Сюжетно-рольова гра "Лавина"

Про матеріал
Представлено конспект сюжетно-рольової гри для дітей середньої групи. Рекомендовано для вихователів дошкільних навчальних закладів.
Перегляд файлу

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сюжетно-рольова гра

«Торгівельний центр «Лавина»

(ігри «Магазин», «Перукарня», «Дитяче кафе»)

для дітей середньої групи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                 Підготувала:

    вихователь ДНЗ №24

                                                                                     смт.Коцюбинське

                                                                                     Київська обл.

                                                                                     Міщенко Л.Ю.

 

Мета: формування соціального досвіду дітей засобами ігрової діяльності, вміння

застосовувати в грі отримані раніше знання про навколишнє життя, розширення у дітей уявлення про працю працівників перукарні, магазину, дитячого кафе.

Освітні завдання:

  • привчати дітей розподіляти ролі й діяти відповідно до прийнятої на себе ролі, розвивати сюжет;
  • виконувати відповідні ігрові дії, знаходити в навколишній обстановці предмети, необхідні для гри, підводити дітей до самостійного створення ігрових задумів;
  • збагачувати словниковий запас (каса, чеки);
  • збагачувати соціально - ігровий досвід дітей (навчати правильним взаєминам у грі).

Розвиваючі завдання:

  • розвивати інтерес до гри;
  • вчити об'єднуватися в групи в грі;
  • знайомити дітей з правилами поведінки в громадських місцях.

Виховні завдання:

  • виховувати повагу до праці дорослих.
  • збагачувати знання дітей про людей професії перукар, продавець, офіціант.
    Активізувати словник: «перукар», «майстер», «ножиці», «гребінець», «зачіска», «фен», «стрижка», «стриже», «чубчик», «пінка, лак для укладання», «бігуді», «товар», «каса», «чек», «меню».

 

Матеріали та обладнання: іграшкова  каса, «чеки» з паперу, «гроші», «цінники», гаманці, кошики, муляжі овочів, фруктів, іграшки, набір для перукаря, спеціальний одяг для перукаря, продавця, працівників кафе.

Попередня робота: бесіда про роботу продавця, перукаря, офіціанта, розглядання ілюстрацій, читання художньої літератури, різні ігрові ситуації, індивідуальна робота.

 Попередня робота з дітьми.

 Бесіда про професії працівників магазину, перукаря, працівників кафе.

 Екскурсії до магазину, в перукарню.

 Бесіда з дітьми про правила поведінки в громадських місцях.

Робота з батьками.

 Бесіда з батьками про важливість закріплення з дітьми правил поведінки в громадських місцях.

  • Екскурсія батьків з дітьми в кафе, похід в магазин, відвідування перукарні.

 

 

Зміст організованої діяльності дітей

 

I. Організаційний момент:

 - Діти, де ви з батьками найчастіше відпочиваєте? Що там  цікавого ви бачили? Чи багато там людей? А як люди поводяться?

Пригадали правила поведінки в громадських місцях:

  • розмовляти ввічливо і спокійно, поважати один одного.

 

ІІ. Вступна бесіда:

Вихователь: - Увага! Увага! Сьогодні відкрився торгівельний і розважальний центр «Лавина». У «Лавині» відкриті  дитяча перукарня, продовольчий магазин та дитяче кафе «Веселка», є кімната для відпочинку. Щоб запрацювали всі відділи «Лавини», нам треба вибрати продавця, перукаря та працівників кафе. В кого є бейджик з картинкою продавця, той буде продавцем, в кого є бейджик з картинкю перукаря – буде перукарем, в кого картинки офіціантів – буде працювати у дитячому кафе. А я – адміністратор «Лавини». В кого виникнуть питання чи непорозуміння, можуть до мене звертатися за допомогою та порадою. Отже, працівники «Лавини» займіть свої робочі місця.

 

ІІІ. Хід гри:

  • Діти -  ви відвідувачі «Лавини». На ваш вибір є гаманці, сумочки, кошики, корзини. Відвідайте всі відділи «Лавини» з гарним настроєм та отримуйте приємні враження. (діти розходяться по відділах: «Магазин», «Перукарня», «Дитяче кафе»; ведуть діалоги, відпочивають у кімнаті відпочинку)

Ігрова ситуація  Адміністратор підходить до відвідувача «Лавини»

- Доброго дня, чи сподобався наш торгівельно-розважальний центр?

- Що вам сподобалося найбільше?

- Можна поцікавитися, що ви придбали в магазині?

- Чи гарно вас обслуговували в кафе?

 

IV. Вихід з гри.

Шановні відвідувачі та працівники «Лавини»! Сьогодні відбувається розіграш подарунків. Вибирайте з чарівного мішечка один круг. Знайдіть на столах круг з відповідним кольором, там і чекає на вас подарунок.

Діти стають в коло. Розповідають, який подарунок вони отримали і що їм сподобалося найбільше?

 

 

docx
Додано
4 грудня 2019
Переглядів
1408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку