13 серпня о 18:00Вебінар: Готуємось до навчального року з онлайн-тестами «На Урок»: плануємо наперед

Технологічна карта уроку " Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протистояння філістерів та ентузіастів як подвійний конфлікт творчості Е.Т.А.Гофмана.

Про матеріал
Вчитель зарубіжної літератури Опорний навчальний заклад «Люб’язівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Любешівської районної ради Волинської області»
Перегляд файлу

1

 

 

Технологічна карта уроку

зарубіжної літератури

 

 

Тема шкільного курсу:  Проза й поезія  пізнього романтизму та переходу до реалізму XІXст.
Урок   
ПІБ учителя:  Клімчук Ірина Федорівна
Клас: 10-В
Тема.  Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». Протистояння філістерів та ентузіастів як подвійний конфлікт творчості Е.Т.А.Гофмана.

Мета: формування предметних компетентностей:

- розвивати словниковий запас учнів;

- коментувати, характеризувати образи персонажів та засоби їх створення;

- зіставляти образи;

- висловлювати власну думку щодо порушених у творах проблем;

- виховувати у старшокласників потребу у саморозвитку та самовдосконаленні;

формування ключових компетентностей:

  - вільне володіння державною мовою: формувати уміння усно висловлювати свої думки, почуття;

- уміння вчитися: актуалізувати пізнавальну діяльність та критичне мислення учнів, уміння систематизувати та узагальнювати;

- комунікативної: розвивати навички роботи в групі, розвивати усне зв’язне мовлення;

- інформаційної:формувати вміння знаходити потрібну інформацію та подавати її;

- загальнокультурної: сприяти вихованню в учнів гуманістичних почуттів;

- природничої : вдосконалювати вміння пізнавати себе та навколишній світ;

- інформаційно-комунікаційної: вдосконалювати навички використання засобів ІКТ у навчанні та інших життєвих ситуаціях;

- здоров’язберігаючої: навчати правильно чергувати різна види діяльності;

- інноваційної: формувати відкритість до нових ідей, що забезпечує подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність;

- математичної: складання схеми;

- навчання впродовж життя: удосконалювати опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, організації власного навчального середовища, навчання працювати самостійно і в групі;

- громадянської та соціальної компетентності: формувати загальнолюдські моральні цінності, усвідомлення ідей справедливості;

- культурної: залучати учнів до різних видів мистецької творчості шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок.

Основні терміни та поняття: філістер, ентузіаст.

Міжпредметні зв’язки: музика, історія.

Обладнання: презентація, підручники, твір, відеоматеріали, картки, магнітна дошка, зошити, мультимедійний проектор.

Змістові лінії:

ТЛ- оволодіння учнями поняттями (філістер, ентузіаст) й застосування їх під час аналізу й інтерпретації твору.

ЛК – зв'язок літератури з музикою, кіно.

ЕК – порівняння з твором англійського письменника Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера».

УС – читаємо в українському перекладі Сидора Сакидона

                                                                                             Хід уроку

Етап уроку

Час,

хв.

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

І. Орієнтація, мотивація діяльності

1.Емоційне налаштування

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

Слухання музики  

 

 

 

 

 

Постановка питання

 

 

 

 

 

Бесіда

 

 

 

 

 

Ф

 

 

 

 

 

Словесне звернення

 

 

 

 

 

Сприймання інформації

 

 

2.Мотиваційна   хвилинка

 

 

 

 

Обгрунтування мотивів діяльності       

 

Постановка проб-лемного питання

 

Бесіда

 

 

Ф

 

 

Слово вчителя

 

 

Сприйняття інформації

 

3. Оголошення теми уроку

 

 

  Визначення тематики роботи

Озвучення теми уроку

 

Усне повідомлення

 

Ф

Запис на дошці

 

 

Записи в зошитах

4. Оголошення епіграфа уроку

 

Попереднє осмислення

напрямку роботи на уроці

Узагальнене висловлювання за темою уроку

Усне повідомлення

Ф

Запис на дошці

Записи в зошитах

 

 

ІІ. Цілепокладання   

1.Оголошення мети уроку

 

2

 

Формулювання мети й проміжних цілей уроку 

 

 

Розвиток компетентностей

 

 

Усне повідомлення

 

 

 

Ф

 

 

 

Слово вчителя

 

 

Сприймання інформації

 

2. Очікувані результати

 

 

Прогнозування змісту й результатів діяльності       

Формулювання очікуваних результатів

 

Усне повідомлення

  Ф

Слово вчителя

Сприймання інформації

 

 

ІІІ. Цілереалізація

   1. Актуалізація й корекція опорних знань, практичного досвіду учнів      

2. Поглиблення на-вчального   матеріалу, застосування раніше набутих компетентно-стей

 

 

 

3. Вміння вибирати головне

4. Творче перенесе-ння знань і навичок у нестандартні умови з метою формування умінь 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з літературознавчим  словником

 

Перегляд фрагменту фільму

 

Робота з текстом, над проблемами, сюжетом

 

 

 

Робота з уривками твору

Робота над  філософським змістом твору

 

Тлумачення понять

 

 

 

Зіставлення з твором

 

Опрацювання матеріалу про філістерів та ентузіастів, головних героїв

Карєрного злету Цинобера

Творче використа-ння матеріалу

 

Усне повідомлення

 

 

Усне повідомлення

 

Робота в групах

 

 

 

Складання схеми

Робота в групах

 

Ф

 

 

 

Ф

 

 

Г

 

 

 

 

Ф

 

Г

 

Показ презентації

 

 

 

Показ відеоматеріалу

 

 

Коригування діяльності в групах

 

 

 

Запис на дошці

 

Коригування діяльності в групах

 

Сприйняття інформації

 

 

Сприйняття інформації

 

Відповіді, аргумен-тування цитатами з тексту

 

 

Запис у зошити

 

Творчі відповіді

ІV. Рефлексивно-оцінюючий.    

1. Підведення підсумків        

 

 

 

2. Рефлексія

 

 

 

3. Цінування й оцінювання діяльності учнів на уроці

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота над епіграфом та проблемним питанням

 

 

Самоаналіз

 

 

 

Оцінювання діяльності учнів

 

 

 

 

 

Визначення, що схвилювало, заці-кавило, змусило задуматись

 

Створення розвиваючого середовища на уроці

 

Відповідність критеріям оцінювання

 

 

 

Обмін інформацією

 

 

 

Усне повідомлення

 

 

Усне повідомлення

 

 

 

 

 

Ф

 

 

 

 

Ф

 

 

 

Ф,

І

 

 

 

 

 

Слово вчителя

 

 

 

 

Слово вчителя

 

 

 

Слово вчителя

 

 

 

 

 

 

Відповіді на запитання

 

 

 

Сприймання інформації

 

 

Сприймання інформації

 

 

 

 

V. Домашнє завдання

1. Уважно перечитати текст повісті-казки .

2.Створити опорну схему –таблицю «Система образів повісті-казки «Крихітка Цахес…»

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

Забезпечення безпере-рвності опанування навчального матеріалу з теми

 

 

 

Повідомлення завдання додому

 

 

 

Усне повідомлення

 

 

 

Ф

 

 

 

Слово вчителя

 

 

 

Сприймання інформації

*ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 лютого
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку