Таблиці додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач з поняттям «стільки ж». Складання задач за малюнками та короткими записами.

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 2 класу.Тема уроку:таблиці додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач з поняттям «стільки ж». Складання задач за малюнками та короткими записами.
Перегляд файлу

Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач з поняттям «стільки ж». Складання задач за малюнками та короткими записами. 

Мета. ознайомити учнів з таблицями додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток; розвивати вміння складати й розв'язувати задачі за схематичним записом їх умови, знаходити невідомий доданок; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

 

Обладнання. Інтерактивна дошка,  роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

1.Привітання з учнями та створення сприятливого психологічного комфорту.

Вчитель. Готуючись до уроку, я приготувала незвичні подарунки. Ви не зможете забрати їх додому, комусь подарувати, але на душі у вас стане тепліше. Приготуйте праву долоньку для подарунків .

   Я дарую вам щиру посмішку,  любов,  доброту, здоров’я, мир і добро. Затисніть подаруночки у правій долоньці. А тепер приготуйте ліву. У цю долоньку я вам поставлю увагу, кмітливість, старанність, акуратність – усе те, що вам необхідне на уроці. А для того, щоб у наших гостей теж був хороший настрій - привітайтесь і поділіться своїм подарунком з правої долоньки.(«повітряний поцілунок»).

Сьогодні у нас випала незвичайна нагода відвідати «Математичне кафе». Тільки у цьому кафе ми матимемо змогу скуштувати апетитні задачі,  відчути неповторний смак виразів, геометричного матеріалу. Надіюся, що у вас уже розгорівся апетит до знань? Тому розпочинаймо.

  1. Перевірка готовності робочих місць до уроку.
  • Чи всі готові до уроку математики. Чудово!

Але спершу приготуймо стіл до вживання страв.

  • Який зараз місяць?
  • Яке сьогодні число?
  • Запишіть сьогоднішню дату.

 

 Слайд 1

http://4.bp.blogspot.com/-_bpZTnmN04c/Utxy9adhIdI/AAAAAAAAAMk/WKmzIkokgIc/s1600/1.jpg

 

- Гарного вам апетиту до навчання і успіхів у вивченні математики!

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

   -На ваших столах лежать серветки. Погляньте з іншого боку і звірте правильність виконання вами домашнього завдання.

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні у нашому кафе вечірка присвячена додаванню і відніманню  числа 7 з переходом через десяток.

Слайд 2

 

C:\Users\Вчитель 2\Downloads\завантаження (22).jpg

План  уроку

-  Кожен заклад харчування має меню. Є воно і у нас.

- Отже,  меню нашого уроку. (зачитати)

 

Слайд 3

 

 

 

Асорті класичне

…………………..

Усний рахунок

 

Напій «Магічний»

………………….

Каліграфічна хвилинка

 

Голубці з ребусами

…………………..

Логічні завдання

 

Фірмова страва

………………….

Додавання і віднімання числа 7 з переходом через десяток

 

Грибна юшка

………………….

Розв'язування задачі

 

Заборонений фрукт

…………………..

Вимірювання довжини ламаної лінії

 

 

Десерт

…………………..

Вирази з дужками

 

 

ІV. Контроль ,  корекція знань , закріплення знань.

1. Усний рахунок

- Отож, розпочнемо наш урок з усного рахунку. Якщо ви обчислите вирази, то дізнаєтесь режим роботи нашого кафе.

Слайд 4

-Перевіримо.

Слайд 5

 

- Отже, кафе працює з 9 години 55 хв, до 10  год 35 хв.

 

-А зараз будьте уважні. Математичний диктант. Записуємо тільки результати обчислення

 - Знайдіть суму чисел 9 і 10 . (9+10)    19

- Знайдіть суму чисел, 50 і 40.  (50+40)    90

-Зменшуване – 72, від'ємник –1. Знайдіть різницю. (72-1)  71

- Запишіть число у якому 7 десятків і 8 одиниць    78.

-Перевіримо

Слайд 6

  1. Каліграфічна хвилинка (Хвилинка ерудита)

- А зараз скуштуйте магічного  напою і напишіть каліграфічно число 7.

Слайд 7

3.Логічні вправи

Голубці з РЕБУСАМИ

А після магічного напою, можна почастуватися смачними голубцями. Їх шеф-повар приготував не з рису і не з грибів чи м'яса, а зі свіженьких ребусів.

Розгадайте їх і запишіть слова у зошит .

Слайд 8

 

  1. Вивчення нового матеріалу

Повторення вивченого

1+7=8                2+7=9            3+7=10 

8-7=1                 9-7=2             10-7=3

ФІРМОВА СТРАВА З ПЕВНИХ  ІНГРЕДІЄНТІВ

         4+7=11             5+7=12      6+7=13      7+7=14         8+7=15      9+7=16

 — За записами поясніть додавання і віднімання чисел з переходом через розряд.

— Перевір результати обчислень за таблицями.

— Прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 7, починаючи від найбільшого результату.

— Прочитайте тільки результати таблиці.

— Прочитайте результати від найбільшого числа до найменшого.

— Затуліть лінійкою відповіді таблиці та розкажіть по пам’яті.

Кожне отримане число відповідає  якомусь інгредієнту, тому в дужках вкажіть його назву. (числа та інгредієнти на слайді) (Учні зачитують вирази)

Слайд 9

  • Ось саме з таких інгредієнтів наша фірмова страва, а називається вона – «Борщ». Це українська диво- страва, якій рівних немає. Смачна, ситна, корисна їжа, яку готує кожна господиня.
  1. Розв’язування задачі

Слайд 10

 

  1. Робота над геометричним матеріалом. Робота в групах.
  • Грибів назбирали, юшки посмакували. Зараз щось би легеньке попоїсти. На кожній з ваших тарілок лежить соковите яблуко, але це –  (заборонений фрукт)

Слайд 11

  • Його стереже гусінь Буся . Буся тільки тоді віддасть вам яблуко, коли ви виконаєте її завдання. Вам необхідно знайти довжину ламаної лінії зображеної на аркуші, який тримає гусінь. (фігура накреслена на аркуші, ) (Діти вимірюють і записують у зошит)
  1. Фізкультхвилинка

Слайд 12

Так, я думаю, що потрібно зробити перерву. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Обчислення виразів з коментуванням

Зустріч з ревізором

  • А чи хочете ви перевірити, чи на належному рівні працює кафе? Пропоную вам побувати  у ролі ревізорів  дівчатка - Олі Фреймут.

  • А я зіграю роль повара. Ласкаво прошу вас оглянути моє робоче місце і перевірити на правильність обчислені вирази, які знаходяться у посудинах. (Діти і вчитель одягають головні убори. Діти – бахіли, вчитель – шапку повара. Підходять до дитячої кухні, витягують з посудин вирази і обчислюють коментуючи. Кажуть чи вірно приготовлена страва, чи ні. )

Усні обчислення виразів

3+7=11  (ні )      4+7=12 (ні 11)       20+20=50 (ні  40)

7+8=15 (так)     5+4=9 (так)             5+15=20 (так)           1+19=20 (так)

  • Чи заслуговує наш заклад на табличку «Ревізор»? (так)

V. Підсумок уроку.

  • Ну а, десертиком будуть смачні тортики. Поласуємо?(Обчислити вирази)

Шановні відвідувачі кафе. Прийшов час зачиняти наш заклад. Скажіть, яка страва вам смакувала найбільше? Чи хотіли б ви ще сюди завітати?

  • На завершення нашої зустрічі хочу побажати вам хорошого апетиту до вивчення математики. Адже набуті зараз знання і вміння вам обов’язково знадобляться у житті. Дякую за співпрацю. Урок завершено.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
сачанюк люда
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 січня
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку