Математика 1 клас. Табличне додавання і віднімання у межах десяти. Першочергове завдання вчителя початкових класів – навчити дітей рахувати правильно, уважно й свідомо та зацікавити їх математикою, викликати у них подив і радість від результатів своєї праці. Ці картки містять практичні завдання, які формують обчислювальні навички, навички усної лічби, розвивають кмітливість, увагу
Номер слайду 2
8 + 1 =2 + 1 =7 + 1 =4 + 1 =6 + 1 =3 +1 =0 + 1 =6 – 1 =9 – 1 =3 – 1 =5 – 1 =7 – 1 =1 + 1 =4 – 1 =2 – 1 =10 – 1 =Вже летять до годівниці,Горобці три і синиця. Скільки пташечок, скажіть,Будуть вдячні за обід?По дорозі їжак біг,Ніс сім яблук на пиріг. Одне впало, покотилось. Скільки яблук залишилось?284693 Обчислення значень виразів на додавання і віднімання 1.2. Розв ̓яжи задачі, знайди відповіді на цеглинках. 3. Полічи геометричні фігури, запиши їх кількість.
Номер слайду 3
8 + 2 =2 + 2 = 7 + 2 = 8 – 2 = 3 – 2 = 7 – 2 =3 + 2 = 4 + 2 = 9 – 2 =6 + 2 = 5 – 2 = 2 – 2 = 5 + 2 = 4 – 2 = 0 + 2 = 10 – 2 = Ось до класу на урок. Залетіло сім сорок. Дві пізніше прибуло. Скільки всіх сорок було? Сушить білочка опеньки: Три великі, два маленькі. Порахуйте всі опеньки – І великі, і маленькіОбчислення значень виразів на додавання і віднімання 2.2. Розв ̓яжи задачі, знайди відповіді на цеглинках. 3. Полічи геометричні фігури, запиши їх кількість.974685
Номер слайду 4
Обчислення значень виразів на додавання і віднімання 3.2. Розв ̓яжи задачі, знайди відповіді на цеглинках. 3. Полічи геометричні фігури, запиши їх кількість.0 + 3 = 10 – 3 = 8 - 3 = 1 + 3 = 9 – 3 = 4 + 3 =2 + 3 = 6 – 3 = 3 + 3 = 7 – 3 = 5 + 3 = 4 – 3 =5 – 3 = 6 + 3 = 7 + 3 = 3 – 3 = Біг зайчисько Куций Хвіст. Сім морквинок мамі ніс. По дорозі три він з̒ їв Скільки мамі залишив?П ̓ятьох маленьких ведмежаток. Поклала мама в ліжко спати. Трьом ніяк не спиться. Скільком медок солодкий сниться? 632451
Номер слайду 5
Обчислення значень виразів на додавання і віднімання 4.2. Розв ̓яжи задачі, знайди відповіді на цеглинках. 3. Полічи геометричні фігури, запиши їх кількість.0 + 4 =3 + 4 =9 – 4 = 4 + 4 = 8 – 4 = 2 + 4 = 4 – 4 = 1 + 4 = 5 – 4 = 6 + 4 = 5 + 4 = 6 – 4 = 10 – 4 = 7 – 4 = 9 – 3 = 8 + 2 = Шість веселих рівчачків. Почали весняний спів. Ще чотири заспівало. Скільки разом пісень стало?На кущах попід парканом. Зріло сім суниць багряних. Птахи з ̒їли лиш чотири. Скільки ягід залишили ? 1072953
Номер слайду 6
Обчислення значень виразів на додавання і віднімання 5.2. Розв ̓яжи задачі, знайди відповіді на цеглинках. 3. Полічи геометричні фігури, запиши їх кількість.4 + 5 = 5 + 5 = 8 – 5 = 2 + 5 = 5 – 5 = 1 + 5 = 7 – 5 = 3 + 5 = 9 – 5 = 6 – 5 = 10 – 5 =0 + 5 = 3 – 3 = 7 + 2 = 8 – 4 = 5 + 2 = Ой, було ж у нас мороки. Посварились дві сороки,А на шум ще п ять примчало. Порахуйте, скільки стало?В білки десять білченят, А горішків в неї – п ять. Хто ж із вас, малята, знаєСкільки ще не вистачає? 954736
Номер слайду 7
Обчислення значень виразів на додавання і віднімання 6.2. Розв ̓яжи задачі, знайди відповіді на цеглинках. 3. Полічи геометричні фігури, запиши їх кількість.0 + 6 = 10 – 6 =1 + 6 = 7 – 6 = 2 + 6 = 8 – 6 = 3 + 6 = 9 – 6 = 4 + 6 = 6 – 6 = 8 – 5 = 3 + 4 = 5 – 3 = 9 – 5 = 6 + 2 = 4 + 5 = На іменини мавпи Нані Подарували сім бананів. Мавпа шість відразу з ̓їла. Скільки про запас лишила?Посадив ведмідь в гайочку. Дві осички й шість дубочків. Ви йому допоможіть,Скільки разом, підкажіть786913
Номер слайду 8
Обчислення значень виразів на додавання і віднімання 7.2. Розв ̓яжи задачі, знайди відповіді на цеглинках. 3. Полічи геометричні фігури, запиши їх кількість.7 – 7 = 0 + 7 = 1 + 7 = 10 – 7 = 3 + 7 = 9 – 7 = 2 + 7 = 8 – 7 = 7 – 3 = 7 + 2 = 7 – 6 = 7 + 3 = 7 – 5 = 7 + 1 = 7 – 4 = 7 – 2 = На соняху три бджілки сиділо. До них ще сім прилетіли. Дай нам відповідь таку: Скільки бджілок на соняху?На траві, навколо хати. Метушаться каченята. Двоє білесеньких, як сніг Семеро чорних. Скільки всіх?7451089
Номер слайду 9
Обчислення значень виразів на додавання і віднімання 8.2. Розв ̓яжи задачі, знайди відповіді на цеглинках. 3. Полічи геометричні фігури, запиши їх кількість8 – 8 = 0 + 8 = 10 - 8 =1 + 8 = 9 – 8 = 2 + 8 = 8 – 1 = 8 – 7 =8 + 0 = 8 – 2 = 8 – 6 = 8 – 3 = 8 – 5 = 8 – 4 = 8 – 0 = 6 + 3 = Дятел горішки рахував,Один і вісім додавав. Ви йому допоможіть, Скільки буде, підкажіть?Знайшли в коморі мишки. Десять штук горішків. Вісім вони з їли. Скільки ще лишили?1098213
Номер слайду 10
Обчислення значень виразів на додавання і віднімання 9.2. Розв ̓яжи задачі, знайди відповіді на цеглинках. 3. Полічи геометричні фігури, запиши їх кількість0 + 9 = 1 + 9 = 10 – 9 = 9 – 0 = 9 + 0 = 9 – 1 = 9 – 9 = 9 – 2 =9 – 8 = 9 – 3 = 9 – 7 = 9 – 4 = 7 + 2 = 10 – 1 = 6 + 3 = 5 + 4 = Зозуля гусениць ковтала. При цьому всіх їх рахувала. Одна і дев ̕ять. Скільки всіх. Проковтнула пташка їх?Мчать на санчатах. Десять малят. Дев ̕ять з них дівчатка. Скільки тут хлоп ̔ят? 1
Номер слайду 11
Обчислення значень виразів на додавання і віднімання 1- 9.2. Розв ̓яжи задачі, знайди відповіді на цеглинках. 3. Полічи геометричні фігури, запиши їх7 + 3 = 4 – 2 = 5 + 4 = 8 – 6 = 0 + 9 = 3 + 6 = 7 – 4 = 5 + 5 = 8 + 1 = 10 – 9 = 0 + 7 = 4 + 4 = 6 – 5 = 9 – 2 = 6 + 2 = 1 + 7 =Три єноти на узліссіГрілися, дрімали. Ще один прибіг до них. Гляньте, скільки стало? Десять бубликів було. Сім гноми з їли. А Білосніжка в них питає:- Хоч трішки залишили?354869