Технологічна карта навчального заняття. Музичне мистецтво 5 класс

Про матеріал
Технологічна карта навчального заняття з музичного мистецтва у 5 класі. Тема. Народження музики. Проблемне питання: Що таке музика? Чому і як виникла музика? Для чого вона існує? За підручником «Мистецтво 5 клас», Аристова Л.С.,Чен Н.В.
Перегляд файлу

Технологічна карта начального заняття

Предмет: Музичне мистецтво 5 клас

Тема уроку: Народження музики

Вчитель: Федоренко Лариса Миколаївна

 

Проблемне питання

Що таке музика? Чому і як виникла музика? Для чого вона існує?

Основні поняття

Ритм, музичні інструменти (духові, струнні, ударні).

Твори

СМ: звуки природи, спів пташок; Луї Клод Дакен «Зозуля»; Пер Нергар «Образ шуму» (фрагмент).

ХТД: «Чудовий край» (муз. А. Олєйнікова, сл. В. Шпорт) — розучування.

Види навчальної діяльності

Хоровий спів. Сприймання та аналіз муз. творів, висловлювання власних емоційних вражень.

Компетентності

Соціальна і громадянська, інформаційно-цифрова, ініціативність.

Очікувані результати

Описує особливості звучання різних музичних інструментів;

розрізняє назви і наводить приклади українських народних музичних інструментів; орієнтується в особливостях народного мистецтва рідного краю;

наводить приклади зв’язків між народними видами мистецтва; пояснює зв’язки між мистецтвом і життям.

Проведення навчального заняття

Етап/тривалість

Діяльність учителя

Діяльність учня

Результат

I. Організаційний етап (3 хв).

Мотивація.

Музичне ранкове коло.

Налаштування здобувачів освіти на діяльність.

Налаштовуються на роботу, співають, обмінюються враженнями.

Створення позитивного емоційного настрою всіх учасників навчального заняття.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності (3 хв).

Музичні інструменти

https://learningapps.org/display?v=pzir19ijk21

Розташовують музичні інструменти у відповідну групу.

Пригадати групи музичних інструментів, іх важливу та незамінну роль у створенні музичних творів. 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу (15 хв).   

Демонструє з поясненням презентацію стосовно нового матеріалу: https://sway.cloud.microsoft/EteKH1YcwAhOicZO

Сприймають та аналізують, висловлюють власне емоційне враження.

 

Усвідомити засоби впливу мистецтва на людину.

Засвоює нові терміни. Описує особливості звучання різних музичних інструментів.

Характеризує мелодію, темп, настрій.

ІV. Творча робота учнів.  Вокально хорова робота (15 хв).

Оголошує завдання:

відтворити запропонований ритм (percussion);

Виконати розспівку

Ознайомитися з піснею.

Виконують ритмічну вправу, виконують розспівку запропоновані вчителем, знайомляться з піснею

Освідомлення учнями важливості своєї діяльності.

Тримають правильну поставу під час співу.

V. Підбиття підсумків уроку

Актуалізація набутих знань (рефлексія) – (5 хв).

Пропонує скласти Сенкан – вільний вірш без рими, який складається з п’яти рядків.

Міркують над новою темою;

систематизують щойно здобуті знання;

закріплюють новий матеріал;

узагальнюють знання з теми.

Критичне мислення – це одна із м’яких навичок (soft skills), яка допоможе досягти успіхів у будь-якій сфері діяльності й побудувати успішну кар’єру.

VІ. Самооцінювання (3 хв).

Пропонує учням оцінити свою роботу:

Я навчився …..

Я дізнався …..

Здійснює самооцінювання своєї навчальної діяльності під час уроку.

Учень усвідомив свої сильні сторони, визначив напрями подальшого розвитку, а також отримав упевненість у своїх можливостях.

VІІ. Закінчення навчального заняття (1 хв).

Працювали гарно всі!  

До наступної зустрічі в країні «МУЗИКА»

Співають поспівку «Закінчився урок».

 

 

docx
Додано
24 вересня
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку