Табличні випадки додавання та віднімання

Про матеріал
Допомагає закріпити навички додавання та віднімання в межах 10 за допомогою таблиць.Розвивати логічне мислення та вміння аналізувати умови задачі. Формувати уважність і наполегливість у виконанні завдань
Перегляд файлу

Тема: «Табличні випадки додавання та віднімання». 

Мета: 

1. Закріпити навички додавання та віднімання в межах 10 за допомогою таблиць.

2. Розвивати логічне мислення та вміння аналізувати умови задачі.

3. Формувати уважність і наполегливість у виконанні завдань

Обладнання: Презентація, підручник,ручка,лінійка,простий олівець,

 

Хід уроку

I. Організація класу

1.1 Привітання

– Добрий день, малята, любі хлопчики й дівчата, 

1.2. Перевірка готовності до уроку

– Всі підготувалися до уроку? Біля вас має бути ручка, простий олівець,лінійка,зошит та підручник.

ІІ. Актуалізація опорних знань 

2.1. Усне обчислення 

– Дітки, а чи знаєте ви Вінні-Пуха? ( Увага на екран)

– А чи знаєте, що він дуже любить мед?

– Сьогодні  Вінні-Пух хотів поласувати горщиком з медом, але йому потрібна ваша допомога. Вам потрібно розв'язати ланцюжок виразів, якщо завдання виконані правильно   Вінні-Пух дістанеться до горщика з медом.

(Вправа 1 в підручнику)

https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXeJYApK-SfBZJKkTc0ukz7VtBrZiVB_F5PXtwvtyYe_MUFLGd1ZaAUBjxkm6NwcCPzA9tivh2RsXCk0ZWzNULdatogxpd3D7dqjcmJJ5b9hyI8rWsgoAjvnHUZskucVWa0yYnnT0Q?key=Z_937C1ABwYMgTb-jwnVdv4R

– Отже, яка відповідь?(9)

2.2. Каліграфічна хвилинка 

– Розгорніть свої зошити. Пропишіть каліграфічно рядок цифру 9. (показ в повітрі,показ за зразком на дошці)

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

– Темою нашого уроках сьогодні є «Табличні випадки додавання та віднімання». 

ІV. Вивчення нового матеріалу

4.1. Робота з підручником. Вирази 2.

– Розгорніть свої підручники на сторінці 77, погляньте на завдання №2, (Пояснення, що потрібно зробити в завданні) запис у зошит.

  •          Уважно подивіться на вираз,які числа ви бачите?(2,8)Який знак між ними стоїть? Якщо числа поміняти місцями чи зміниться сума?(ні). Якщо сума з двох сторін однакова,який знак поставимо між виразами?(=)
  •          Уважно подивіться на вираз2. Чи однакові числа? А Яка відмінність? (знак +і -) Яка на вашу дімку частина виразу більша? Яка менша ліва чи права? Який знак ми поставимо між виразами?( більше)
  •          В наступному виразі зверніть увагу на друге число. Зліва чи справа воно більше? Який знак порівняння в цьому виразі? І т.д.

 

Нам потрібно порівняти вирази, не обчислюючи їх. ( Учні по-черзі виходять до дошки, записують вирази, проговорюють та ставлять знак )

4.2. Задача.3

_Про що йде мова в умові задачі?

– Отже, скільки в нас рушників?

– А серветок?

_Про що запитується в задачі?

-Що означає цифра 4?

_Що означає цифра 5?

– Якщо серветок на 5 більше,чи можемо ми дізнатися скільки серветок вишила майстриня? Якою дією? Які числа потрібно додати? Запишіть до зошита.

4 + 5 = 9 (с.)

Відповідь: 9 серветок.

Фізкультхвилинка

4.3. Задачі (Усно?)

https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXdOcxIRYDeBFQPZbIRNQEsL7vEUOTs31eLyMHJLFbB8JiV1NG_rU30txI8ZKsDGwBkiagcTpxmtxJtTI_vEzgtfc9-lEORM-JL2aTuL5vNjR9JM1sup4L_WBaeARxplMhcW0nzJJg?key=Z_937C1ABwYMgTb-jwnVdv4R

– Розглянемо перший запис. Хто тримав кульки? Скільки кульок в хлопчика? Скільки кульок в дівчинки? В кого більше кульок? Чи можемо ми дізнатися на скільки кульок більше в дівчинки , ніж у хлопчика? Якою дією? (10 - 5 = 5)

– Отже, на скільки кульок більше в дівчинки ніж в хлопчика?

_Розглянемо 2 запис. Про що мова в умові задачі? Де лежали кульки? Скільки кульок у коробці?Скільки кульок на столі? Де кульок менше? Якою дією знайти на скільки менше?

4.4. Завдання5

-Розгляньте відрізки в завданні 5.Якого вони кольору?

– Візьміть лінійки та виміряйте відрізки червоного та блакитного кольору. Чи однакові вони? Виміряйте відрізок зеленого та фіолетового кольорів. Чи знайшли ви відрізки однакової довжини?

-Накресліть відрізок з найменшою довжиною.(2 см)

-Накресліть відрізок з найбільшою довжиною.(6см)

-Накресліть відрізок-довжина якого однакова з довжиною зеленого відрізка.(5см)

V.Підсумок

- Що нового сьогодні ви дізналися на уроці?

- Які завдання викликали труднощі?

- Що вдавалося легко?

–Ви всі великі розумнички, сьогодні добре працювали, на цьому наш урок закінчено,

docx
Додав(-ла)
Кизило Алла
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 січня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку