17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Свято "Прощання з Букварем".

Про матеріал
Сценарій " Прощання з Букварем" на допомогу вчителям 1 класу. Сценарій складається з віршів, пісень, сценок та зустріч з героями.
Перегляд файлу

             Свято «Прощання з Букварем.»

 

 

           Учитель. Шановні друзі. Ось і позаду 8 місяців навчання в школі, 8 місяців перших радостей і невдач, щасливого сміху і щирих сліз.    Але це і 8 місяців перших перемог.

Нам радісно повідомити , що всі учні читають, пишуть, рахують.

Тож вітаємо вас зі святом і бажаємо щасливих шкільних днів і надалі. Сьогодні ми прощаємося з нашою найпершою книжкою – «Букварем.» Ми дуже раді, що вже знаємо всі букви і вміємо читати. Буквар допоміг нам пізнати багато цікавого. Зараз ми спробуємо відтворити частинку того, чого навчилися у класі. Давайте послухаємо наших учнів.

  1. Є святкових днів багато

На листках календаря,

А між ними й наше свято –

Вшанування Букваря.

  1. День вітання і прощання –

Свято перших букварів,

Перша сходинка зростання

Для найменших школярів.

  1. В путь щасливу і широку

Всіх виводить перший клас,

До уроку, до уроку –

Чуєш, дзвоник кличе нас!

  1. Любі гості, мами й тати,

В нас – Букварикове свято.

Добре, що прийшли до нас

У гості в перший клас.

  1. Ми всіх гостей вітаємо

І дуже вам радіємо.

Усі вже букви знаємо,

Книжки читати вміємо.

  1. Ми всі вчимося залюбки.

Гартуємось, міцніємо.

Читаєм з захватом книжки

І про майбутнє мріємо.

( Дівчинка сидить і читає Буквар, а збоку лежить лялька.)

Дівчинка. Я кинула ляльку

                    Сиджу і мовчу.

                    Ой, ніколи гратись,

                   Бо літери вчу!

ВЧИТЕЛЬ: - Оксанко, а скільки літер ти вже вивчила?

ДІВЧИНКА. – Ой, багато! Аж 33

ВЧИТЕЛЬ, - То ж на свято їх проси.

ДІВЧИНКА. – Шановні літери, ласкаво просимо на свято.

  1. В нашім класі – урочистий

День прощання з Букварем.

Пригадай-но, як колись ти

Був маленьким школярем.

  1. Є книг багато: радісних, печальних,

Тонких, товстих, барвистих, наче жар.

Але одна -  усім кеижкам начальник,

І звуть її по-простому – Буквар.

  1. Цю найпершу в школі книжку

Знає будь-який школяр.

До усіх книжок доріжку

Прокладає нам буквар.

  1.                    Буквар взяли ми в перший раз,

Коли зайшли у перший клас.

І як нам радісно сказати:

Тепер ми вміємо читати.

  1.                    Хай кожен гість перевіря,

Чи знають учні букваря.

Чи можна нам , школярикам,

Прощатися з Буквариком?

  1.                    Якщо букви твердо знати,

Можна слово написати.

Буква коло букви стала,

Ми читаєм слово… мама.

УЧИТЕЛЬ.

Свято наше вже триває,

А Букварика немає.

Тож давайте погукаєм

Та зі святом привітаєм.

УЧНІ РАЗОМ.

Букварику! Букварику!

У цей святковий час

Ми дуже тебе просимо:

Приходь, приходь до нас.

( Заходить Букварик .)

Буквар. Я – Букварик, вам відомий,

Дуже гарний, малюнковий.

Залюбки всіх вчу читати,

Нема часу спочивати!

Кожен рік мене гортають

Ніжні пальчики нові…

Хай же розум здобувають

Любі дітоньки малі.

Щиро зі всіма ділюся –

Не шкодую своїх знань,

Безліч хитрих і цікавих

Маю для малят завдань.

УЧИТЕЛЬ. Букварику, діти добре пам’ятають тебе і твою науку.

А зараз сідай на почесне місце і подивися, чого навчились наші діти, як добре вони знають букви.

( пісня « Беру до рук букварик.»)

  • За гарну працю на уроках учні отримували символ мудрості – сову. Сьогодні тітонька Сова завітала до нас у гості.

ТІТОНЬКА СОВА.

Приготуйтеся, малята,

Слухати мої загадки.

А коли хто не вгадає,

Хай лоб для щигля підставляє.

Хто ж навчатись не лінився,

З буквами всіма здружився,

Всі загадки відгадає

Оплески від нас він має.

( Учитель читає загадки.)

  1.                    Стали букви у рядок

Та й побігли в дитсадок.

Хто ж у них за ватажка?

Ну, звичайно, буква…(А)

  1.                    Я ось літера така:

Дуже схожа на жука.

Тільки-но жука згадаєш,

Вмить мене ти пригадаєш.(Ж)

  1.                    Що за літера така –

Гарно мовить, голос має,

Але слів не починає?(И)

  1.                    Буква ця- неначе свічка,

З ясним вогником вгорі.

Це не свічка, любі дітки,

А звичайна буква …(І)

  1.                    Буква ця чарівна,

Відгадайте, хто така.

Стовпчик, зверху крапок дві.

Це звичайна буква…(Ї)

  1.                    Он до хати перелаз,

Хоч обходь, хоч перелазь,

Він видніється ген-ген-

Перелаз, як буква…(Н)

  1.                    Буква ця, неначе бублик,

Мов обручка – хоч котись!

Здогадався – усміхнись,

Називай, не помились!..(О)

  1.                    Гарні хлопці молодці

Закопали два стовпці,

Третій їм допомагав –

Перекладину поклав.(П)

  1.                    Сіла Мишка на пеньочок,

З’їла бубличка шматочок.

І тоді від бубличка

Залишилась буквочка.(С)

  1.                    Молоточок,молоточок!

Поможи забить гвіздочок!

Мною ви не заб’єте,

Я звичайна буква…(Т)

  1.                    На рогатку дуже схожа,

Голосиста і пригожа.( У)

Три стовпці, внизу межа –

От і вийшла буква…(ш)

  1.                    А буква ця тому

Вважається останньою,

Що ти себе самого

Не ставиш в перший ряд.(Я)

  1.                    Буква ця усім відома,

Перед я вона стоїть.

В ній – дві палички і коло-

Здогадаєтесь умить.(Ю)

  1.                    Хто абетку з вас вивчав,

Різні букви зустрічав.

Кожна з них від А до Я

  1.                    Промовля своє ім’я.

Лиш одна із них німа –

В неї голосу нема.

Здогадався, певно, всяк.

Звуть цю букву…(Ь)

БУКВАР.

Бачу , букви вам відомі,

З ними добре ви знайомі.

Ви любили працювати,

Все робили залюбки,

Щоб нам всім не сумувати,

Будем, друзі, ми співати.

( пісня про Букварик.)

УЧИТЕЛЬ. Молодці! Гарно співаєте.

Букварику, а де ж твої друзі, герої казок? Ти запросив їх на свято?

БУКВАР. Так, але мої друзі не змогли приїхати і прислали вам телеграми. Тільки, на жаль, вони забули підписатися. Сподіваюся, ви відгадаєте, хто їх прислав.

УЧИТЕЛЬ. Давайте, діти, відгадаємо, хто прислав нам святкові телеграми.

  1. Дорогі малята! Не змогла прийти на ваше свято, бо висиджую золоте яєчко. Зі святом вас! (Курочка Ряба.)
  2. Розумники і розумнички! Котився на свято і прокотився повз вас. Прийміть мої вітання! (Колобок.)
  3. Любі діти! Хотіла прийти до вас на свято, та загубила черевичок.

Щасти вам у навчанні! (Попелюшка.)

  1. Зламалася ступа, тому святкуйте без мене. Ваша …(Баба Яга.)

УЧИТЕЛЬ. Спасибі, Букварику, твоїм друзям за привітання.

Продовжуємо наше свято.

А давай, Букварику, подивимось, чи уважні наші гості. Пограємо з ними у гру «Плескай у долоні – тупоти ніжками.» Ми ставитимемо запитання: якщо хочете відповісти «так» - плескайте в долоні, «ні» - тупотіть ніжками.

  • Сьогодні понеділок?
  • Зараз зима?
  • Місяць – червень?
  • Зараз 2011рік?
  • Усі учні вашого класу добре вчаться?
  • Столиця України – Київ?
  • Вам подобається свято?

БУКВАР. Які молодці! Добре вміють слухати. А читати ваші учні вміють?

УЧИТЕЛЬ. Звісно вміють.

БУКВАР. Зараз ми це перевіримо. Пограємо у гру під назвою «Ква». У мене є знайомі жабенята. Вони теж вчаться голосно читати. І не дивно, що слова обов’язково містять «ква». От і спробуйте відгадати, що читали жабенята.

(На дошці картки зі словами, в яких відсутні деякі літери.)

УЧИТЕЛЬ.

  1. Ква (квас). Цей «ква» влітку від спраги п’єте.
  2. КВА (квадрат). Цей «ква» учень на дошці малює.
  3. Ці «ква» на городі зростають і разом у борщ потрапляють.

КВА (морква), КВА (квасоля)

  1. КВА (БУКВАР.) Цей «ква» вас читати навчив.

БУКВАРИК. Молодці, діти ! Бачу, що ви старалися, гарно вчилися.

УЧИТЕЛЬ. А тепер давайте відпочинемо та пограємо у гру «Це все ми, це все ми: я і друзі всі мої».

  • Хто до школи чимчикує,

Вранці весело крокує?

-Пролунав давно дзвінок,

Хто спізнився на урок?

  • Любить хто із вас погратись,

З гірки на санчатах мчатись?

  • Хто із вас, скажіть, малята,

Помагає мамі й тату?

  • Хто уміє посуд мити,

Щоб на друзки все побити?

  • З фізкультурою хто дружить,

Виростає сильним, дужим?

  • А яке , скажіть, дитятко

З вас брудне, як поросятко?

  • Хто, скажіть мені, малята,

Любить з вас пісень співати?

БУКВАР. Всі літери прочитані,

Усіх їх – 33.

Тепер всіх вас учитимуть

Підручники нові.

(Входить Читанка, Рідна мова, Я досліджую світ.)

ЧИТАНКА.  Я – Читанка нечитана,

Навчатиму ваш клас.

Я з вами говоритиму

Про наш чудовий час.

МОВА. Я не з лісу, я не з поля,

Нелегка у мене доля.

Через радість та біду

Я з віків до вас іду.

Я дитину колисала,

Батьківщину захищала.

І від роду і до роду

Зберігала свою вроду.

Всі народи мову мають,

Всі пісень своїх співають.

Бо хто має мову рідну,

Той багатий, а не бідний.

МАТЕМАТИКА.

1,2,3,4,5.

Вміють діти рахувать,

Але хто мене не знає,

Хай даремно не гуляє.

Щоби весело гулять,

Всі уроки треба знать.

Дуже точна я наука

Вчіть мене лише на «12»

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ.

А де лягає сонце спати,

І звідки вітер, звідки тінь,

І сніг чому такий лапатий,

І заєць такий вухатий,

Чого бджолі дрімати лінь,

Чи справді гірша стала глина?

Від чого запашна малина,

Куди повзе рогатий жук –

Про все , малята , розкажу.

БУКВАР. Добре, діти, з вами! Та мені вже час повертатися до інших діток, які ще не вміють читати.

УЧИТЕЛЬ. Діти, попрощайтеся зі своєю першою книжкою і завжди пам’ятайте про неї.

  1.                    Добрий Букварику!  Перша книжко!

Хочеться навіть поплакати трішки

Жаль розлучатися, хоч і треба,

Ми не забудемо ніколи  про тебе.

  1.                    Спасибі тобі за добру науку,

За паличку першу і першу букву,

За перше слово і першу казку,

За першої вчительки щиру ласку.

  1.                    Букви ми старанно вчили,

Знаєм їх від А до Я.

І сторіночку останню

Прочитали з букваря.

ДІТИ РАЗОМ.

Прощавай, Букварику,

Наш найперший друже.

Ми тобі, Букварику,

Дякуємо дуже.

БУКВАР.

Дякую вам за добрі слова,

Йду , бо чекає мене дітвора.

Всіх я мушу навчити читати,

Щоб кожен розумним міг стати.

УЧИТЕЛЬ.

Ось і закінчилося наше свято.

Всім присутнім хочемо побажати

Щастя, здоров’я, статків і миру,

Здійснення мрій і веселого співу.

 

 

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку