Технічний стан і обладнання транспортних засобів

Про матеріал
Даний матеріал призначений для уроків професійно-теоретичної підготовки здобувачів освіти закладів професійної(професійно-технічної) освіти
Перегляд файлу

 

ПЛАН  УРОКУ ТЕОРЕТИЧНОГО НАВЧАННЯ

 

Предмет :     «Правила дорожнього руху»

Професія:      водій транспортних засобів категорія «С»;

Тема програми:  Технічний стан транспортних засобів та їх обладнання

Тема уроку:  Технічний стан транспортних засобів

Мета уроку:

Навчальна:  формувати  вміння і навички  щодо ефективності застосування теоретичних знань на практиці, вивчити вимоги до технічного стану та обладнання транспортних засобів;

Розвиваюча:   розвивати  навичок самоконтролю та планування своєї діяльності, самостійно прогнозувати і аналізувати ситуації на дорогах;

Виховна:   виховувати дисципліну на дорогах і відповідальність перед іншими учасниками руху  

Тип уроку: комбінований

Комплексно-методичне забезпечення: підручники, комп’ютер, проектор, презентація, відео ролики,  навчальні макети, стенди

Між предметні зв’язки : будова автомобіля, основи керування автомобілем і безпека руху, професійна етика і культура водіння.

Метод проведення уроку: робота в кабінеті

Хід уроку.

1. Організаційна частина

 - перевірка наявності учнів; (звіт чергового про  відсутніх)

 - перевірка  готовності учнів до уроку.

2. Актуалізація опорних  знань і умінь учнів –

 -  «Мозковий штурм»

 - «Технічний диктант» . Перевірка домашнього завдання(Питання додаються)

 

  • Статистичні дані (випереджувальне завдання учнів) + відеоролик

 

3. Повідомлення теми і мети уроку . Мотивація навчальної діяльності

Технічний стан автомобіля, його справність важлива річ для учасників дорожнього руху. Тому для забезпечення безпеки дорожнього руху  водій зобов’язаний перед виїздом перевірити і забезпечити технічний стан і комплектність транспортного засобу. Але трапляються випадки …. (відеоролик). (проблемне запитання: «Як повинен поступити водій, якщо це трапиться в дорозі?»)

 

4. Формування нових знань

  - викладення нового матеріалу : (презентація)

1. Технічний стан (Сл.2)

2.Забороняється експлуатація ТЗ згідно із законодавством (Сл.3-8)

3. Перегляд відеоролика: «Будова і робота гідравлічного гальмівного приводу.»

4. Забороняється експлуатація ТЗ(Сл.9-10)

5. Забороняється експлуатація ТЗ, якщо відсутні: аптечка, знак аварійної зупинки, вогнегасник, проти відкотні упори(Сл.11-14)

6. Дії водія під час виникнення несправностей в дорозі  (Сл.15)

 

 

7. Забороняється подальший рух  (Сл.16-20) ;

8. Забороняється експлуатація транспортного засобу шляхом доставки його на спеціальний майданчик   (сл..21)

5. Закріплення нового матеріалу.

  1. Тестові  завдання. Так як учні сидять по двоє за партою, то група ділиться на два варіанти щоб виключити підглядання. Кожному варіантові видається окремий перелік питань. Під час вирішення тестів виправлення не допускаються. За кожну правильну відповідь учень отримує «+1», за не правильну «-1». Якщо учень, з якихось причин, не знає відповідь на  питання, або щось не зрозумів, йому дозволяється зробити напис “не знаю” або “ – “. При цьому бали не додаються і не віднімаються. Це дає можливість з’ясувати, які питання даються учневі важко і їх можна проаналізувати при підведенні підсумків разом з усіма учнями. По закінченню часу, яке відводиться для роботи, кожен учень передає свої результати на одну парту назад, а з останньої парти на першу. Після цього викладач повідомляє відповіді до тестів. Кожен учень, за кожну правильну відповідь додає 1 бал, за неправильну або виправлену - віднімає 1 бал.

 

Вирішення проблемного запитання 

Повернемося до проблемного  питання. Я думаю, що ви вже можете сказати на нього чітку і конкретну відповідь. Що має зробити водій?

6. Підведення підсумків уроку – 5 хв.

 - слово викладача

 - оцінювання учнів 

Найактивніші, уважні  під час вивчення цієї теми, наполегливі  отримують оцінку за підсумками своєї роботи на уроці.

ЦЕ :____________________________________________________________________

Хто помилявся у свої відповідях, був неточний оцінку отримає після того як закріпить свої знання з допомогою підручника.

 

6. Видача домашнього завдання – ПДР розділ 31

 

 

Викладач         Ю.І. Бондаренко

doc
Додано
17 березня 2022
Переглядів
822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку