«____»___________.20___ року
Урок №12. Марш. Ритмічні вправи. Слухання: Є. Адамцевич «Запорізький марш», І. Парфенов «Ляльковий марш». Виконання: А. Філіпенко, Л. Компанієць «Гарний танець гопачок» (з танцювальними рухами)
Мета: ознайомити учнів з поняттям маршу, розкрити значення ритму в музиці, сприяти розвитку музичних здібностей, вокально-хорових навичок, психічних процесів, сприяти вихованню патріотизму.
Обладнання: мультимедійний комплект
Хід уроку
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Ось знову лунає дзвінок,
Запрошує всіх на урок.
Будемо дружно ми працювати,
Створювати та фантазувати.
2.2.Парад моїх улюбленців ( картинка «Парад іграшок»)
Скільки іграшок є на світі!
Ними люблять гратися діти.
Ляльки, машинки і зайчики,
Ведмеді, кубики і м’ячики –
Усі стали дружно в ряд,
Бо зібрались на парад.
Марш – це музика з чітким ритмом. Під таку музику можна крокувати. Давайте прослухаємо Є. Адамович «Запорізький марш» , І. Парфенов «Ляльковий марш». Діти, чим відпізняються ці два марша? А чим схожі? Яка картинк була у вас в уяві, коли ви слухали ці два твори?
Фізкультхвилинка
Я навприсядки скачу,
Чобітками тупочу.
Тупу-тупу-тупочу –
Наче пташка я лечу.
Гоп! Гоп!
Тупочу!
Наче пташка я лечу.
Тілі-тіль, веде смичок
Гарний танець - гопачок,
А бандура –
Брень-брень-брень –
Танцював би цілий день!
Гоп! Гоп!
Брень-брень-брень!
Танцював би цілий день!
Зелена – на уроці мені дуже сподобалося!
Жовта – на уроці мені сподобалося!
Червона – на уроці мені не сподобалося!