Сюжетно-рольова гра - Магазин

Про матеріал
Гра розвива критичне та аналітичне мислення, сприя всебічному та гармонійпеціальності.номі розвитку. Розвиток потенціалу та відчуття с
Перегляд файлу

Тема: Сюжетно - рольова гра «Магазин».


Мета: Визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри; сприяти розвитку уяви, навичок критичного мислення, пам'яті, уваги та адаптації в житті;
уточнити і розширити уявлення дітей про назви овочів, фруктів
призначення магазину, його працівників,
особливості їх роботи (ввічливість, доброзичливе ставлення до
покупців, знання товару);
виховувати повагу до праці дорослих, ввічливість; активізувати
словник дітей.
Обладнання: товар,чеки,гроші.
Словник: продавець, покупець,  прилавок, каса, чек.
І. Хід роботи.
Вступна бесіда.
- В яких магазинах ви бували (продовольчі товари,
промислові товари, електротовари, меблевий)?
- Що купували?
- Хто відпускав товар?
- Що при цьому говорив продавець
- Що відповідали покупці?
2 Пригадали правила поведінки в магазині:
1) перш, ніж купити товар, треба взнати його ціну;
заплатити в касу гроші;
3) взяти чек і одержати покупку в продавця;
4) з касиром і продавцем треба розмовляти ввічливо і спокійно.

II. Вступна частина.
Пригадали правила поведінки в магазині:
1. Вчитель пропонує дітям за товаром у вітрині сказати, в якому магазині вони будуть працювати, що продавати.
- Що ви бачите у магазині?

- Хто продає товари людям?
- Як називають людей, що купують щось у магазині?
1) Спільно з дітьми вчитель визначає кількісний склад учасників
рольової гри (один продавець, один касир, решта - покупці.

2) Заохочування нерішучих дітей до співпраці у грі та надання інформації, як буде проходи ти гра.
3. Провести конкурс на кращого касира.
Касиром буде той, хто дасть вірні відповіді:
1) Які купюри грошей ви бачили?
2) Якої вартості є монети?
3) Скільки копійок має одна гривня?

ІІІ. Хід гри.
І. Правила гри:
- чітко дотримуватись своєї ролі;
- намагатись слухати партнерів та вчителя;
- не коментувати діяльність інших, перебуваючи у ролі;
- намагатись поставитися до своєї ролі як до реальної життєвої
ситуації, в яку ви потрапили.

2. Гра.
1) Для проведення гри треба переставити меблі, зробити прилавок,
касу.

2) Вчитель перший підходить до продавця, звертається до нього
з проханням щось продати, платить гроші у касу, бере покупку у
продавця, дякує за послугу. Після цього пропонує дітям купити овочі та фрукти, які їм потрібні. Стежить за правильністю виконання рольових дій і звертань, у ході гри продавці і покупці міняються ролями.
3) Аналіз гри.
Закінчивши гру, діти разом з вчителем визначають найкращих
продавця і покупця.
- Що роблять у магазині продавці?
- Як розраховуються покупці зате, що купили?
- Чи вірно дає здачу касир?

- Як спілкується продавець з покупцями?

IV. Вихід дітей з ролей.
Для цього проводиться детальне обговорення ситуації. Бажано, щоб
кожен учасник відповів на запитання:
- Як ви себе почували в тій чи іншій ролі?
- Що подобалось під час гри, а що - ні?
- Чи бувшій ви самі в подібній ситуації?
- Чи діяли ви під час гри „наче насправді"?
- Чи зможете ви тепер самостійно зробити покупку в магазині?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Планування
НУШ
Інкл
Додано
21 серпня
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку