Технології інтерактивного навчання

Про матеріал
Презентація на тему "Технології інтерактивного навчанння" включає в себе опис методів та форм роботи, застосування яких підтверджено фото з мого власного досвіду.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗЗСО “Дольська гімназія” Вчитель: Деміх В.С.

Номер слайду 2

Дитина – це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання. Учитель повинен створювати лиш атмосферу, В якій дитина має можливість висловлюватись. Амонашвілі

Номер слайду 3

Технології інтерактивного навчання

Номер слайду 4

За допомогою інтерактивних технологій діти вчаться: Доводити свою точку зору Cлухати іншу людину Формувати власну думку Аргументувати і дискутувати Розвивати навички самостійної роботи

Номер слайду 5

Шляхи реалізації проблемного питання : Комп'ютерні технології Робота в парах Інтерактивні ігри Робота в групах Підготовка до конкурсів Індивідуальні завдання

Номер слайду 6

Класифікація інтерактивних технологій навчання: технології кооперативного навчання; технології колективно-групового навчання; технології ситуативного моделювання; технології опрацювання дискусійних питань.

Номер слайду 7

Інтерактивні технології кооперативного навчання робота в парах; ротаційні (змінні) трійки; два-чотири -всі разом; карусель; робота в малих групах; акваріум. “ Інтерв'ю ” Акваріум”

Номер слайду 8

Технології колективного - групового навчання “Обговорення проблеми в загальному полі” ; “Мікрофон”; “Незакінчені речення”; “Мозковий штурм”; “Навчаючи – учусь”; “Ажурна пилка.”

Номер слайду 9

Інтерактивний прийом «Мікрофон». Учитель: Уявіть, що я журналіст і мені необхідно взяти інтерв’ю з теми, що сьогодні вивчали. Говорити ви будете в мікрофон. Не коментуйте відповідей інших, не перебивайте, не викрикуйте з місця. Починайте з речення… Інтерактивний прийом «Незакінчене речення». I ряд: «Сьогодні на уроці я …. (навчився, дізнався) …». II ряд: «Сьогодні на уроці мені найбільше сподобалося…».

Номер слайду 10

Інтерактивний прийом «Дивуй!» Ріпу колись сіяли з рота. Справа в тому, що у ріпи дрібне насіння: у 1 кг їжі їх більше мільйона, і вручну їх просто не розкидати. Однак і плювати – справа не проста, тому кращі «плювальщикі» цінувалися і шанувалися в народі. У бурсі про прочуханку казали: «Це вам не ріпу сіяти!»

Номер слайду 11

Технології ситуативного моделювання Розігрування ситуації за ролями (“Рольова гра” , “Програвання сценки”, “Драматургія” )

Номер слайду 12

Технології опрацювання дискусійних питань - “Метод “Прес”; - “Займи позицію”; - “Зміни позицію”; - “Дискусія”.

Номер слайду 13

«Метод «Прес» Тема: Однорідні члени речення. Три пари працюють одночасно. Перед кожною стоїть завдання відповідати на поставлене запитання виключно за поданим кліше: 1-ша пара — «Я вважаю, що ...» 2-га пара — «... тому, що ...» 3-тя пара — «Таким чином, ...» Отже, міркування набуває такого вигляду: - Я вважаю, що ці члени речення є однорідними, тому що вони відповідають на одне й те саме питання. Таким чином, однорідні члени залежать від одного й того ж слова.

Номер слайду 14

Форми роботи:

Номер слайду 15

* індивідуальні завдання ( картки, схеми )

Номер слайду 16

* робота в парах “ Обличчя до обличчя ” “ Один, удвох – усі разом ”

Номер слайду 17

*інтерактивні ігри “ Третій зайвий ” “ Інтерв'ю ” “Мозковий штурм”

Номер слайду 18

* літературні ігри, кросворди, анаграми, творчі завдання

Номер слайду 19

* дискусія “ Метод “Прес “ “ Займи позицію “

Номер слайду 20

Нестандартні форми уроків: - урок – гра - урок – казка - урок – подорож - урок – КВК

Номер слайду 21

Результативність такої роботи полягає в тому, що учні 1.Уміють спостерігати,аналізувати, використовувати одержану інформацією в різних ситуаціях. 2. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. 3. Мають великий словниковий запас. 4. Можуть вільно висловлювати свої думки. 5. Можуть співпрацювати в групах і парах, самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 22

Застосування інтерактивних технологій має багато переваг: - у роботі задіяні всі учні; “Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх”. Генрі Форд

Номер слайду 23

- школярі вчаться працювати в групі (команді); “Двоє, працюючи разом, досягають більшого, ніж троє, які працюють окремо.” Чарльз Мак Кормик - формується доброзичливе ставлення до опонента; - кожна дитина має можливість пропонувати свою думку; - створюється “ситуація успіху”; за короткий час опоновується багато нового матеріалу;

Номер слайду 24

- формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми; “Толерантність, повага, готовність навчатися один від одного – цінності, які є основою для розвитку демократичних держав. Цього треба навчати в школах.” Марк Герсон - значно підвищується особистісна роль вчителя – він виступає як лідер, організатор.

Номер слайду 25

Викладання – це мистецтво, а не ремесло – у цьому самий корінь учительської справи. Перепробувати десять методів і виробити свій, переглянути десять підручників і не триматися жодного неухильно – от єдино можливий шлях живого викладання. Вічно винаходити, вимагати, удосконалюватися – от єдиний можливий курс сучасного вчителя. М.А. Рибникова

Номер слайду 26

ВИСНОВКИ: Інтерактивні технології: дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу; забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання.

Номер слайду 27

«Мистецтво навчання не в умінні повідомляти, а в умінні збуджувати, будити, оживляти.» А.Дистерверг

ppt
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку