ТАКСОНОМІЯ БЛУМА І ЯК ВОНА ПРАЦЮЄ НА УРОЦІ Вчитель: Лутінська О.В
Номер слайду 2
ТАКСОНОМІЯ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ ТА РЕЗУЛЬТАТІВ Б. БЛУМА
Номер слайду 3
ПИТАЛЬНІ СЛОВА І ДІЄСЛОВА ДЛЯ РІЗНОГО РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ
Номер слайду 4
№ з/п Якість, яку потрібно сформувати/виміряти (операційний опис/результат навчання) Рівень за Блумом Бал за 12 шкалою Види діяльності Техніки ФО Коментар щодо вибору техніки 1 Види комп’ютерів настільний, ноутбук, планшет., смартфон запам’ятовування 4 тести письмовий тест перевірка термінів 2 Порівняти характеристики різних моделей аналіз 8 практична робота аналіз таблиць робота з інформацією, висновки 3 Назвати основні функції процесора, оперативної пам’яті та жорсткого диска запам’ятовування 4 тест усні опитування перевірка базових знань 4 Зібрати модель комп’ютера з конструктора застосування 12 практична робота спостереження за роботою учнів оцінювання розвиває просторове мислення та взаємозв’язок тощо Форма звітності Програма Inform.5-6-kl.Zavadskyy.ta.in.27.09 Клас___5___ Тема __Види сучасних комп'ютерів система їх застосувань