В магазинах та на сайтах можливо знайти зошит для роботи класного керівника. Я хочу запропонувати готові таблиці створені в Microsoft Word. Ви пишете список учнів, копіюєте в готову таблицю, роздруковуєте та вставляєте в папку, заповнюючи від руки по міні необхідності чи виявленні інформації. Наступного року ви замінюєте 1 клас на 2, коректуєте, в разі необхідності список учнів і продовжуєте роботу, значно з'економивши свій час.
Пояснювальна записка
«Батьківські збори» - вказуємо дату. Напроти прізвища дитини відзначаємо присутність батьків на даному заході. Допоможе бачити картину активності конкретних батьків. Я використовувала позначки «Т» - тато, «М» - мама, «Б» - бабуся тощо.
«Діагностична карта вивчення учнів» - включає в себе: стан здоров’я, ставлення до навчання, дисципліна, інтереси та захоплення, трудова та громадянська діяльність, самооцінка, дотримування моральних норм поведінки, взаємодія з батьками та однолітками.
Додаткова зайнятість учнів - вказуємо назву гуртка чи секціяї, яку відвідує дитина
Зведена таблиця рівня вихованості - висвітлює такі риси характеру, як допитливість, працелюбність, відношення до природи, школи, естетичний смак, рівень вихованості, середній бал. Використовуємо «+», «-», «В» високий рівень, «Д» достатній рівень, «С» середній рівень та «Н» низький рівень.
Обдаровані учні та їх досягнення - вказуємо нагороди, грамоти, перемоги учня.
Педагогічна карта сім’ї учнів – це склад сім’ї («П», «Н», «Б»), освіта та загальна культура («В», «С», «Н»; можна вказати рівень освіти Б-ПВ, що означає, що у батька повна вища), матеріально побутові умови («З», «Н»), дотримання морально-правових норм («П», «Н»), ставлення до виховання дитини («Ак», «П», «Н»), ставлення до школи «+» , «-», «Б»), стосунки з дітьми (« Д», «Б», «К»)
Психолого-педагогічна характеристика – загальні відомості (кількість учнів, хто, куди та коли вибув, хто з відкіля, коли прибув , з номерами протоколу), здоров’я учнів (імена учнів з підготовчою групою з фізичної культури ), імена лідерів, актив класу можна змінювати на власний розсуд.
Хочу зауважити, що для зручності я вказую поряд з назвою рік навчання а також в таблицях залишаю кілька рядочків пустими, на випадок, якщо прибудуть ще учні.
Заступник директора з виховної роботи
Хоменко Анастасія Василівна
І сем. 2017.р. ______________
ІІ сем. 2018 р. ______________
План
виховної роботи
з учнами 4 Б класу
КЗ «Тернівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 6
Тернівської міської ради Дніпропетровської області»
на 2017 – 2018 н. р.
Класний керівник: Корягіна Олена Євгеніївна
Заступник директора з виховної роботи
Хоменко Анастасія Василівна
І сем. 2017.р. ______________
ІІ сем. 2018 р. ______________
План
виховної роботи
з учнами 4 Б класу
КЗ «Тернівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 6
Тернівської міської ради Дніпропетровської області»
на 2017 – 2018 н. р.
Класний керівник: Корягіна Олена Євгеніївна
Додаткова зайнятість учнів 1 ___ класу, участь в гуртках та секціях
П. І. Пб |
Назва гуртка, секції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Батьківські збори учнів 1 – 4 ___ класу
№ |
ПІ учня / Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Педагогічна карта сім’ї учнів 1 ___ класу
№ |
ПІ учня |
Склад сім’ї повна, неповна, багатодітна |
Освіта та заг. культура висока, сер, низька |
Матеріально побутові умови задов., незад |
Дотр. мор.-правових норм позитивне, негат. |
Ставлення до вих. дітей Активна, пасивна, негат. |
Ставлення до школи позит., негат., байдуж. |
Стосунки з дітьми дружні, байдужі, конфліктні |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Діагностична карта вивчення учнів 1 ___ класу
№ |
ПІ учня |
Стан здоров’я |
Навчання |
Дисципліна |
Інтереси і захоплення |
Трудова діяльність |
Громадська діяльність |
Самооцінка |
Дотримання морал.-прав.норм |
Взаємини з батьками |
Взаємини з одно клас-ми |
Примітка |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зведена таблиця рівня вихованості учнів 1 ___ класу
№ |
ПІ учня |
Допитливість |
Працелюбність |
Відношення до природи |
Відношення до школа |
Краса у житті дитини |
Рівень вихованості |
Сер. бал |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Обдаровані учні 1 ___ класу
та їх досягнення
№ |
ПІПб учнів |
Досягнення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|