Техніка у нашому житті

Про матеріал
Урок наповнений цікавими вправами, методами та прийомами. Допосагає закріпити знання дітей про техніку і її роль у житті людини, читати слова і речення із вивчених літер; навчити складати речення із запропонованих слів розвивати у дітей, увагу, активність, пам'ять, уміння висловлювати свою власну думку; виховувати любов до Батьківщини, повагу до однолітків і старших .
Перегляд файлу

Тема : Техніка у нашому житті.

Мета : закріпити знання дітей про техніку і її роль у житті людини, читати слова і речення із вивчених літер; навчити складати речення із запропонованих слів розвивати у дітей, увагу, активність, пам'ять, уміння висловлювати свою власну думку; виховувати  любов до Батьківщини, повагу до однолітків і старших .

Обладнання: презентація, виготовлені «Кораблі-склади», «Найвитриваліший корабель», підручник

                                                                      Хід уроку

1.Організація класу

1.1.Привітання

Сьогодні у нас особливий день і не тільки тому, що останній навчальний день перед канікулами, а ще тому , що серед нас присутні талановиті, хороші педагоги . Давайте привітаємся з ними.

2.Актуалізація опорних знань

2.1.Гра «Передай »

Ми цілий тиждень з вами говорили про техніку. Давайте повторимо за допомогою гри.

Будемо передавати коробочку під музику. На кому зупиниться той і буде відповідати. Під час кожної правильної відповіді будемо ставити пазл із вивченими буквами.

1.Що таке девайс?

2. Приклади девайсу?

3.Що таке гаджет?

4. Приклади гаджетів.

5. Назвіть рукотворні і нерукотворні об єкти

6.Яку ви знаєте кухонну техніку?

7. Яку знаєте тезхніку за доглядом для одягу?

8.Що таке робот.

9.Яких домашніх роботів ви знаєте?

На сьогоднішній день безліч є технічних засобів пересування.

-Літак Х43А – 11230 км.год

-Потяг Японія 603 км.год

- Автомобіль до 443 км.год

-Який найвитриваліший корабель?

3. Розповідь про найвитриваліший корабель

Хочу розповісти про найвитриваліший корабель. Він був побудований для особливої місії. Колись дуже давно на землю не випадав дощ, а її зрошувала роса. Але люди все частіше робили зло і Бог попередив, що скоро буде потоп і зможуть врятуватися ті, які цього забажають . Потрібно було тільки повірити і прийти до ковчега. Ной збудував ковчег туда могли зайти не тільки люди а й тварини. Давайте подивимось хто у нас першим зайде до ковчега.

4.Гра «Заселення ковчега»

-Перший зайде той, чия звукова схема буде відповідати нашій

-Запам’ятайте тварин у  назвах яких є літера л. Скажіть

- Запам’ятайте тварин, які згадуються в чистомовці

5.Робота над чистомовкою

Ле-ле-ле кошеня мале

Лі-лі-лі кролі малі

Ал-ал-ал у Міли пенал

Лі-лі-лі к Лілі кораблі

6.Робота з підручником

Читання с.60

7. Гра «Утвори речення»

Для того щоб дізнатися про ще одне прекрасне місто України пропоную  скористатися кораблями (перед дітьми кораблики зі словами).

Вам потрібно з’єднати слова і утворити речення.

Лола мила милом ляльку.

У Аліли миле кошеня.

Молодці

8.Цікаві факти про Львів

Заснував Данило Галицький і назвав в честь свого сина.

Львів багатий архітектурними спорудами, парками, музеями.

Дощовий Львів

Є красивий музей шоколаду

Львів – винахідницьке місто. Саме у місті Лева вперше в історії запустили в повітря першу повітряну кулю, започаткували перший готель, запустили перший трамвай, зустріли перший в Україні поїзд, заснували перший професійний театр та відкрили першу школу.

Кожен 5 це студент

Львів досить дощове місто.

9. Рефлексія

9.1. Вправа «Мікрофон»

Давайте повернемось до нашої історії. Люди не вірили, що буде потоп і врезультаті не захотіли скористатися унікальним витвором , який ми назвали найвитривалішим кораблем. І тільки деякі захотіли спастися. Бажаю вам , щоб ви правильно використовували техніку. Пам’ятали про безпеку у її використанні і чистоту серденька.

Хто заснував Львів?

Чим особливе це місто?

Яка вправа вам найбільше сподобалася?

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Kalintchuk Inna
Додано
7 березня 2023
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку