Свято "Святого Миколая" в старшій дошкільній групі

Про матеріал
КЗО «Котовська спеціальна –школа» ДОР» Свято «Святого Миколая» в старшій дошкільній групі Музичний керівник дошкільного відділення Пермякова Марина Олександрівна с.Котовка В музичній заздалегідь приготовані різні локації з перешкодами, які повинні допомогти дітям зануритися в атмосферу свята. Діти спокійно, в довільній формі заходять до музичної зали. Їх зустрічає розпорядник свята (музичний керівник, вихователь, ведучий тощо). 1 локація: «Загадкова» Ведучий зустрічає дітей біля 1 локації – це стіл, на ньому кошик з Миколайчиками (це маленькі м’які іграшки у формі зірочок, серденьок тощо). Ведучий: • Доброго дня, любі діти! З року в рік маленькі українці чекають подарунки від Святого Миколая, який традиційно залишає їх під подушками. Всі діти вірять в його чудеса і в те, що подарунки Миколай приносить тільки слухняним діткам. Ведучий: • Ви знаєте яке сьогодні свято! Відповіді дітей. Ведучий: (загадує загадки) Він ходить від хати до хати, Питається в мами і тата: Чи є у вас чемна дитина, Дівчатко мале, чи хлопчина? Для кожного має і торбинці Найкращі у світі гостинці… А хто без кінця бешкетує – Тому лише різки дарує. (Св. Миколай) Діти відгадують загадки… Ведучий: - Говорять, що Св. Миколай увесь день напередодні свята працює – випікає печиво у вигляді зіроньок, серденьок в подарунок для дітей. Ці зірочки, серденька потрапляють у мішок Миколая, стають схожими на свого майстра, тому печиво, яке діти знаходять під подушкою вранці, називається Миколайчиками. Ведучий: - Мені здається, що це - саме такі «Миколайчики». (звертає увагу дітей на кошик, і розповідає, що саме зараз починаються святкові дива, і що за те, що діти так гарно відгадали загадки – їм належать ось ці Миколайчики, що лежать у кошику). Ведучий: - Але, діти, я не розумію… Нас з вами так багато, а Миколайчиків в кошику тільки кілька штук – на всіх не вистачить… Невже у нас тільки кілька чемних і слухняних діток? Відповіді дітей. Їх пропозиції і варіанти, можливо прозвучить припущення, що «печиво» потрібно поділити на всіх… Ведучий: Я пропоную взяти цей кошик, і вирушити і подорож, я впевнена, що попереду нас чекає ще багато цікавого. Діти разом з ведучим йдуть «змійкою» один за одним… 2 локація: «Логіка» (Це фліп-чарт, на якому в хаотичному порядку розташовані елементи пазлу) Ведучий: Як ви думаєте, що потрібно зробити? Відповіді дітей про те, що потрібно скласти пазл. Діти складають картинку – пазл! Ведучий: Діти, ми з вами все зробили вірно, подивіться…..(Звертає увагу дітей, що біля фліп-чарту лежить ще кілька Миколайчиків.) Ми їх заберемо до нашого кошика і вирушаємо далі. Нас чекають пригоди.. Діти разом з ведучим йдуть «змійкою» один за одним… 3 локація: «Спритність» (Це сніжки з сінтепону, складені у вигляді намету) Ведучий: Ой, діти, тільки-но подивіться, скільки снігу намело – цілий намет! Як же Св. Миколай проїде на своїх санчатах? Що робити? Відповіді дітей про те, що потрібно допомогти Миколаю і розчистити доріжку. Гра: «Передай сніжок» (Діти стають в шеренгу плече до плеча, і передають сніжки один одному в руки по черзі, і таким чином «переносять» сніжки з намету до іншого місця) Ведучий: Ми з вами молодці – розчистили дорогу, ми змогли це зробити тільки завдяки тому, що працювали всі разом дружно і завзято - за це нас чекає наступна порція Миколайчиків. Ми їх заберемо до нашого кошика і вирушаємо далі. Нас чекають пригоди.. Діти разом з ведучим йдуть «змійкою» один за одним… 4 локація: «Музична» ( Це – столик, на якому розкладені різні музичні інструменти: дзвіночки, брязкальця, бубни, сопілки, різні шумілочки, виготовлені власноруч… тощо) Ведучий: День Святого Миколая здавна був в Україні веселим і радісним святом – заздалегідь готували подарунки, пекли печиво, скликали гостей та запрошували музикантів. Ми з вами також вміємо музикувати на цих чудових музичних іграшках. Спробуємо? Діти розбирають музичні інструменти по своєму бажанню… Діти виконують пісню: «Миколай завітай», за допомогою музичних інструментів. Ведучий: Які ж ви молодці! Які завзяті музики! Молодці! За це нас чекає наступна порція Миколайчиків. Ми їх заберемо до нашого кошика і вирушаємо далі. Діти разом з ведучим йдуть «змійкою» один за одним… 5 локація: «Доброти» (Це – фігурка, або іграшка віслючка, біля нього пустий кошик…) Ведучий: Мало хто помічав, але дуже часто на картинах, святого Миколая зображують не самого, з чотириногим другом – маленьким осликом. У цього віслючка сріблясто-сіра вовна, розумні оченята. І хоч він зовсім невеличкий, але завжди супроводжує Миколу Чудотворця у його мандрах і допомагає йому розносити подарунки дітям. Але мені здається, що цей ослик, чомусь дуже сумний. Як ви думаєте, чому? Відповіді дітей про те, що, можливо віслючок голодний – адже кошик перед ним пустий? Ведучий: То ми його пригостимо. А що люблять ослики? Так, вірно: сіно, травичку, аде найбільше соковиту морквинку! Давайте почастуємо нашого віслючка. Естафетна гра: «Перенеси морквинку» Ведучий: Молодці, діти, ми з вами зробили добру справу, допомогли тваринці, за це ми отримуємо ще кілька Миколайчиків. Подивіться, (звертає увагу дітей на кошик), ми з вами зібрали вже достатньо Миколайчиків, мені здається, що вистачить на всіх. Подивіться, (звертає увагу дітей) яка затишна місцина, давайте трішки відпочиньмо. 6 локація: «Чарівна» (Це бутафорський камін, подушки біля нього, килимок…) Ведучий: Діти, давайте присядемо на килимок, біля цього затишного каміну, трішки відпочиньмо, і похвалимося своїми добрими ділами. В залі зменшується світло. Звучить повільна спокійна музика. Діти по-черзі беруть з кошика Миколайчиків – і називають гарну справу, яку вони здійснили протягом року. Наприклад, «помив посуд», «прихистив безпритульне кошеня», «допоміг старенькій бабусі», склав іграшки», тощо. Ведучий: Діти, я бачу, що ви всі дуже чемні, слухняні, ви всі – великі розумники. Тому, закрийте оченята, і загадайте бажання. Вимикається освітлення, світяться тільки вогники на ялинці, звучить спокійна музика…. Діти закривають очі, і загадують бажання. Ведучий: А тепер складемо Миколайчиків у цей чарівний чобіток, і повісимо його на камінну поличку… Як тільки всі Миколайчики зібрані, і чобіток займає своє місце на полиці – в каміні засвічується гірлянда… Ведучий: Це означає, що Миколай Чудотворець почув ваші бажання і вони обв’язково здійсняться. Апогеєм свята стає відеозвернення Святого Миколая до дітей з побажанням здоров’я і щастя, миру і тепла, радості і здійснення бажань. (Мультимедіний формат)
Перегляд файлу

КЗО «Котовська спеціальна –школа» ДОР»

 

 

 

 

 

 

 

 

Свято «Святого Миколая» в старшій дошкільній групі

 

 

 

Музичний керівник дошкільного відділення Пермякова Марина Олександрівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с.Котовка

 

 

В музичній заздалегідь приготовані різні локації з перешкодами, які повинні допомогти дітям зануритися в атмосферу свята.

 

Діти спокійно, в  довільній формі заходять до музичної зали. Їх зустрічає розпорядник свята (музичний керівник, вихователь, ведучий тощо).

 

1 локація: «Загадкова»

Ведучий зустрічає дітей біля 1 локації – це стіл, на ньому кошик з Миколайчиками (це маленькі м’які іграшки у формі зірочок, серденьок тощо). 

 

Ведучий: 

  • Доброго дня, любі діти! 

З року в рік маленькі українці чекають подарунки від Святого Миколая, який традиційно залишає їх під подушками. Всі діти вірять в його чудеса і в те, що подарунки Миколай приносить тільки слухняним діткам. 

 

Ведучий: 

  • Ви знаєте яке сьогодні свято! 

 

Відповіді дітей.



 

Ведучий:  (загадує загадки)

 

                                                        

 

Він ходить від хати до хати,

Питається в мами і тата:

Чи є у вас чемна дитина,

Дівчатко мале, чи хлопчина?

Для кожного має і торбинці

Найкращі у світі гостинці…

А хто без кінця бешкетує – 

Тому лише різки дарує.

                          (Св. Миколай)
 

Діти відгадують загадки…

 

Ведучий: 

 - Говорять, що Св. Миколай увесь день напередодні свята працює – випікає печиво у вигляді зіроньок, серденьок в подарунок для дітей. Ці зірочки, серденька потрапляють у мішок Миколая, стають схожими на свого майстра, тому печиво, яке діти знаходять під подушкою вранці, називається Миколайчиками.

 

Ведучий: 

 - Мені здається, що це - саме такі «Миколайчики».  (звертає увагу дітей на кошик, і розповідає, що саме зараз починаються святкові дива, і що за те, що діти так гарно відгадали загадки – їм належать ось ці Миколайчики, що лежать у кошику).

Ведучий: 

 - Але, діти, я не розумію… Нас з вами так багато, а Миколайчиків в кошику тільки кілька штук – на всіх не вистачить… Невже у нас тільки кілька чемних і слухняних діток?

 

Відповіді дітей. Їх пропозиції і варіанти, можливо прозвучить припущення, що «печиво» потрібно поділити на всіх…

 

Ведучий: 

Я пропоную взяти цей кошик, і вирушити і подорож, я впевнена, що попереду нас чекає ще багато цікавого.

 

Діти разом з ведучим йдуть «змійкою» один за одним…

 

2 локація: «Логіка»

(Це фліп-чарт, на якому в хаотичному порядку розташовані елементи пазлу)

 

Ведучий: 

Як ви думаєте, що потрібно зробити?

 

Відповіді дітей про те, що потрібно

 скласти пазл.

 

Діти складають картинку – пазл!

 

Ведучий: 

 Діти, ми з вами все зробили вірно, подивіться…..(Звертає увагу дітей, що біля фліп-чарту лежить ще кілька Миколайчиків.)

Ми їх заберемо до нашого кошика і вирушаємо далі. Нас чекають пригоди..

 

Діти разом з ведучим йдуть «змійкою» один за одним…

 

3 локація: «Спритність»

(Це сніжки з сінтепону, складені у вигляді намету)

 

Ведучий: 

Ой, діти, тільки-но подивіться, скільки снігу намело – цілий намет!

Як же Св. Миколай проїде на своїх санчатах? Що робити?

Відповіді дітей про те, що потрібно допомогти Миколаю і розчистити доріжку.

 

Гра: «Передай сніжок» (Діти стають в шеренгу плече до плеча, і передають сніжки  один одному в руки по черзі, і таким чином «переносять» сніжки з намету до іншого  місця)


 

Ведучий: 

Ми з вами молодці – розчистили дорогу, ми змогли це зробити тільки завдяки тому, що працювали всі разом дружно і завзято -  за це нас чекає наступна порція Миколайчиків. 

Ми їх заберемо до нашого кошика і вирушаємо далі. Нас чекають пригоди..

Діти разом з ведучим йдуть «змійкою» один за одним…

 

4 локація: «Музична»

( Це – столик, на якому розкладені різні музичні інструменти: дзвіночки, брязкальця, бубни, сопілки, різні шумілочки, виготовлені власноруч… тощо)

Ведучий: 

День Святого Миколая здавна був в Україні веселим і радісним святом – заздалегідь готували подарунки, пекли печиво, скликали гостей  та запрошували музикантів.  Ми з вами також вміємо музикувати на цих чудових музичних іграшках. Спробуємо?

Діти розбирають музичні інструменти по своєму бажанню…

 

Діти виконують пісню: «Миколай завітай», за допомогою музичних інструментів.

 

Ведучий: 

Які ж ви молодці! Які завзяті музики! Молодці! За це нас чекає наступна порція Миколайчиків. 

Ми їх заберемо до нашого кошика і вирушаємо далі. 

 

Діти разом з ведучим йдуть «змійкою» один за одним…

 

5 локація: «Доброти»

(Це – фігурка, або іграшка віслючка, біля нього пустий кошик…)

 

Ведучий: 

Мало хто помічав, але дуже часто на картинах, святого Миколая зображують не самого, з чотириногим другом – маленьким осликом. У цього віслючка сріблясто-сіра вовна, розумні оченята. І хоч він зовсім невеличкий, але завжди супроводжує Миколу Чудотворця у його мандрах і допомагає йому розносити подарунки дітям. 

 

Але мені здається, що цей ослик, чомусь дуже сумний. Як ви думаєте, чому?

 

Відповіді дітей про те, що, можливо віслючок голодний – адже кошик перед ним пустий?

 

Ведучий: 

То ми його пригостимо. А що люблять ослики?  Так, вірно: сіно, травичку, аде найбільше соковиту морквинку!

Давайте почастуємо нашого віслючка.

 

Естафетна гра: «Перенеси морквинку»

 

Ведучий: 

Молодці, діти, ми з вами зробили добру справу, допомогли тваринці, за це ми отримуємо ще кілька Миколайчиків.

 

Подивіться, (звертає увагу дітей на кошик), ми з вами зібрали вже достатньо Миколайчиків, мені здається, що вистачить на всіх.

Подивіться, (звертає увагу дітей) яка затишна місцина, давайте трішки відпочиньмо.

 

6 локація: «Чарівна»

(Це бутафорський камін, подушки біля нього, килимок…)

 

Ведучий: 

Діти, давайте присядемо на килимок, біля цього затишного каміну, трішки відпочиньмо, і похвалимося своїми добрими ділами.

 

В залі зменшується світло. Звучить повільна спокійна музика. Діти по-черзі беруть з кошика Миколайчиків – і називають гарну справу, яку вони здійснили протягом року. Наприклад, «помив посуд», «прихистив безпритульне кошеня», «допоміг старенькій бабусі», склав іграшки», тощо.

 

Ведучий: 

Діти, я бачу, що ви всі дуже чемні, слухняні, ви всі – великі розумники. 

Тому, закрийте оченята, і загадайте бажання. 

 

Вимикається освітлення, світяться тільки вогники на ялинці, звучить спокійна музика….

 

Діти закривають очі, і загадують бажання. 

 

Ведучий: 

А тепер складемо Миколайчиків у цей чарівний чобіток, і повісимо його на камінну поличку… 

 

Як тільки всі Миколайчики зібрані, і чобіток займає своє місце на  полиці – в каміні засвічується гірлянда… 

 

Ведучий: 

Це означає, що Миколай Чудотворець почув ваші бажання і вони обв’язково здійсняться.

 

Апогеєм свята стає відеозвернення Святого Миколая до дітей з побажанням здоров’я і щастя, миру і тепла, радості і здійснення бажань.

 

(Мультимедіний формат)

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Інкл
Додано
20 червня 2022
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку