато

На тракторі в степу весь час.

Як тато, трактористом стати

Також збирається Тарас.

 

    Буква У.

З-за ширми з являється дівчинка-Українка в національному одязі.

Українка.

Українка я маленька.

З України батько й ненька.

На Вкраїні вся родина.

Всім нам мати — Україна.

Люблю я букву У, бо з неї починається назва держави, в якій я і ви народилися і живемо. Я знаю, ви любите Ук­раїну, її традиції, пісні, танці. Чи не так?

 

Пісня «Це моя  Україна»

 

 Буква Ф.

Всім відомо без підказки

Буква Ф — як ключ від казки."

 Нізащо його від нас

 Не відніме Карабас.

 

Буква Х.

Буква Х все ходить, ходить,

Місця собі не знаходить.

Зупинися , букво Х,

Не роби з себе сміха.

 

Буква Ц.

Цапок водицю п'є з цеберка,
Скубе травицю на лужку.
Солодкий цукор чи цукерка —
Це теж цапкові до смаку.

 

З – за ширми виходить Червона Шапочка в шкільній формі з букварем у руці.

 

 

    Буква Ч і Ш.

Червона Шапочка. Здрастуйте, любі друзі! Я дуже рада за вас. Ви вже майже рік провчилися у школі, закінчуєте перший клас. Я також хочу. Бо знаю, що там добре, весело, можна погратися. А чого вчать у школі?

 

Пісня „ Вчать у школі”

 

Червона Шапочка. А чи зможете скласти слова: щиро, щедро, школа? Ось вам букви Ш і Щ для цього.( Діти складають слова)

        Буква ь.

 

М’який знак.

Це не шість. М’який це знак!

Це повинен знати всяк.

Він у слові „ олівець”

Забігає у кінець.

 

Буква Ю.

 

З –за ширми виходить хлопчик Юрасик.

Знаю ви гарно вчились цілий рік. Навчились читати, писати, рахувати. А ребуси розгадувати  вмієте ?

        ________________________________________

        Буква Я.

 

З – за ширми виростає Яблунька з яблучками.

Яблунька. Ось так яблука - повні соку солодкого,

                    Руку простягніть і яблучко зірвіть.

                    Став вітер гілочку качати,

                    І важко яблучко дістати.

                   Та яблучка ці не прості.

                   На них букви золоті.

                  Яблучка зірвете й слово ви складете.

( Діти зривають яблука і складають слово     ШКОЛЯРІ )

 

Ведуча :
Веселе місто «Алфавіт».
В нім кожне слово – цілий світ.
В нім кожна літера жива –
Із них складаються слова.
Ви розпізнати їх зуміли?
Запам’ятали? Зрозуміли?
Тоді до зустрічі в книжках.
Бажає вам щасливих літ
Веселе місто «Алфавіт».

1 учень:
Недавно – дуже дивно –
Здавалося мені:
І як писати рівно
Ці літери трудні?

2 учень:
Сонце світлі зайчики
Сипле у шибки.
Кришать крейду пальчики,
Пишуть палички.

3  учень:
І навіть з паличками
Я впоратись не міг.
Криві та з карлючками,
Ну, просто , як на сміх…
Пишу – виходить криво.
Неначе пада вбік.
А потім, як на диво,
Писав ,писав і звик.

4 учень :
Старався я немарно,
Кривиль ніде нема.
І ручка пише гарно,
І виписує сама.
І літеру, і кому
Я можу написать
І вже несу додому
Похвалу «Молодець».

1 учень:
Добре нам читається,
Вчителька всміхається,
А як хтось не знає –
Хмуриться вона.

2 учень :
Дивлюсь я в Букварик
Та й думку гадаю:
Я ж славний школярик,
Чудово читаю.
О,дякую,Боже,що розуму дав, -
Всі тридцять три букви
Я запам’ятав.

3  учень:
В мене дома є підмога.
Труднощів я не боюсь,
Бо зі мною допомога :
Мама і рідний мій татусь!

4 учень:
От батьки в нас молодці!
Держать міцно нас в руці.
Просим вас не відпускати,
Щоб всю школу не злякати!
 

Ведучий.

Від  першого  вересня  і  до  сьогоднішнього  дня  з  нами  були  наші  батьки,  вони  допомагали  нам  вчитися . Вони  будуть  з  нами  поруч  ще  11  шкільних  років  і  все  життя.  Побажаємо  їм  сили  і  наснаги.

 

Діти.

І  вам,  шановнії  батьки,

Спасибі  хочемо  сказати

За  ночі  ті,  що  недоспали,

Коли  задачі  ви  рішали.

 

За  вірність  прикладів  і  вправ,

І  за  малюнки  з  малювання –

Тут  кожен  батько  участь  брав.

Це  перший  крок,

Попереду  ще  11  років,

Отож,  навчайтеся,  батьки,

І  кожен  день  робіть уроки !

 

Цей  рік  непомітно  зовсім  пролетів,

І  всі  підросли  ми,  дорослими  стали.

А  попереду  ще  стільки  днів,

Відкриття  і  нові  пєдистали.

 

Буквар:      Всі літери прочитані,
                     Усіх їх — 33.
                     Тепер всіх вас учитимуть
                     Підручники нові.
 

(Входить Читанка, Рідна мова).

Читанка :
Я ваша перша читанка,
Красива в мене свитонька –
Цікаві сторінки ,є вірші та казки.
Хай збудуться всі побажання хороші,
Я вас в далеку дорогу запрошую .
Буду ще довго потрібною вам,
Потім колегам своїм передам.

Українська мова:
Як найчарівніша колискова
Плекає з дитинства вас рідна мова.
То піснею злине , то гарною казкою,
То словом докори, то ніжною ласкою,
Під мамине слово ви виросли нишком,
Шануйте , малята цю добру книжку!
 

Буквар.

Цих  діток  я  прошу  навчати

Того,  що  знаєте  самі,

А  вас  прошу  не  лінуватись

І  вчить  уроки  день  при  дні.

І  берегти  книжки –

Віднині  найперші  друзі  вам  вони.

 

Всі  разом.

Обіцяємо  не лінуватись,

На “ відмінно”  і  “ добре”  навчатись.

 

Діти:

Ось  і  прочитана  сторінка,

Котра  вінчає  нашу  книгу,

В  ній  і  зайчик,  і  ялинка,

І  перший  пролісок  з-під  снігу.

 

І  ще  цікавого  багато –

Про  землю  рідну,  хліб,  калину,

Як  треба  матір  шанувати,

І  як  любити  Україну.

 

Ми  завтра  підем  знов  до  школи,

Бо  у  знаннях  краса  і  сила.

Та  не  забудемо  ніколи,

Що  нам  ця  книжка  світ  відкрила.

 

   Вчитель:      Дуже весело гуляти
                       Нам на святі Букваря,
                       Та прощатися із святом
                       Нам пора уже, пора!
Свято наше закінчилося, та спогади про нього будуть з нами усе життя.

(Звучить спокійна музика, батьки вручають дітям подарунки і т.ін.).

Букварик:
Ну що ж, давайте попрощаймось…
Сьогодні вже в останній раз.
Нехай ми з вами розлучаймось,
Та пам’ятайте повсякчас:
Мої уроки – найпростіші,
Вони вели вас по казках,
Тепер ви друзі – найщиріші!
Бо ваша сила – у словах…
Ви вмієте пісень співати,
Виразно віршики читати,
Навчились навіть танцювати,
Та головне – допомагати!
Я вдячний вам за порятунок,
І за красиве свято це,
Прийміть й від мене подарунок –
Нехай він щастя вам несе!
«КВІТКА»
Букварик дарує дітям велику квітку з 11-ма кольоровими пелюстками
Букварик:
Квітку цю чарівну я вам подарую.
З нею в клас із класу впевнено крокуйте.
Кожен рік бажання щирі загадайте
І мерщій від квітки пелюстку відривайте!
І як торкнеться пелюстка землі,
Реальними стануть бажання оті!

Діти:
– Дякуємо!
Діти відривають пелюстку і разом з глядачами промовляють чарівні слова:

Лети, лети, пелюсточко,
Всім щастя принеси,
Лишень торкнешся рідної
Ти матері-землі!
 

Букварик:
Що ж, так і буде, як ви загадали,
Ну а мені вже час іти…
Нехай завжди мене гортають
Дитячі пальчики малі,
Хай нові знання здобувають
Завжди маленькі першачки!
А ви без мене не сумуйте.
Ось ваша подружка нова –
Така чарівна, кольорова
Сестричка-Читанка моя!

Читанка (звертаючись до Букварика):
Тепер продовжувати буду
Я твою справу нелегку.
Та обіцяю – не забудуть
Цю діти казку чарівну!
Віднині будеш серед книг
На місці першому стояти.
Ти – найдорожчий від усіх,
Бо ти навчив дітей читати!
Читанка (звертаючись до директора):
Здається, сказано усі слова...
На рік ми стали всі мудріші...
Стежина нас сюди вела...
Тепер вона вже значно ширша!
І ми сміливо робим крок
У три нові чарівні роки,
І поспішаєм на урок –
Зі мною буде все нівроку!
Та перш, ніж подорож почать,
Почуть повинні настанову,
Тож хочу слово передать
Тому, хто головує в школі.
Слово надається директору школи
Директор: (слова директора)
Вручає дітям дипломи.

Ведуча:
- Шановні вчителі, батьки, гості нашого сьогоднішнього свята ! Ось і переглянули перші кроки своїх дітей у Країні Знань . Ви побачили , що діти дружать з гумором,співають , танцюють. Навчилися читати, писати, спілкуватися рідною мовою. Батьки, милуйтеся своїми дітьми і радійте кожному кроку своєї дитини в школі і в житті.

1

 

zip
Додано
13 березня 2018
Переглядів
1188
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку