«Такі незвичайні звичайні дроби »

Про матеріал
Презентация до підсумкового уроку в 5 класі по темі "Звичайні дроби" з вкористанням історичного матеріалу, усного рахунку, кросворду та ін...
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дмитрівський ЗЗСО І-ІІ ст.,вчитель математики Лисюк В. В. «Такі незвичайні звичайні дроби »

Номер слайду 2

Девіз:“Сім разів подумай, один раз розв’яжи.” Епіграф:“Без знання дробів ніхто не може вважати себе знавцем математики.” Марк Тулій Цицерон 

Номер слайду 3

Увага, загадка: це – дрібні свинцеві кульки для стрільби з мисливської зброї; це – часті, переривчасті звуки, наприклад, "барабанний…"; він може бути правильний чи неправильний, звичайний чи десятковий. (Це слово – “Дріб”)

Номер слайду 4

2/19/2014 Проект "Такі незвичайні звичайні дроби" група "Математики"41. Число, що записується під рискою звичайного дробу, називається…1. З н а м е н н и к2. Арифметична дія над звичайними дробами називається…2. д о д а в а н н я3. Дріб, чисельник якого більший за знаменник, називається…3. н е п р а в и л ь н и й4. Число, що записується над рискою звичайного дробу називається…4 . ч и с е л ь н и к5. Числа, що містять цілу і дробову частини, називаються…5. м і ш а н і6. Дріб, чисельник якого менший за знаменник, називається…6. п р а в и л ь н и й7. Риска дробу означає дію…7. д і л е н н я 8. Вид чисел, що містять два числа, розділених рискою дробу, називається…8. д р і б. РОЗГАДАЙТЕ КРОСВОРД

Номер слайду 5

(Знання) «На базарі їх не купити, на дорозі не знайдеш, їх не зважиш на терезах, і ціни не підбереш». Що це?

Номер слайду 6

Лист оцінки діяльностіПеревірка Д/З 2 б. Фронт. Опитув.1 – 7 б. Усний рахунок1 – 3 б. Порівняння дробів1 – 5 б. Рівняння 1 – 3б. Задача3 б. Приклади 1-2б

Номер слайду 7

Як виникли дроби?3⅞⅘9/6 Домашнє завдання

Номер слайду 8

Ви вже знаєте, що натуральні числа виникли в результаті практичної діяльності людей, яким треба було лічити тварин, предмети, вимірювати довжини, площі, об'єми. Але результат вимірювання не завжди можна позначити натуральним числом, бо внаслідок вимірювань найчастіше дістаємо частини прийнятої одиниці. Так на основі потреб практики виникло поняття дробу — числа, що складається з кількох однакових частин одиниці.

Номер слайду 9

Історія виникнення дробів бере свій початок  ще з ранньої стадії розвитку людини. Коли мисливці після полювання ділили між собою здобич, то нерідко доводилося стикатися з дробним діленням. Їм доводилося ділити 2 тварини на 3 мисливців. Ось і отримував кожний 2/3 здобичі.   Крім цього, у стародавніх людей вже починали з'являтися потреби перерахування довжини, ширини, площі і т.д. А так як результат вимірювання не завжди був цілим числом, то почали з'являтися дробові числа.     

Номер слайду 10

  Якщо говорити про римлян, то вони користувалися одиницею "ас", яка одночасно була і грошовою одиницею, і одиницею виміру. "Ас" римляни ділили на 12 рівних частин, і з цих 12 частин і складались всі дроби. Звідси і назва - римські дроби (дроби, у яких знаменник завжди дорівнює 12). Історія виникнення дробів у Римі

Номер слайду 11

Запис дробів в Єгипті

Номер слайду 12

Розвиток математики в Вавилоні глиняні таблички заповнені клинописом.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

— п'ятина, Історія виникнення дробів на Русі — треть, — півтреть, — десятина тощо. Запис дробів за допомогою риски став загальноприйнятим з XVI ст. У стародавній Русі дроби називали «частками», а згодом «ламаними числами». Окремі дроби мали спеціальні назви. Наприклад,

Номер слайду 15

Цікаве про звичайні дроби

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Усний рахунок

Номер слайду 18

Прочитати дроби. Назвати чисельник і знаменник кожного дробу.

Номер слайду 19

Яка частина фігури зафарбована ?

Номер слайду 20

Задача (усно)Здоровий сон підлітка становить доби. Сон Світланки становить доби. Обчисліть, скільки годин спить Світланка і чи буде її сон здоровим?24:3*1=8(год.)24:4*1=6(год.)ppt_xppt_x

Номер слайду 21

Задача (усно)До магазину завезли 360 кг фруктів, 4\9 з них становили апельсини. Скільки апельсинів завезли до магазину?360:9*4=160кг.ppt_x

Номер слайду 22

Задача(усно)На столі лежать 18 кульок. Одна друга - сині, одна третя – жовті, решта – зелені. Скільки кульок кожного кольору?fillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 23

Задача (усно)Електрик проклав 24 м дроту, що становить 2\7 від заданого плану. Скільки потрібно електрику прокласти дроту? 24:2*7=84(м)ppt_x

Номер слайду 24

Задача Мама дала Марійці 250 грн. для покупки ковбаси. За ковбасу вона заплатила 2\5 всіх грошей. Скільки грошей повернула Марійка мамі?250:5*2=100(грн.)250-100=150(грн.)ppt_xppt_x

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Розшифруй словаІ команда №1064(1,3,5,7,9,11)ІІ команда №1064(2,4,6,8,10,12) ПАПІРУС ЄГИПЕТppt_xppt_x

Номер слайду 27

Єгипетський Папірус Ахмеса

Номер слайду 28

Розшифруй словаІ команда №1105(1), № 1106(1), № 1114(2). ІІ команда №1105(2), № 1106(2), № 1114(1). ЛЕОНАРДО ПІЗАНСЬКИЙppt_xppt_x

Номер слайду 29

ФІБОНАЧЧІ

pptx
Додано
26 лютого 2020
Переглядів
1630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку