Тема : Техніка у нашому житті.
Мета : закріпити знання дітей про техніку і її роль у житті людини, читати слова і речення із вивчених літер; навчити складати речення із запропонованих слів розвивати у дітей, увагу, активність, пам'ять, уміння висловлювати свою власну думку; виховувати любов до Батьківщини, повагу до однолітків і старших .
Обладнання: презентація, виготовлені «Кораблі-склади», «Найвитриваліший корабель», підручник
Хід уроку
1.Організація класу
1.1.Привітання
Сьогодні у нас особливий день і не тільки тому, що останній навчальний день перед канікулами, а ще тому , що серед нас присутні талановиті, хороші педагоги . Давайте привітаємся з ними.
2.Актуалізація опорних знань
2.1.Гра «Передай »
Ми цілий тиждень з вами говорили про техніку. Давайте повторимо за допомогою гри.
Будемо передавати коробочку під музику. На кому зупиниться той і буде відповідати. Під час кожної правильної відповіді будемо ставити пазл із вивченими буквами.
1.Що таке девайс?
2. Приклади девайсу?
3.Що таке гаджет?
4. Приклади гаджетів.
5. Назвіть рукотворні і нерукотворні об єкти
6.Яку ви знаєте кухонну техніку?
7. Яку знаєте тезхніку за доглядом для одягу?
8.Що таке робот.
9.Яких домашніх роботів ви знаєте?
На сьогоднішній день безліч є технічних засобів пересування.
-Літак Х43А – 11230 км.год
-Потяг Японія 603 км.год
- Автомобіль до 443 км.год
-Який найвитриваліший корабель?
3. Розповідь про найвитриваліший корабель
Хочу розповісти про найвитриваліший корабель. Він був побудований для особливої місії. Колись дуже давно на землю не випадав дощ, а її зрошувала роса. Але люди все частіше робили зло і Бог попередив, що скоро буде потоп і зможуть врятуватися ті, які цього забажають . Потрібно було тільки повірити і прийти до ковчега. Ной збудував ковчег туда могли зайти не тільки люди а й тварини. Давайте подивимось хто у нас першим зайде до ковчега.
4.Гра «Заселення ковчега»
-Перший зайде той, чия звукова схема буде відповідати нашій
-Запам’ятайте тварин у назвах яких є літера л. Скажіть
- Запам’ятайте тварин, які згадуються в чистомовці
5.Робота над чистомовкою
Ле-ле-ле кошеня мале
Лі-лі-лі кролі малі
Ал-ал-ал у Міли пенал
Лі-лі-лі к Лілі кораблі
6.Робота з підручником
Читання с.60
7. Гра «Утвори речення»
Для того щоб дізнатися про ще одне прекрасне місто України пропоную скористатися кораблями (перед дітьми кораблики зі словами).
Вам потрібно з’єднати слова і утворити речення.
Лола мила милом ляльку.
У Аліли миле кошеня.
Молодці
8.Цікаві факти про Львів
Заснував Данило Галицький і назвав в честь свого сина.
Львів багатий архітектурними спорудами, парками, музеями.
Дощовий Львів
Є красивий музей шоколаду
Львів – винахідницьке місто. Саме у місті Лева вперше в історії запустили в повітря першу повітряну кулю, започаткували перший готель, запустили перший трамвай, зустріли перший в Україні поїзд, заснували перший професійний театр та відкрили першу школу.
Кожен 5 це студент
Львів досить дощове місто.
9. Рефлексія
9.1. Вправа «Мікрофон»
Давайте повернемось до нашої історії. Люди не вірили, що буде потоп і врезультаті не захотіли скористатися унікальним витвором , який ми назвали найвитривалішим кораблем. І тільки деякі захотіли спастися. Бажаю вам , щоб ви правильно використовували техніку. Пам’ятали про безпеку у її використанні і чистоту серденька.
Хто заснував Львів?
Чим особливе це місто?
Яка вправа вам найбільше сподобалася?