Технології. Трудове навчання. 5,6 клас.
Кросворд до уроку: «Поняття про деталь, як частину виробу. Способи отримання деталей.» (під час уроку демонструються плакати, зображення способів отримання деталей)
Кросворд: «Способи отримання деталей.»
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
д |
е |
т |
а |
л |
ь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Питання:
Назвіть способи отримання деталей.
Відповіді: