Технологічна карта уроку математики 5 клас Нової української школи

Про матеріал
Технологічна карта уроку на основі модельної програми Скворцова С.О., Тарасенкова Н.А. «Математика, 5 - 6 клас» (за новим Державним стандартом базової середньої освіти, 2020 року) Література: 1. Ніна Тарасенкова, Ірина Богатирьова, Оксана Коломієць, Зоя Сердюк, Юлія Рудніцька «Математика 5 клас. Навчальні матеріали для пілотних класів Нової української школи». Навчальний посібник, Київ, УОВЦ «Оріон», 2021 р (пілотні матеріали) 2. Ніна Тарасенкова, Ірина Богатирьова, Оксана Коломієць, Зоя Сердюк, Юлія Рудніцька «На допомогу вчителю математики пілотних класів Нової української школи». Навчальний посібник, Київ, УОВЦ «Оріон», 2021 р.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку на основі модельної програми  Скворцова С.О., Тарасенкова Н.А. «Математика, 5 - 6 клас»  (за новим Державним стандартом базової середньої освіти, 2020 року)

Література: 1. Ніна Тарасенкова, Ірина Богатирьова, Оксана Коломієць, Зоя Сердюк, Юлія Рудніцька  «Математика 5 клас. Навчальні матеріали для пілотних класів Нової української школи». Навчальний посібник, Київ, УОВЦ «Оріон», 2021 р (пілотні матеріали)

2.  Ніна Тарасенкова, Ірина Богатирьова, Оксана Коломієць, Зоя Сердюк, Юлія Рудніцька   «На допомогу вчителю математики пілотних класів Нової української школи». Навчальний посібник, Київ, УОВЦ «Оріон», 2021 р.

 

                                                                                                      Технологічна карта уроку

 

Тема уроку  Координатний промінь (Координатний промінь. Алгоритм побудови координатного променя. Координата точки)

Цілі уроку:

 

Навчальні- ознайомити учнів з поняттями координатного променя, координати точки; подати алгоритм побудови координатного променя, навчити визначати координату даної точки; сформувати вміння побудови координатного променя з різними одиничними відрізками, позначати точки на координатному промені за їх координатами; формувати уважність і акуратність в побудовах, вимогливе ставлення до себе і своєї роботи.

Розвивальні- розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, аналізувати; розвивати вміння висловити свою точку зору з ініціативи вчителя та вимовити послідовність дій на уроці;розвивати вміння роботи за планом та планувати свої дії відповідно до поставленого завдання.

Виховні- виховання точності, наполегливості, старанності,створення атмосфери співпраці між учителем та учнем,виховання почуття колективізму; виховувати вміння слухати і вести діалог.

 

 

Обладнання уроку: мультимедійне обладнання (комп’ютер, проектор), презентація, навчальний посібник

Тип уроку: Формування нових знань

Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Очікувані результати

Види навчальної діяльності

координатний промінь, координата, початок відліку, напрямок відліку, одиничний відрізок

зображує координатний промінь;
позначає натуральні чис ла на координатному
промені;
визначає та записує координату точки за її розміщенням на координатному промені;

позначає точку на координатному промені за її
координатою

 

Побудова координатного променя.
Розміщення точки на координатному
промені залежно від її координати.
Визначення координати точки на
координатному промені.

 

                                                 Хід уроку

Етапи уроку

 

Час/

хвилини

 

Зміст

 

Методи і прийоми

 

Ф

О

Н

Д*

 

Діяльність вчителя

 

Діяльність учнів

1

Організація початку уроку

2хв

Епіграф до уроку, вступне слово вчителя

Словесно-демонстраційний

Ф

вітає учнів; перевіряє готовність класної кімнати та учнів до уроку, організація дитячої уваги

Вітають вчителя, готуються до уроку, записують в зошиті дату

2

Перевірка домашнього завдання

3 хв

Перевірка завдань №32,33,35 (ст..30) [2, ст..15].

Репродуктивний та совесно-інформаційний

Ф

І

Вчитель слухає, перевіряє, уточнює

Учні пояснюють виконане завдання, перевіряють

3

Актуалізація навчальної діяльності

5 хв

Виконання усних вправ

1) Розв’язати усно приклад 1 рубрики «Усне тренування» (ст..34)

2) завдання на знаходження довжин відрізків, за побудованими на промені одиничними відрізками

Словесно-демонстраційний

Ф

І

 

Вчитель разом з учнями розв’язує завдання

Учні колективно разом з вчителем усно виконують запропоновані завдання

4

Мотивація навчальної діяльності, постановка цілей і завдань

1 хв

Представлення мети, завдань уроку

Мотивація та стимулювання навчальної діяльності

Ф

Вчитель формулює завдання  та тему уроку; акцентує увагу учнів на важливості теми

Учні слухають вчителя, налаштовую

ться на активну дільність

5

Формування нових знань і методів дії

5хв

Перегляд презентації https://drive.google.com/file/d/

1aeCBrsLssHrBKAaAUp

N_j80XPkhgtUXi/view, виконання кроків побудови координатного променя (слайд 1,2)

Організація та здійснення навчальної діяльності, словесно-демонстраційний

Ф

І

Пояснює, демонструє побудову

Учні сприймають нові знання, виконують побудови в зошиті

6

Первинна перевірка розуміння нової інформації

2 хв

Обговорення запитання: Чи може одиничний відрізок мати іншу довжину? (слайд 3)

Інформаційно-рецептивний та евристичний

Ф

І

Вчитель акцентує
увагу учнів на
матеріал який
представлено на слайді, викликає інтерес учнів та заохочує їх самостійно
приймати рішення

Узагальнюють та роблять
висновки

 

7

Застосування знань і навичок в новій ситуації

4 хв

Завдання для груп: побудувати кілька координатних променів з одиничними відрізками різної довжини (1 група 1од=1 кл., ІІ група 1 од.=2 см)

Репродуктивний метод та словесно-інформаційний

Г

Вчитель роздає картки із завданням; надає допомогу в разі потреби

Учні працюють в групах, будують координатні промені за описаними кроками

1 учень групи представляє роботу

8

Формування нових знань

2 хв

Введення поняття координати точки. Перегляд презентації (слайд 4,5)

Метод організації та здійснення навчальної діяльності, словесно-демонстраційний.

Ф

Пояснює, демонструє презентацію

Учні слухають, роблять висновки

9

Фізкультхвилинка

2 хв

ФК математика https://www.youtube.com/watch?v=

Dza9tgJB4c4

 

Ф

Вчитель змінив вид діяльності, забезпечив емоційне полегшення для учнів

Учні змінили вид діяльності і готові продовжувати працювати

10

Перевірка розуміння і корекція засвоєння учнями даного матеріалу

 

2 хв

Діалог з учнями [2, ст..16-17].
 

 

Інформаційно-рецептивний та евристичний

Ф

І

Задає запитання:

1. Чи може точка на координатному промені мати різні координати?
2. Чи можна позначити точку на координатному промені з найбільшою
координатою, що є натуральним числом?
3. Що показує координата точки на координатному промені?
4. Яка з точок координатного променя з координатою, що є натуральним
числом, найближче розміщена до початку відліку?

Дають відповіді на запитання, міркують

11.

Застосування нових знань

11 хв

Виконання завдань за підручником:

 - Відповісти на запитання 1-2 рубрики «Пригадайте головне».
§ 3, № 1–2 — усно, 5, 7, 9, №11 самостійно або Інтерактивна вправа https://learningapps.org/watch?v=

pzn6njfx221, 12

[2, ст..17].

Репродуктивний метод та словесно-інформаційний

І

Слідкує за виконанням
завдання. Розвиває
групу компетенцій,
яких потребує сучасне
життя

Під керівництвом вчителя учні виконують завдання

 

12

Контроль над
результатами навчальної
діяльності

3 хв

Експрес-контроль (слайд 9,10)
Варіант 1: https://naurok.com.ua/test/start/1046271
Варіант 2: https://naurok.com.ua/test/start/1046273

Діагностично -
коригуючий

І

Коментує критерії
оцінювання, з’ясовує причини труднощів

 

Виконують завдання, роблять висновки щодо оцінки

13

Підсумок
урок. Рефлексія

 

2 хв.

Бесіда «Чому навчилися на уроці?»

Рефлексія «Що було
цікавим для тебе, що
нового, які труднощі»
Слайд 11,12

 

Словесно
демонстраційний мето

 

Ф

І

Організовує зворотний
зв'язок

 

Учні активно приймають участь
у рефлексії та підведенні
підсумків уроку

 

14

Запис та обговорення домашнього завдання

1 хв

Завдання для роботи вдома
§ 3 (ст..31, 33), № 6, 8, 10. Додаткове завдання: № 22-23 (за бажанням) Слайд13

Словесний

Ф

І

Вчитель проговорює
домашнє завдання. Дає коментар щодо виконання домашньої роботи.

Учні записують домашнє завдання  у щоденник

  • ФО НД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

 

 

doc
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
2203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку