Технологічна карта дистанційного уроку з біології 6 класу на тему "Квітка"

Про матеріал
Технологічна карта дистанційного уроку з біології 6 класу на тему "Квітка". В таблиці розписані всі етапи дистанційного уроку - методична розробка.
Перегляд файлу

Технологічна карта  дистанційного уроку

Тема уроку

Квітка

Мета уроку

  • вивчити будову квітки як органу статевого розмноження, звернути увагу на значенні комах для запилювання квіток.
  • розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між елементами будови квітки та їх функціями, між будовою квіток та особливостями опилювачів, удосконалювати вміння творчо розв’язувати поставлені задачі.
  • виховувати культуру мовлення, допитливість, креативність, відчуття прекрасного, усвідомлення необхідності дотримуватись здорового способу життя, уміння організовувати свою роботу згідно встановленого часу, формувати екологічний світогляд.

 

Очікуванні результати

учні оволодіють знаннями з будови квітки, зможуть встановлювати зв’язок між будовою органів квітки та їх функціями, сприйматимуть квітку як систему, розумітимуть і зможуть описати роль квітки як органу статевого розмноження, розумітимуть зв’язок між квітами та комахами-запилювачами, зможуть визначити роль квіткових рослин та комах-запилювачів у біосфері.



Обладнання уроку: презентація, комп’ютер, смартфони

Сервіси (платформи): Google Classroom з предмету, Google Meet, LearningApps, Padlet, хмаринки слівWord Art, Google Forms, для лабораторного дослідження цифровий мікроскоп.
Тип уроку: Формування нових знань
 

Хід уроку
 

Етап уроку, зміст

(час)

 

Методи, форми, засоби роботи

Ф

О

Н

Н

Д

*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

Електронні освітні ресурси (посилання)

Способи оцінювання, зворотній зв'язок

Організаційний (1хв)

Комунікативний

Ф

Привітання, перевірка присутніх, налаштування на роботу.

 

Налаштовуються на роботу, записують в зошитах дату

Google Classroom

Google Meet

Посилання: https://meet.google.com/osd-gqjj-fiz

 

Діалог з учнями

Актуалізації опорних знань учнів.

(2 хв)

Евристична бесіда, інтерактивна вправа на повторення з теми «Вегетативне розмноження»

Ф

І

Вчитель організовує учнів на повторення минулої теми та направляє учнів на формулювання нової теми уроку.

Учні згадують матеріал минулої теми, виконуючи інтерактивну вправу, та вибудовують підґрунтя для нової теми в ході бесіди.

Посилання на вправу:

https://learningapps.org/display?v=p02229d5322

Презентація Microsoft PowerPoint

Фронтальна перевірка вчителем виконаної вправи, усні відповіді учнів на питання.

Мотивація, формулювання теми уроку та ключового питання.

(2хв.)

 

Індуктивний метод та

метод стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності.

 

Ф

І

Вчитель підводить учнів до формулювання теми уроку, створює загальну мотивацію, формулюючи ключове питання «Якби ви були Дюймовочкою, яку б ви обрали квітку для свого життя?»

 

Учні формулюють нову тему уроку.

Презентація Microsoft PowerPoint

Учні усно відповідають, або пишуть в чаті уроку.

Формулювання мети уроку і постановка задач. Організація сприйняття та осмислення нової інформації

 (2хв)

Проблемно-пошуковий.

Ф

Вчитель підводить учнів до формулювання мети та постановки задач уроку.

Учні формулюють мету і задачі уроку.

Презентація Microsoft PowerPoint

Учні усно відповідають, або пишуть в чаті уроку.

Знайомство з новим матеріалом (5хв)

Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності – демонстраційний, метод асоціацій, індуктивний, метод сенкану.

Ф

І

Вчитель подає новий матеріал, підводить учнів до самостійних формулювань визначень та висновків.

Учні слухають учителя та дивляться на матеріал презентації, узагальнюють та роблять висновки, формулюють визначення квітки, використовуючи хмаринки слів, створюють з учителем сенкан «Квітка»

Презентація Microsoft PowerPoint, хмаринки слівWord Art

Учні усно відповідають, або пишуть в чаті уроку, створюють з учителем сенкан «Квітка»

 

Закріплення нових знань та контроль навчальної діяльності. Виконання диференційованих завдань. (20хв)

Методи організації навчально-пізнавальної діяльності: репродуктивні, індуктивні, пошукові, лабораторне дослідження, інтерактивні, проектна технологія.

Ф

І

Г

Учитель створює інтерактивні завдання в різних сервісах і контролює їх виконання, перевіряє кількість прикріплених файлів, якість виконання завдань, оцінює виконання, коригує роботу.

Учні переходять за посиланням на дошку Padlet і вибирають собі за рівнем складності завдання для закріплення нових знань.

Посилання на дошку:

https://padlet.com/bozhkona/hblbhfh2v6gyrpew

 

 

 

Учні виконують диференційовані завдання і пересилають скріншоти в Classroom

Фізкультхвилика та хвилинка релаксу (2хв)

Здоров’язберігаюча технологія, естетично-надихаючий прийом «А можливо будиночок Дюймовочки серед цих квітів?»

І

Учитель підбирає відеоматеріал.

Учні виконують вправи, відпочивають.

Padlet,

https://padlet.com/bozhkona/hblbhfh2v6gyrpew

YouTube https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

Відгук у коментарі на платформі Padlet

Рефлексія. Підсумок уроку (3хв)

 

Демонстраційний метод, метод самоаналізу та самоконтролю.

 

 

І

Вчитель аналізує відповіді учнів та робить висновки

Учні активно приймають участь у рефлексії та підведенні підсумків уроку.

Padlet, Анкетування(Google Forms)

Посилання: https://forms.gle/vbLEZq9ns1KE82Et8

 

Діаграма відповідей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

  1. Слайди з авторської презентації до уроку «Квітка»

 

 

 

 

 

 

  1. Організація самостійної роботи учнів  для закріплення знань з нової теми на авторській дошці «Квітка»

 https://padlet.com/bozhkona/hblbhfh2v6gyrpew

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
4 лютого 2023
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку