Тема: «Табличні випадки додавання та віднімання».
Мета:
1. Закріпити навички додавання та віднімання в межах 10 за допомогою таблиць.
2. Розвивати логічне мислення та вміння аналізувати умови задачі.
3. Формувати уважність і наполегливість у виконанні завдань
Обладнання: Презентація, підручник,ручка,лінійка,простий олівець,
Хід уроку
I. Організація класу
1.1 Привітання
– Добрий день, малята, любі хлопчики й дівчата,
–1.2. Перевірка готовності до уроку
– Всі підготувалися до уроку? Біля вас має бути ручка, простий олівець,лінійка,зошит та підручник.
ІІ. Актуалізація опорних знань
2.1. Усне обчислення
– Дітки, а чи знаєте ви Вінні-Пуха? ( Увага на екран)
– А чи знаєте, що він дуже любить мед?
– Сьогодні Вінні-Пух хотів поласувати горщиком з медом, але йому потрібна ваша допомога. Вам потрібно розв'язати ланцюжок виразів, якщо завдання виконані правильно Вінні-Пух дістанеться до горщика з медом.
(Вправа 1 в підручнику)
– Отже, яка відповідь?(9)
2.2. Каліграфічна хвилинка
– Розгорніть свої зошити. Пропишіть каліграфічно рядок цифру 9. (показ в повітрі,показ за зразком на дошці)
ІІІ. Повідомлення теми уроку.
– Темою нашого уроках сьогодні є «Табличні випадки додавання та віднімання».
ІV. Вивчення нового матеріалу
4.1. Робота з підручником. Вирази 2.
– Розгорніть свої підручники на сторінці 77, погляньте на завдання №2, (Пояснення, що потрібно зробити в завданні) запис у зошит.
– Нам потрібно порівняти вирази, не обчислюючи їх. ( Учні по-черзі виходять до дошки, записують вирази, проговорюють та ставлять знак )
4.2. Задача.3
_Про що йде мова в умові задачі?
– Отже, скільки в нас рушників?
– А серветок?
_Про що запитується в задачі?
-Що означає цифра 4?
_Що означає цифра 5?
– Якщо серветок на 5 більше,чи можемо ми дізнатися скільки серветок вишила майстриня? Якою дією? Які числа потрібно додати? Запишіть до зошита.
4 + 5 = 9 (с.)
Відповідь: 9 серветок.
Фізкультхвилинка
4.3. Задачі (Усно?)
– Розглянемо перший запис. Хто тримав кульки? Скільки кульок в хлопчика? Скільки кульок в дівчинки? В кого більше кульок? Чи можемо ми дізнатися на скільки кульок більше в дівчинки , ніж у хлопчика? Якою дією? (10 - 5 = 5)
– Отже, на скільки кульок більше в дівчинки ніж в хлопчика?
_Розглянемо 2 запис. Про що мова в умові задачі? Де лежали кульки? Скільки кульок у коробці?Скільки кульок на столі? Де кульок менше? Якою дією знайти на скільки менше?
4.4. Завдання5
-Розгляньте відрізки в завданні 5.Якого вони кольору?
– Візьміть лінійки та виміряйте відрізки червоного та блакитного кольору. Чи однакові вони? Виміряйте відрізок зеленого та фіолетового кольорів. Чи знайшли ви відрізки однакової довжини?
-Накресліть відрізок з найменшою довжиною.(2 см)
-Накресліть відрізок з найбільшою довжиною.(6см)
-Накресліть відрізок-довжина якого однакова з довжиною зеленого відрізка.(5см)
V.Підсумок
- Що нового сьогодні ви дізналися на уроці?
- Які завдання викликали труднощі?
- Що вдавалося легко?
–Ви всі великі розумнички, сьогодні добре працювали, на цьому наш урок закінчено,