Сюжетне заняття "Міцна дружба подолає всі перешкоди".

Про матеріал
Із самими маленькими моїми вихованцями вирушаємо в подорож. Зустрічаємо Кицю Варварку і намагаємось допомогти їй знайти своїх малят-кошенят. Розвиваємо в малят спритність , витривалість, виховуємо почуття дружби та взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Сюжетне заняття з фізичної культури

                                             для дітей раннього віку

«МІЦНА ДРУЖБА ПОДОЛАЄ УСІ ПЕРЕШКОДИ»

 

Рестораны с детьми и без: уместно ли справедливое разделение ...

ДНЗ «Дзвіночок»             Інструктор з фізкультури: Невойт Л.Г.

 

Мета:

-         Розвивати спритність, витривалість, образне мислення, координацію рухів, увагу.

-         Виховувати інтерес до фізкультурних вправ та рухливих ігор.

-         Вправляти малят у різних видах ходьби (врозтіч, у колоні по одному за вихователем, широкими та дрібними кроками )

Обладнання: обручі гімнастичні (4 шт.), гімнастична гірка (висота 1,5 м), іграшкові ялинки (4 шт.), імітований місток (3 м довж.), 4 гімнастичні палиці.

 

 

 

 

Хід заняття

У груповому приміщенні киця Варварка (вихователь) очікує дітей

(Стукіт у двері. Заходять діти- кошенята з свою мамою кицею)

Киця : Люба, Варварко, ми з малятами-кошенятами прийшли до тебе в гості. Але, Варварочко, чому ти засмучена? Що за лихо у тебе сталося?

Варварка: Дуже сумно мені бо мої маленькі діточки-кошенятка побігли в лісок погратися та й не повернулись додому, мабуть заблукали!

Киця: Не сумуй , люба  Варварочко. Я зі своїми малятками-кошенятами допоможемо тобі. Малята, підемо у лісок пошукати  Варварочкиних  діточок?

(Вирушають в путь)

І. Вступна частина.

Киця: Дорога у нас далека, багато ховає перешкод, треба сили нам набратись.

 

 Рухавка «Маленькі та великі ніжки»

Киця (фізінструктор) читає віршовані рядки, діти виконують рухи відповідно до змісту віршика

Були собі малі ніжки, дріботали вздовж доріжки.

Туп-туп-туп, туп-туп-туп-

(діти ідуть дрібними кроками за педагогом)

Дріботали вздовж доріжки і великі поруч ноги.

Крокували вздовж дороги,

Туп-туп-туп, туп-туп-туп-

(ходьба широкими кроками за дорослим)

Крокували вздовж дороги, а маленькі ноженята

Ще й підстрибують завзято,

Скік-стриб, скік-стриб-

(дрібні стрибки на обох ногах із просуванням уперед за вихователем)

Так стрибають заповзято, ноги, котрі значно більші,

Виступали ширше й ширше, ось так крокували-

(широкий приставний крок із просуванням вперед)

Дуже широко ступали, ніжки ті, що дріботали,

Кажуть: «Друзі, ми відстали!

Пробіжімость далі трохи, доженімо більші ноги!»

(біг дрібними кроками)

А великі – враз тікати: «Нас малим не наздогнати!»

(біг широкими кроками)

Далі ніжки прямували, ручки весело плескали-

Ось так. Ось так, ручки весело плескали

(перехід на звичайну ходьбу в повільному темпі з виконанням ритмічних оплесків)

Під час гри  фізінструктор стежить за правильною поставою дітей, виконанням рухів.

ІІ. Основна частина.

Киця: Великі та маленькі наші ніжки під час подорожі зустріли багато перешкод. Нумо, мої кошенята, покажемо як ми справимось з цими перешкодами. Адже допомогти Варочці знайти кошеняток- це справа справжніх друзів.

Киця: Всі кошенятка йдуть рядком, всі кошенятка йдуть ладком.

 Так поважно виступають, гордо голову тримають.

В.п.- стоячи прямо, ходьба в колоні по одному з високим підніманням ніг, зігнутих у колінах (30-40 сек.),

діти переступають через палиці, покладені на підлозі (4р.)

Киця: Ось і річечка біжить, ніжки треба не замочить.

Треба через місток пройти, та кошенятко врятувати!

В.п.- діти повільно йдуть в колоні по одному, періодично відставляючи в сторони то праву, то ліву ногу, руки розведені в сторони (30-40 сек.)

Киця: А ось ялиночки малі похилились до землі, вони крихітного зросту, і пройти нам тут непросто.

В.п.- діти присідають, руки на поясі. Ходьба напівприсяді між ялинками (30-40 сек.)

Киця: Перешкода знов одна, пострибаєм дітвора!

В.п.- основна стійка, руки на поясі.

Стрибки на обох ногах із просуванням уперед з обруча в обруч (5р.)

Киця: Ми ішли, ішли, ішли і до гірки підійшли.

 Треба гірку нам здолати,  й кошеняток  позбирати.

В.п.- основна стійка. Лазіння по гімнастичній стінці (висота 1,5м.), спускатися вниз зручним для дитини способом (30-40 сек.)

Киця: Подивіться малюки, всіх  кошенят ми знайшли!

Варочко, ти   діток своїх  візьми, і ніколи не губи!

Варварка: Дякую, вам за допомогу, мої любі рятівники. Ви справжні друзі!

 

Рухлива гра «Кішка та кошенята»

Діти діляться на дві підгрупи «кішки» та «кошенята». Кожна кішка з двома кошенятами сідає на відокремлених трьох стільчиках, перед собою ставлять дугу. Кошенята по черзі вилазять із «будиночка» бігають граються, як тільки «кішка» починає мявчати повертаються додому. При повторі гри діти міняються ролями.

Гра повторюється 3 рази.

ІІІ. Заключна частина.

Діти з вихователем стають у коло і, взявшись за руки, повільно водять хоровод під будь-який музичний супровід, а потім ланцюжком залишають групове приміщення.

 

 

 

docx
Додано
30 липня 2020
Переглядів
6469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку