Театралізоване заняття "Школа гарних манер"

Про матеріал

Мета заходу закріпити знання дітей про ввічливість, гарні манери, вчити впізнавати героїв казкових творів за ілюстраціями та театральними ляльками, формувати у дітей навички діалогічного мовлення, вчити відповідати на запитання, розрізняти поняття множини та однини, виховувати у дітей ввічливе і поважне ставлення один до одного, до дорослих; художній смак, любов до творів та музики. Сценарій заходу передбачає проведення в класній кімнаті. Діти закріплюють набуті знання про правила поведінки в громадських місцях, зокрема в театрі, в гостях, в школі, вдома та інше. Кожен має змогу долучитися до інсценізації, як глядачі і в той же час, його безпосередній учасник. Захід передбачає і обговорення в колі, крім того, в кожного з учнів є своя роль. Захід можна проводити також для дітей з особливими потребами (в інклюзивному класі).

Перегляд файлу

Сценарій: Театралізоване заняття «Школа гарних манер»

Мета: Закріпити знання дітей про ввічливість, гарні манери, вчити впізнавати героїв казкових творів за ілюстраціями та театральними ляльками, формувати у дітей навички діалогічного мовлення, вчити відповідати на запитання, розрізняти поняття множини та однини, виховувати у дітей ввічливе і поважне ставлення один до одного, до дорослих; художній смак, любов до творів та музики.

Обладнання: інтерактивна дошка, наголівнички герої до казки «Ріпка», вирізані з картону  (ріпка, дідусь, бабуся, онучка, собачка, киця, мишка), театральні ляльки персонажів казки «Курочка ряба» (курочка, бабуся, дідусь, мишка), доріжка з слідами ведмедів, клубочок, столики, костюми героїв казки «Три ведмеді».

 

Дійові особи

 Курочка Ряба, Бабуся, Дідусь, Мишка, Ведмідь-тато, Ведмедиця-мама, Ведмежатко, Зайчик, Вовчик, Котик, Колобок, Лисичка, Внучка, Ріпка, Сонечко, Собачка.

Хід заняття

Звучить весела музика. Діти заходять до класу, сідають на стільці.

Вчитель: Діти, сьогодні ми з вами повторимо, що ми знаємо про ввічливість, гарні манери. Давайте кожен пригадає ввічливі слова, проговорить їх з побажанням і прикріпить сердечко до дерева на фліпчарті.

(діти отримують сердечка і прикріплюють їх на дерево)

Уявимо, що ми в театрі… Давайте згадаємо правила поведінки в театрі.

А тепер переглянемо виставу, що підготували наші однокласники.

 

- Діти відгадайте загадку і дізнаємося про кого вистава…

 

На городі виростала,

Сили набирала.

Непомітно, дуже швидко

Великою стала...

Став тут дід усіх гукати

Цю красуню рвати... (Ріпка).

 

 

Вчитель:

Приготуйте вушка, оченята,

Сьогодні Чарівницю-казку

Будемо ми зустрічати.

(Звучить лагідна музика)

 

 

Згадаємо  казку «Ріпка».

 Вчитель:  Ой, що це? Погляньте, Малята.  Це маленьке зернятко.

А це хто? (Показує дідуся)

 

Діти: Дідусь!

(Пісня дідуся)

 

Вчитель:   А зовуть його?

Діти: Андрушка.

 

Вчитель:   Правильно, діти!

 

Узяв дід маленьке зернятко,

ріпку посадив у грядку.    (Дід садить ріпку)

 

Дід  _____________

Я за нею доглядав,

Ріпку водою поливав.

Сонце ріпку зігрівало,

Щоб скоріше виростала.

 

Вчитель:

Сонечко ми привітаємо,

Веселого настрою йому побажаємо.

 

Сонечко_______________

Я сонечко тепле,

Привітне, ясне.

І завжди я з тими,

Хто любить мене.

 

Вчитель:

Рано-раненько сонечко встало,

Доброго ранку усім побажало.

І я вас дітки щиро всіх вітає,

чудового настрою вам бажає.

 

Вчитель: Діти, що потрібно сказати?

Діти: Дякуємо!

 

Вчитель: Діти хто це?

(З-за ширми з’являється ріпка. Пісня ріпки)

 

 

Ріпка______________

Ріпка виросла на диво

Величенька та красива.

 

Вчитель:

Прийшов дідусь до городу

Він не бачив таке зроду.

(Звучить музика.  з’являється дід)

 

Вчитель: кого він позвав?

Діти: Бабусю!

(Звучить музика. З-за ширми з’являється бабуся. Пісня бабусі)

 

Вчитель:

А звати бабусю?

 

Діти: Марушка.

 

Бабуся_________

Почав дід ріпку тягнути,

Та витягнути не може.

Хто ж дідусеві допоможе?

 

(Вихід онучки)

Внучка______________

Стали тягнути удвох,

Та  не можуть витягнути. Ох!

Кого старенькі стали кликати на допомогу?

 

Діти: Онучку!

 

Вчитель:

Правильно, онучку!

А звати її – Мінка.

 

(Звучить музика, з-за ширми виходить собачка)

Вчитель:

Тягнуть вони втрьох,

Але витягти не можуть.

Хто тепер їм допоможе?

 

Діти: Собачка.

Вчитель:

А собачку звали?

Діти: Хвінка!

 

Вчитель:   А хто знає,  Як собачка розмовляє?

Діти: «Гав-гав-гав».

 

Вчитель:

(З-за ширми з’являється котик)

Котик ________

Тягнуть ріпку вчотирьох.

Але витягнути не можуть.

Хто тягти їм допоможе?

 

Діти: Котик!

 

Вчитель:

Ми  мишку погукаємо,

Бо ми її полюбляємо.

(З’являться мишка. Звучить музика)

 

Мишка_________

Прибігла сіра мишка,

Потягнула ріпку трішки,

Раз,два, три,

раз , два, три

Ріпку витягли вони!

 

Вчитель

А якою виявилась ріпка?

Покажіть руками,  дітки.

(Діти показують руками: ось така велика)

 

Вчитель:

-Дітки! Чому вчить нас ця казка?

- А які слова потрібно вживати, коли ми щось просимо?, запитуємо?

 

Діти: Потрібно бути дружніми, працьовитими

 

 

 

 

 

Вчитель:

Тепер ми з вами трішки відпочинемо. І відчуємо себе не глядачами, а вже казковими героями. (одягають всі наголівнички)

Я хочу побачити, чи вмієте ви відгадувати загадки про казкових героїв. Отже, кого називаємо, встає і відгадує з якої казки він і які чарівні слова знає.

ЗАГАДКИ

Хто з хвостиком і вушками,

У кого лапки з подушками.

Як ступа – ніхто не чує,

Тихо крадучись полює!

Під підлогою живуть (Котик)

 

Сіренькі, маленькі,

веселі дружненькі. (Мишки)

 

Я пухнаста, рудо хвоста,

Теж прийшла у гості до вас

До веселих діточок

Полюбляю я ваш клас. (Лисичка)

 

Довгі вушка стирчать

З переляку аж тремтять,

Це – сіренький побігайчик,

Звуть його – лякливий… (Зайчик)

 

Від бабусі він утік,

Не всидів на пічці,

Від ведмедя, вовка, зайця,

а дістався – лисичці. (Колобок)

 

Вчитель:

Бачу ви дуже кмітливі дітки. Напевно ви читаєте багато казочок.

Ох! Щось наш клубочок заскучав. Він хоче, щоб ми з вами помандрували до іншої казки. (Казка Колобок)   (Повторюємо з героями)

 

(Вчитель хвалить дітей і пропонує послухати іншу казку. кидає клубочок)

Вчитель:

Ти стежинонько, стежинко,

Приведи нас до хатинки.

Будемо ми йти малята,

Так, як ходять ведмежата.

(Звучить музика. Діти імітують ходу ведмедів. «Ведмедики».

 

Вчитель:  Зараз ми підемо в гості до ведмедиків з казки «Три ведмеді» і пригадаємо, чи знаєте ви правила поведінки в гостях?

Стаємо в коло,(а ведмедики в колі).

Вчитель: Напевно, ведмедики сплять, спробуємо розбудити їх – потупаємо ніжками

  • Який голос у ведмедя – тата?

Діти: Гр-р-р. Тупаємо    З кола виходить Ведмідь-тато.

Ведмідь-тато:   Хто тут гучно грає? Спати заважає?

Вчитель: Дітлахи малі до вас  Завітали  у цей час.

-А тепер покличемо ведмедицю-маму.

(Діти стукають). З кола виходить Ведмедиця-мама)

Ведмедиця:

 (Діти стукають Виходить ведмежатко.

Ведмежатко: Хто так гучно грає? Спати заважає?

Ведмедиця: Це до нас прийшли маленькі гості.

Ведмідь: Вітаємо всіх охоче.

Вчитель:

Ми співали, танцювали,

В казках гарних побували.

Хто мені скаже яких?

(Діти називають казки - «Ріпка», «Курочка ряба», «Три ведмеді», Котик та півник)

А тепер беремо клубок і враз ,

Повертаємось у клас.

 Вчитель:

Ми говорили про гарні манери.

 А як себе треба поводити в школі?

На вулиці? В громадських місцях? коли йдемо в гості? (Звучить музика. Заняття закінчується)

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2021
Переглядів
882
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку