Технологічна карта до дистанційного уроку з основ правознавства на тему "Конституція України"

Про матеріал
Технологічна карта до дистанційного уроку з основ правознавства на тему "Конституція України" з етапами та блоками проведення уроку
Перегляд файлу

Технологічна карта проведеного уроку.

Тема: Конституція України – основний закон держави.

Мета: ознайомити учнів з темою «Конституція України – основний закон держави», визначити характерні ознаки, які характеризують її як Основний Закон держави, зміст її окремих положень, ознайомитись з  історією виникнення Конституції, навчити розрізняти розділи Конституції України за сферами регулювання, виховати в учнів бажання жити за Конституцією України, не порушуючи її за для сталого розвитку нашої країни.

Цілі та завдання уроку:

навчити класифікувати Конституції за формою вираження та ознаками («писані», «не писані»); за способом прийняття («даровані», «народні»); порядком внесення змін («гнучкі», «жорсткі»); формою державного устрою («федеративні», «унітарні»);

розрізняти  певний ряд характеристик Конституції України (найвища юридична сила, особливий порядок прийняття, підвищена стабільність, установчий характер тощо);

ознайомити з  історією виникнення Конституції  України  та преамбулою, знати сфери регулювання 14 розділів Конституції;

знати тлумачення термінів 1 статті Конституції України (суверенна, незалежна, демократична, соціально-правова держава).

Етапи уроку:

І. Мотивація навчальної діяльності гра «Дешифрувальщик».

ІІ. Вивчення нового матеріалу (прослуховування та перегляд презентації):

Блок 1.

  • ознайомлення з  класифікацією Конституції за формами вираження та ознаками («писані», «не писані»);
  • за способом прийняття («даровані», «народні»);
  • порядком внесення змін («гнучкі», «жорсткі»);
  • формою державного устрою («федеративні», «унітарні»);
  • закріплення блоку 1, методичний прийом  «Логічне рішення» Якою є наша конституція України?

Блок 2

Під час розповіді вчителя учні створюють ментальну карту на платформі https://coggle.it/diagram

  • розрізнення  Конституції України за певним рядом характеристик: (найвища юридична сила, особливий порядок прийняття, підвищена стабільність, установчий характер тощо);
  • з історії прийняття Конституції України;
  • ознайомлення з преамбулою до Конституції України та  сферами регулювання її 14 розділів
  • тлумачення термінології 1 статті Конституції України (суверенна, незалежна, демократична, соціально-правова держава)

ІІІ. Закріплення нового матеріалу

  • Перевірка вивченого матеріалу, тестування методом kahoot.

Форми організації уроку: урок з використанням інтерактивних технологій платформа Zoom, під час уроку вчитель демонструє презентацію (додаток1) під  час якої вирішуються поставлені цілі уроку, після опрацювання блоку 1 проводиться закріплення вивченого матеріалу шляхом методичного прийому  «Логічне рішення». Під час розповіді вчителя (додаток 2) і перегляду презентації блоку 2 учні створюють ментальну карту на платформі https://coggle.it/diagram. Закріплення нового матеріалу проводиться онлайн оцінюванням діяльності учнів, тестування методом kahoot. Форми зворотного зв’язку які використовуються: чат платформи Zoom, Telegram та пошта Gmail.

docx
До підручника
Основи правознавства 9 клас (Андрусишин Б.І., Берендєєв С.О., Губань Р.В.)
Додано
21 грудня 2021
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку