Технологічна карта 6 клас, презентації

Про матеріал
Технологічна карта розроблена до теми:Створення презентації з ефектами анімації для 6 класу
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку інформатики

   
Тема уроку:  Створення презентації із ефектами. Практична робота 4.

ПІБ учителя: Холод Світлана Олексіївна
Клас: 6 клас
Мета уроку:

  • навчальна: удосконалити практичні навички розробки презентацій, використання на слайдах об'єктів різного типу; застосовувати анімацію до об'єктів на слайдах;
  • розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

 Обладнання уроку та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація, зображення.

 Програмне забезпечення: браузер, редактор презентацій Microsoft Office PowerPoint, програма Mentimeter.


Тип уроку: практичного застосування знань, умінь і навичок

 

Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Презентація

Слайд 

Об’єкт презентації

Анімація

Ефекти анімації

 

Команди редактора презентацій Microsoft Office PowerPoint

Робота в редакторі і створення презентації

Хід уроку
 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

І. Організаційний момент

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

Перевірити готовність учнів до уроку

Організація класу, вітання з учнями

Вже закінчилась перерва.

І дзвенить для нас дзвінок.

Всі зібралися у класі?

Починаємо урок!

 

Поетичне вітання

Ф

Привітання з учнями. Створення позитивного, емоційного настрою учнів.

Привітання учителя.

ІІ. Актуалізація опорних знань

6 хв

 

 

 

 

 

 

Перевірка рівня засвоєних знань

Проведення рівня підготовки та набутих знань  в програмі MENTIMETER

Робота з програмою

І

Проведення тестувань.

 

Відповідають на питання тесту.

 

ІІІ Формування тами й мети завдань; мотивація навчальної діяльності учнів

3 хв

 

 

 

 

 

Пояснення учням теми і мети уроку

За допомогою питань підвести учнів до формування теми і мети уроку

 Бесіда з учнями

Ф

Підвести учнів до формування теми уроку

 

 

 

 

Учні відповідають на питання вчителя

 

 

 

 

IV  Осмислення змісту і послідовності застосування практичних дій

  1. хв

 

 

 

 

Пояснення учням ходу виконання практичної роботи

Презентація зразка виконаної  практичної роботи, етапів створення презентації

Робота з презентацією, пояснення виконання роботи

Ф

Використовує для пояснення  матеріалу розповідь та  презентацію

Опановують новий матеріал через розповідь та пояснення

V Засвоєння знань, формування  вмінь

 22 хв

Систематизація і узагальнення вивченого матеріалу

Повторення правил з ТБ.

Поглиблення й осмислення учнями навчального матеріалу, перевірка розуміння сутності  понять та уявлень.

Вправи для очей https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E

Індивідуальна робота учнів, практична робота на комп'ютері

І

Спостерігає за роботою учнів.

Керує самостійною роботою учнів

Створюють презентацію за інструкцією, формують уяву, розвиток мислення

Фізкультхвилинка

2хв

Під час виконання практичної роботи  https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0

 

VІ. Перевірка й оцінювання

3 хв

Перевірити вміння та навички учнів, вказати на недоліки, здійснити словесне заохочення

Створюється ситуація успіху та задоволення

Презентація учнівських робіт (виставлення оцінок)

Ф/І

Коментує роботи учнів, оцінює

Діляться враженням від власних презентацій, отримують оцінки

VІІ. Домашнє завдання

1 хв

Знайти в Інтернеті схожі презентації казок, переглянути, визначити,які ефекти анімації застосовані.

 

Пояснення домашнього  завдання

Приклади створених презентацій

Ф

Пояснення по пошуку презентації  

Візуальне сприйняття

VІII. Підсумок уроку

2 хв

Здійснити підсумок

Проведення опитування за допомогою незакінчених речень

1.Під час уроку я

  •                    Дізнався…
  •                    Зрозумів
  •                    Навчився

2.Мені сподобалось…

3.Найкраще вдалося…

4. Я мав (мала) труднощі…

5.Я хотів (хотіла ) би дізнатися про…

 

Рефлексія

Ф/І

Підводить підсумок уроку

Роблять висновки, прощаються з вчителем до наступного уроку

 

 

*ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).
 

doc
Додано
16 січня 2022
Переглядів
1366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку