Конспект уроку з музичного мистецтва 1 клас " МАРШ"

Про матеріал
Конспект уроку музичного мистецтва з використанням навчального посібника «Мистецтво – Т. Рублі»
Перегляд файлу

 «____»___________.20___ року

Урок №12. Марш. Ритмічні вправи. Слухання: Є. Адамцевич «Запорізький марш», І. Парфенов «Ляльковий марш». Виконання: А. Філіпенко, Л. Компанієць «Гарний танець гопачок» (з танцювальними рухами)

Мета: ознайомити учнів з поняттям маршу, розкрити значення ритму в музиці, сприяти розвитку музичних здібностей, вокально-хорових навичок, психічних процесів, сприяти вихованню патріотизму.

Обладнання:  мультимедійний комплект

Хід уроку

  1. Організація класу

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Ось знову лунає дзвінок,

Запрошує всіх на урок.

Будемо дружно ми працювати,

Створювати та фантазувати.

 

  1. Актуалізація опорних знань
    1.           Доброго дня, діти! Давайте пригадаємо що ж ми вивчали на минулому уроці:
  • Що таке танець?
  • Яким він буває?
  • Який український танець відомий на весь Світ?

2.2.Парад моїх улюбленців ( картинка «Парад іграшок»)

Скільки іграшок є на світі!

Ними люблять гратися діти.

Ляльки, машинки і зайчики,

Ведмеді, кубики і м’ячики –

Усі стали дружно в ряд,

Бо зібрались на парад.

  • Ви, мабуть, усі колись бували на параді, або можливо бачили на екранах телевізорів. Великі паради відбуваються у великих містах нашої держави. У нашому місті теж бувають святкові паради і зачастую підчас параду крокують колони людей під музику, отже ця музика зветься – марш.

Марш – це музика з чітким ритмом. Під таку музику можна крокувати. Давайте прослухаємо Є. Адамович «Запорізький марш» , І. Парфенов «Ляльковий марш». Діти, чим відпізняються ці два марша? А чим схожі? Яка картинк була у вас в уяві, коли ви слухали ці два твори?

              Фізкультхвилинка

  • Сьгодні ми з вами будемо розучувати і виконувати українську народну пісню «Гарний танець гопачок».

 

  1.           Розучуємо текст пісні «Гарний танець гопачок».

Я навприсядки скачу,

Чобітками тупочу.

Тупу-тупу-тупочу –

Наче пташка я лечу.

 

Гоп! Гоп!

Тупочу!

Наче пташка я лечу.

 

Тілі-тіль, веде смичок

Гарний танець - гопачок,

А бандура –

Брень-брень-брень –

Танцював би цілий день!

 

Гоп! Гоп!

Брень-брень-брень!

Танцював би цілий день!

  1.           Виконання «Гарний танець гопачок».
  2.           Розучуємо рухи.
  3.           Виконання «Гарний танець гопачок» з рухами.

 

  1. Закріплення вивченого
  • Тож, з якою піснею ми сьогодні знайомилися на уроці?

 

  1. Підсумок
  • Ви всі сьогодні, дуже гарно попрацювали! Пропоную вам вдома повторити пісню, яку ми сьогодні розучували і поспівати її вдома для батьків, чи бабусів і дідусів. А також можете помарширувати і повчити своїх братиків і сестричок.
  1. Рефлексія
  • Оберіть відповідну цеглинку лего:

Зелена – на уроці мені дуже сподобалося!

Жовта – на уроці мені сподобалося!

Червона на уроці мені не сподобалося!

docx
Додано
27 червня 2022
Переглядів
910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку