Тема Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів та розв’язування задач.
Задачі уроку:
Корекціно-розвивальна: розвивати вміння пояснювати особливості, закономірності, зіставляти, порівнювати. скласти таблицю ділення на 4,
Навчально-корекційна: формувати обчислювальні навички учнів; вчити розв’язувати текстові задачі; Розширювати світогляд школярів,
Корекційно-виовна: виховувати пізнавальний інтерес, наполегливість, старанність у роботі, акуратність.
Обладнання: підручник ,збірник логічних задач, математичні картки,
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань. «Перевірка домашнього завдання».
Коментоване пояснення. …
Робота в групах. (Учні кожного ряду отримують картку з прикладами. При правильному обчислені утворюють слово).
І група |
ІІ група |
ІІІ група |
4 ∙3 = 4∙ 9 = 4∙ 5 = 4∙ 7 = 4∙ 4 = 4∙ 8 = 4∙ 6 = 4∙ 2 = Ключ: 8 – о, 12 – з, 16 – к, 20 – а, 24 – в. 28 – з, 32 – о, 36 – р. Ключове слово: зразково
|
4∙ 7 = 4∙ 5 = 4∙ 4 = 4∙ 9 = 4∙ 3 = 4∙ 8 = 4∙ 2 = 4∙ 6 = Ключ: 8 – н, 12 – а, 16 - а , 20 – т, 24 – о, 28 – с, 32 – н, 36 – р. Ключове слово: старанно
|
4∙ 2 = 4∙ 6 = 4∙ 8 = 4∙ 3 = 4∙ 7 = 4∙ 5 = 4∙ 4 = 4∙ 9 = Ключ: 8 – м, 12 – о, 24 – о, 16 – ц, 20 – е, 28 – д, 32 – л, 36 – ь. Ключове слово: молодець |
Продовжіть речення.
Числа при додаванні називаються…
Щоб знайти невідомий доданок…
Фігура, у якої є чотири сторони …
Числа при множенні називаються…
Числа при діленні називаються…
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку.
каліграфічна хвилинка.
Розмістіть ці числа, що ви бачите на екрані, у порядку зростання. Визначте який між ними зв'язок.
32 12 20 8 16 40 24 4 12 36
Один учень читає правильний запис для перевірки
Перевірка каліграфічної хвилинки
4 8 12 16 20 24 28 32 36 40
Погляньте уважно на свою роботу , знайдіть королеву серед цифр , які ви записали і намалюйте зверху над цією цифрою корону , а тепер знайдіть цифру , яка у вас не зовсім вдалася і підкресліть її .
математичний диктант. треба записати тільки відповіді.
● множники 4 і 5, знайдіть добуток;
● ділене 12, дільник 6, знайти частку;
● знайти добуток чисел 8 і 3;
● знайти частку чисел 21 і 3;
● 16 поділити на 4;
● знайти частку чисел 18 і 2.
● скільки ніжок у 8 столів? (32)
● а скільки ніжок у 4 стільців? ( 16)
● скільки лап у 8 собак? ( 32)
● а хвостів у 4 поросят? (4)
● одна картоплина вариться 30 хвилин. Скільки потрібно часу щоб зварити 4 картоплини? ( 30 хв).
Взаємоперевірка зошитів
(20, 2, 24, 7, 4, 9, 32, 16, 32, 4, 30 хв)
ІІІ. Сприйняття і осмислення матеріалу
Колективне розв'язування задачі
Зрізали — 20 гол. і 16 гол.
Розклали — по ? гол. 4 кор.
— Що треба дізнатися спочатку? Якою дією? Чому?
— Якою дією треба відповісти на питання задачі? Чому?
Фізкультхвилинка. Гра «Назви слова на букву» (5 хвилин)
Необхідно за чергою вставати та називати слова, які починаються на однуй ту саму букву. При цьому можна називати не лише іменники, але й дієслова, прикметники, інші частини мови. Виграє той, хто назве більше слів.
ІY Узагальнення і систематизація знань.
Колективне розв’язування задачі № 37. Стр11
Аналіз умови задачі.
- Про які предмети говориться в задачі?
- Складіть короткий запис
- Яким буде розв’язання? Відповідь:.
Розвязати приклади множничок
12:4+1=
2*2+15=
32:4+9=
28:4+5=
4*8-14=
Рефлексія: Чи сподобався урок?
ІІY Підсумок уроку
Закінчи речення
Сьогодні на уроці я дізнався …;
Мені було цікаво …;
Мені було важко …;
Я навчився ….
Домашнє завдання : дидактична картка