Технологічна карта уроку історії України в 11 класі «Політика прискоренн за навчальною технологією перевернутого навчання»

Про матеріал

Технологічна карта уроку історії України в 11 класі за навчальною технологією перевернутого навчання з теми "Політика прискорення та її наслідки в Україні"

Мета уроку: Навчальна. На конкретних прикладах через відеоматерівли та документи показати необхідність суспільних перетворень в СРСР та Україні, розкрити суть перебудовчих процесів та їх особливості в Україні; Ознайомити вихованців із засобами взаємовідносин держави та громадян; сприяти засвоєнню позитивного досвіду будівництва демократичної держави, громадянського суспільства. Розвивальна. Сприяти розвитку уваги, пам'яті, оволодінню учнями операціями розумової діяльності (аналіз, синтез, систематизація, класифікація, узагальнення) Виховна. Викликати цікавість до вивчення предмету. Сприяти осмисленню ролі людини в історії та її відповідальності за свої вчинки
Перегляд файлу

«Політика прискорення та її наслідки в Україні» Технологічна карта уроку історії України в 11 класі                                                                    за навчальною технологією перевернутого навчання»

Історія України 11 клас Урок № 31(1) Тема уроку: Політика прискорення та її наслідки в Україні

 

 

Мета уроку:     Навчальна. На конкретних прикладах через відеоматерівли та документи показати необхідність суспільних перетворень в СРСР та Україні, розкрити суть перебудовчих процесів та їх особливості в Україні; Ознайомити вихованців із засобами взаємовідносин держави та громадян; сприяти засвоєнню позитивного досвіду будівництва демократичної держави, громадянського суспільства.                                                                     Розвивальна. Сприяти розвитку уваги, пам’яті, оволодінню учнями операціями розумової діяльності (аналіз, синтез, систематизація, класифікація, узагальнення)                                                                          Виховна. Викликати цікавість до вивчення предмету. Сприяти осмисленню ролі людини в історії та її відповідальності за свої вчинки

Діяльність учня

 

Вдома

У класі

 

 

 

 

0

 

5 хв

10 хв

20 хв

                10 хв        45 хв                           

 

Діяльність учителя

 

 

 

 

 

Домашнє завдання: 1. Переглянути матеріали на сайті https://classroom.google.com/o/ODkzNTc4NzAxN прочитати ст.204-205. підготувати матеріал про односельців – учасників ліквідації аварії на ЧАЕС

 

 

docx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
2116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку